اخراج مایکروسافت بر اساس گزارش‌ها به تیم‌های کلیدی VR و Metaverse – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] بر اساس گزارش‌ها، آخرین دور اخراج‌ها در مایکروسافت، که اعلام کرد 10000 شغل را در سال جاری کاهش می‌دهد، تیم‌های کلیدی را برای تلاش‌های VR (واقعیت مجازی) و متاورز آن ضربه زده است. این شرکت دو پروژه در این زمینه ها، Altspacevr و Mixed Reality Tool Kit را می بندد که به طور بالقوه

کد خبر : 310781
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
اخراج مایکروسافت بر اساس گزارش‌ها به تیم‌های کلیدی VR و Metaverse – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

بر اساس گزارش‌ها، آخرین دور اخراج‌ها در مایکروسافت، که اعلام کرد 10000 شغل را در سال جاری کاهش می‌دهد، تیم‌های کلیدی را برای تلاش‌های VR (واقعیت مجازی) و متاورز آن ضربه زده است. این شرکت دو پروژه در این زمینه ها، Altspacevr و Mixed Reality Tool Kit را می بندد که به طور بالقوه بر پیشرفت مایکروسافت در این زمینه ها تأثیر می گذارد.

مایکروسافت VR و تیم‌های متاورس با اخراج شدند

آخرین دور اخراج‌ها که توسط مایکروسافت در 18 ژانویه اعلام شد، بر اساس گزارش‌ها به ابتکارات متاورز و واقعیت مجازی (واقعیت مجازی) این شرکت ضربه زده است و به طور بالقوه بر پیشرفت در این زمینه‌ها تأثیر می‌گذارد. در میان 10000 شغلی که امسال کاهش می‌یابد، که 5 درصد از نیروی کار جهانی مایکروسافت را تشکیل می‌دهند، تیم‌های پشتیبان طرح‌هایی مانند Altspacevr و Mixed Reality Tool Kit به عنوان بخشی از این فرآیند سازمان‌دهی مجدد حذف می‌شوند.

Altspacevr که در سال 2017 توسط مایکروسافت خریداری شد، قبلاً اعلام کرده است که پلتفرم خود را در 10 مارس غروب می کند. و مشاغل، به Mesh مهاجرت خواهند کرد، یک پلتفرم متمرکز بر کار که با تیم های مایکروسافت ادغام شده است.

Mixed Reality Tool Kit، مجموعه‌ای از ابزارهای منبع باز برای ایجاد رابط‌های کاربری برای متاورس نیز ظاهراً کنار گذاشته خواهد شد، زیرا در زمان نگارش هیچ اطلاعیه‌ای از تیم‌های جدیدی که به توسعه آن اختصاص داده شده‌اند وجود ندارد.

Metaverse و VR Slowdown

در حالی که شرکت این اخراج‌ها را به عنوان اقدامی برای همسو کردن ساختار هزینه‌های خود با درآمد و تقاضای مشتری توجیه می‌کند، برخی معتقدند که این اخراج‌های محلی در بخش metaverse و VR نشان‌دهنده کند شدن پیشرفت‌های شرکت در این زمینه است.

اخراج‌های گزارش‌شده در مایکروسافت بر ابتکارات متمرکز بر فراسوی مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد، پس از مسیری که متا با اخراج 13 درصد از نیروی کار خود در پیش گرفته و 11000 شغل را از دست داده است.

با این حال، مدیران ارشد مایکروسافت به متاورس و دیگر فناوری‌های مخرب و پیشرفتی که این فناوری‌ها در آینده به ارمغان خواهند آورد، معتقدند. اخیراً، ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت، اظهار داشت که حس حضوری که فناوری متاورس می تواند به ارمغان بیاورد، بازی را تغییر می دهد.

مایکروسافت همچنین در ایجاد دهکده همکاری جهانی – دنیای متاواژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) – مشارکت دارد و علاقه خود را به سرمایه گذاری در پروژه های هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) مانند Openai، خالقان ربات هوش مصنوعی Chatgpt نشان داده است.

نظر شما در مورد اخراج هایی که بر تیم های متاورس و متمرکز بر واقعیت مجازی در مایکروسافت تأثیر می گذارد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.