در حالی که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار مذاکره بایدن در مورد محدودیت بدهی هستند، اختلافات ظاهر می شود

[ad_1] محافظه کاران جمهوری خواه تندرو، که قدرت جلوگیری از هرگونه توافق در مجلس نمایندگان را دارند، می خواهند در ازای توافقی برای جلوگیری از عدم پرداخت بدهی 31.4 تریلیون دلاری، هزینه ها را برای بایدن و سنا به رهبری دموکرات ها کاهش دهند. برخی از میانه‌روها می‌خواهند با دقت بیشتری قدم بردارند و از

کد خبر : 311485
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۳۷
در حالی که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار مذاکره بایدن در مورد محدودیت بدهی هستند، اختلافات ظاهر می شود

[ad_1]

محافظه کاران جمهوری خواه تندرو، که قدرت جلوگیری از هرگونه توافق در مجلس نمایندگان را دارند، می خواهند در ازای توافقی برای جلوگیری از عدم پرداخت بدهی 31.4 تریلیون دلاری، هزینه ها را برای بایدن و سنا به رهبری دموکرات ها کاهش دهند.

برخی از میانه‌روها می‌خواهند با دقت بیشتری قدم بردارند و از هر گونه آسیب احتمالی به اقتصاد ایالات متحده جلوگیری کنند، اما حتی آنها معتقدند که حزبشان بدون مذاکره در مورد هزینه‌ها از توافقنامه بدهی حمایت نخواهد کرد.

دان بیکن، نماینده جمهوری خواه میانه رو که منطقه نبراسکا بایدن در سال 2020 با 6 درصد برنده شد، گفت: می دانم که نمی توانیم ماه را درخواست کنیم.

اما رئیس جمهور همچنین نمی تواند از مذاکره امتناع کند. منظورم این است که اگر او از مذاکره امتناع کند، شما هیچ حمایتی از جمهوری خواهان برای هیچ چیزی نخواهید داشت.

دولت فدرال در 19 ژانویه به سقف وام 31.4 تریلیون دلاری خود که توسط کنگره تعیین شده بود نزدیک شد، و وزارت خزانه داری هشدار داده است که ممکن است تنها تا اوایل ژوئن قادر به پرداخت تمام صورت حساب های دولت باشد، در آن زمان بزرگترین اقتصاد جهان می تواند باشد. در خطر عدم انجام تعهدات خود، از جمله در مورد اوراق بدهی خود.

Brinkmanship می تواند سرمایه گذاران را وحشت زده کند و به طور بالقوه بازارها را دچار رکود کرده و اقتصاد جهانی را متزلزل کند. کاهش رتبه بدهی ایالات متحده می تواند منجر شود – همانطور که در نبرد طولانی سقف بدهی در سال 2011 رخ داد که همچنین به سال ها کاهش اجباری هزینه های داخلی و نظامی منجر شد.

کنگره در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ جمهوری خواه، سقف بدهی را سه بار افزایش داد. اما جمهوری خواهان اکنون این موضوع را به عنوان اهرم فشار در اولین اقدام مهم خود از زمان کسب اکثریت محدود 222 بر 212 مجلس نمایندگان در نظر گرفته اند.

انتظار می رود کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان و بایدن با یکدیگر دیدار و درباره سقف بدهی از جمله موضوعات دیگر گفتگو کنند. اما هنوز جلسه ای تعیین نشده است. کاخ سفید بارها ایده مذاکره بر سر میزان هزینه‌ها برای تضمین توافق بر سر سقف بدهی را رد کرده است.

سنا عقب می ایستد

میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان سنا، که نقشی اساسی در مذاکرات گذشته درباره بدهی ایفا کرده است، پیش بینی کرد که هر راه حلی باید از جانب مک کارتی و بایدن باشد و گفت که مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان بعید است که هیچ راه حلی را از سنا به رهبری دموکرات ها بپذیرد.

نکته ای که همه به آن اشاره می کنند این است که کاخ سفید باید با رئیس مجلس مذاکره کند. مایک لاولر، نماینده جمهوری خواه، که بایدن منطقه نیویورک او با 10 امتیاز برنده شد، گفت: آنها نمی توانند به سادگی مجلس نمایندگان را دور بزنند.

لاولر به خبرنگاران گفت: “باید درک جدی وجود داشته باشد که ما باید هزینه ها را مهار کنیم.”

فشار برای دستیابی به توافق در حال حاضر افزایش یافته است و جانت یلن، وزیر خزانه داری، خواستار اقدام فوری کنگره شد.

سخنگوی کاخ سفید، کارین، سخنگوی کاخ سفید گفت: «وقتی نوبت به محدودیت بدهی، سقف بدهی می‌رسد، رئیس‌جمهور بسیار واضح گفته است، من کاملاً صریح گفته‌ام، شما از تیم اقتصادی ما در مورد آن شنیده‌اید – چگونه این کار باید بدون قید و شرط انجام شود». ژان پیر گفت.

انتظار می رود مک کارتی با درخواست بازگرداندن بودجه اختیاری به سطوح سال 2022 برای دستیابی به بودجه متعادل فدرال در دهه آینده، هرگونه مذاکره را آغاز کند.

اما تندروهای جمهوری خواه، که از انتخابات طوفانی مک کارتی به عنوان سخنران برای گرفتن امتیازاتی که موقعیت او را تضعیف کرد، استفاده کردند، در حالی که منتظر مذاکرات هستند، خواستار کاهش عمیق تر هزینه های غیر دفاعی شده اند.

ما می‌توانیم در سطح هزینه‌های دفاعی برای همه‌جانبه سال 23 هزینه کنیم. نماینده چیپ روی، یک محافظه‌کار برجسته، به خبرنگاران گفت: ما می‌توانیم به سطوح مخارج قبل از کووید برای بقیه دولت بوروکراسی بازگردیم، و شما می‌توانید به سطوح بهتر از 22 برسید.

اما میانه روها می گویند که جمهوری خواهان باید روش متفاوتی را برای دستیابی به توافقی اتخاذ کنند که بتواند سنا را تصویب کند و بایدن آن را به قانون تبدیل کند.

بیکن گفت: «شما قرار نیست این مطالب را از مجلس سنا عبور دهید، پس بیایید واقعی باشیم.

او به جای آن پیشنهاد کرد که هزینه ها مطابق با تورم باشد. منطقی است. این سختگیرانه نیست. بیکن گفت، این منحنی را در جهت درست خم می کند.

یکی دیگر از نمایندگان میانه رو، نماینده برایان فیتزپاتریک، از یک پیشنهاد دو حزبی حمایت می کند که حد وام گرفتن کشور را از یک مقدار دلار ثابت به درصدی از تولید اقتصاد ملی تغییر می دهد.

کریس استوارت، نماینده محافظه‌کار یوتا، پیشنهادهای تندرو و میانه‌رو را به‌عنوان راه‌گشایی توصیف کرد که در نهایت منجر به توافق با بایدن شود.

«وقتی در مورد فردی در سمت راست یا برخی از میانه‌روها به جزئیات می‌پردازیم، ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد. استوارت به رویترز گفت، اما به همین دلیل است که ما مذاکره می‌کنیم و سعی می‌کنیم تعیین کنیم، می‌دانید، حد وسط کجاست.

(گزارش توسط دیوید مورگان؛ گزارش اضافی توسط جیسون لانژ؛ ویرایش توسط اسکات مالون و جاناتان اوتیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.