اسناد خزانه داری و سوالات نقدینگی کمتر – از بازپرداخت ایالات متحده چه انتظاری باید داشت

هر گونه نشانه جدید در مورد اینکه آیا خزانه داری می تواند بازپرداخت خزانه داری را به کار گیرد یا تغییراتی در برنامه حراج خود برای برخی از اوراق بهادار ایجاد کند، همچنین کانون توجه خواهد بود زیرا فعالان بازار با بهترین راه ها برای بهبود نقدینگی در بازار 24 تریلیون دلاری اوراق خزانه دست

کد خبر : 311786
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
اسناد خزانه داری و سوالات نقدینگی کمتر – از بازپرداخت ایالات متحده چه انتظاری باید داشت


هر گونه نشانه جدید در مورد اینکه آیا خزانه داری می تواند بازپرداخت خزانه داری را به کار گیرد یا تغییراتی در برنامه حراج خود برای برخی از اوراق بهادار ایجاد کند، همچنین کانون توجه خواهد بود زیرا فعالان بازار با بهترین راه ها برای بهبود نقدینگی در بازار 24 تریلیون دلاری اوراق خزانه دست و پنجه نرم می کنند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، روز سه شنبه دومین اقدام فوق العاده مدیریت پول نقد را فعال کرد، پس از اینکه قبلاً هشدار داده بود در صورتی که کنگره آمریکا افزایش سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری را تایید نکند، خزانه داری ممکن است در اوایل ژوئن با کمبود بودجه مواجه شود.

تحلیلگران انتظار دارند که دولت ایالات متحده بتواند تا ماه ژوئیه یا حتی اکتبر بودجه خود را تامین کند، اما ابهامات زیادی وجود دارد و اینکه چه مدت می تواند ادامه یابد ممکن است به درآمدهای حاصل از فصل مالیاتی امسال بستگی داشته باشد.

هفته آینده، وزارت خزانه داری احتمالاً اعلام خواهد کرد که صدور اسناد خزانه، بدهی هایی که در یک سال یا کمتر سررسید می شود را کاهش می دهد و موجودی نقدی خود را برای خرید زمان بیشتر کاهش می دهد.

صدور صورت حساب در سه ماهه دوم کمی کاهش می یابد. آنجلو مانولاتوس، یک استراتژیست کلان در ولز فارگو، گفت: آنها باید سقف بدهی را در برآوردهای مالی خود در این مرحله بگنجانند.

وزارت خزانه داری روز دوشنبه برآورد مالی خود را برای سه ماهه آینده ارائه خواهد کرد و جزئیات بیشتری را در مورد استراتژی تامین مالی خود در روز چهارشنبه ارائه خواهد کرد.

همچنین ممکن است نشان دهد که زمانی که توافق برای افزایش سقف بدهی حاصل شد و انتظار می‌رود سیل بدهی‌ها به بازار بیاید، بیش از کاهش معکوس در صدور صورت‌حساب انجام خواهد داد.

دلیل آن این است که دولت ایالات متحده می خواهد صورتحساب ها را به عنوان درصدی از بدهی کلی افزایش دهد تا به اهداف بلندمدت خود دست یابد.

مگان سویبر، استراتژیست نرخ بهره آمریکا در بانک آمریکا، گفت: «این در تلاش است تا عرضه صورت‌حساب را افزایش دهد، که سال گذشته زمانی که خزانه‌داری با کسری‌های کمتری به دلیل هزینه‌های همه‌گیر مواجه بود، بسیار کم شد.

بهبود نقدینگی

تحلیلگران و فعالان بازار همچنین نظاره گر خواهند بود تا ببینند آیا خزانه داری نشان می دهد که پیشنهادهایی را برای بهبود نقدینگی اتخاذ خواهد کرد، که در چند فصل گذشته از معامله گران سؤال کرده است.

در آخرین نظرسنجی، وزارت خزانه داری این سوال را مطرح کرد که آیا باید برنامه حراج برای اسکناس های دو، سه، پنج و هفت ساله را تغییر دهد تا بازگشایی شوند، همانطور که در مورد بدهی های با تاریخ طولانی تر رایج است.

بنجامین جفری، استراتژیست نرخ بهره در BMO Capital Markets، گفت: این می‌تواند نقدینگی را افزایش دهد و معاملات بیشتری را در مسائل بزرگ‌تر «در مرحله اجرا» متمرکز کند، اما این به قیمت بدهی‌های «خارج از اجرا» تمام می‌شود.

به اصطلاح «در جریان» جدیدترین و نقدشونده ترین اوراق هستند، در حالی که اوراق قرضه قدیمی «خارج از اجرا» بیشترین مشکلات نقدینگی را زمانی که شرایط بازار بدتر می شود متحمل شده اند.

Manolatos گفت: داشتن اوراق اسکناس دو ساله بزرگتر می تواند تعداد دفعاتی که اسکناس در بازار قرارداد بازخرید “ویژه” معامله می شود را کاهش دهد، که زمانی رخ می دهد که کمبود اسکناس برای قرض وجود داشته باشد.

از سوی دیگر، می‌تواند به مدیریت ریسک فعال‌تری توسط سرمایه‌گذاران نیز نیاز داشته باشد، زیرا سه ماه بین انتشار، با فرض دو بازگشایی، یک تغییر طولانی مدت برای سررسید نسبتاً کوتاه است.

Manolatos گفت: «دو ماه بعد، یک دو سال یکسان نیست.

Swiber از BofA گفت که بازخرید خزانه داری، که خزانه داری در نظرسنجی قبلی از معامله گران سوال کرده است، راه حل بهتری برای تقویت نقدینگی در زمان استرس بازار است.

او به خزانه‌داری اجازه می‌دهد تا نقدینگی خزانه‌داری را مستقیم‌تر مدیریت کند، عرضه اوراق بهادار را مستقیم‌تر مدیریت کند و آنها می‌توانند به طور موثر چیزهایی را که در منحنی ارزان هستند بازخرید کنند و به حمایت نقدینگی در بخش‌های نقدشونده‌تر منحنی نیز کمک کنند. گفت.

چشم انداز بهبود نقدینگی با عدم اطمینان کمتر در مورد سیاست فدرال رزرو نسبت به سال گذشته و پویایی متعادل تر عرضه و تقاضا این موضوع را کمتر فوری می کند، بنابراین اگرچه وزارت خزانه داری ممکن است بحثی را در مورد بازخریدهای احتمالی مطرح کند، بعید است که اعلام رسمی کند. سویبر گفت هفته آینده.

(گزارش توسط کارن برتل؛ ویرایش توسط آلدن بنتلی و جاناتان اوتیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.