برنامه های وفاداری Web3 کاتالیزوری برای سیاست گذاری خوب رمزنگاری و پذیرش هستند

برنامه های وفاداری Web3 دارای مزایای بی شماری نسبت به برنامه های وفاداری سنتی هستند، اما سه مورد بیشترین تأثیر را در سیاست گذاران دارند: مالکیت، کنترل و قابلیت همکاری. با یک برنامه وفاداری مبتنی بر وب 3، کاربران مالکیت واقعی امتیازات، وضعیت ردیف و مجموعه‌های مرتبط با نام تجاری خود را دارند – که

کد خبر : 313171
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۳۱
برنامه های وفاداری Web3 کاتالیزوری برای سیاست گذاری خوب رمزنگاری و پذیرش هستند



برنامه های وفاداری Web3 دارای مزایای بی شماری نسبت به برنامه های وفاداری سنتی هستند، اما سه مورد بیشترین تأثیر را در سیاست گذاران دارند: مالکیت، کنترل و قابلیت همکاری. با یک برنامه وفاداری مبتنی بر وب 3، کاربران مالکیت واقعی امتیازات، وضعیت ردیف و مجموعه‌های مرتبط با نام تجاری خود را دارند – که همگی در اشکال مختلف «توکن‌های وفاداری» هستند. کاربران همچنین توانایی انتقال، تجارت یا فروش دارایی خود را دارند – به دلخواه برندها.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.