جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان، بیت‌کوین را «تقلب‌های پرخطر» می‌خواند – انتظار دارد ساتوشی ناکاموتو سقف عرضه بیت‌کوین را افزایش دهد – اخبار ویژه بیت‌کوین

[ad_1] جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان چیس، بیت کوین را «یک کلاهبرداری هیجان‌انگیز» می‌خواند. مدیر اجرایی سقف عرضه ارز دیجیتال را زیر سوال برد و انتظار داشت زمانی که عرضه بیت کوین به 21 میلیون سکه رسید، تصویری از خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، ظاهر شود و به همه ما بخندد. مدیر عامل جی

کد خبر : 309332
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان، بیت‌کوین را «تقلب‌های پرخطر» می‌خواند – انتظار دارد ساتوشی ناکاموتو سقف عرضه بیت‌کوین را افزایش دهد – اخبار ویژه بیت‌کوین

[ad_1]

جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان چیس، بیت کوین را «یک کلاهبرداری هیجان‌انگیز» می‌خواند. مدیر اجرایی سقف عرضه ارز دیجیتال را زیر سوال برد و انتظار داشت زمانی که عرضه بیت کوین به 21 میلیون سکه رسید، تصویری از خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، ظاهر شود و به همه ما بخندد.

مدیر عامل جی پی مورگان در مورد بیت کوین و سقف عرضه آن

جیمی دیمون، مدیر عامل بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان چیس، در مصاحبه ای با CNBC روز پنجشنبه بار دیگر تردید خود را در مورد بیت کوین تکرار کرد. مدیر اجرایی جی پی مورگان مدعی شد:

بیت کوین به خودی خود یک کلاهبرداری تبلیغاتی است. این یک سنگ خانگی است.

دیمون در مورد سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX اظهار داشت: «اصلا تعجب نمی‌کنم. من آنها را یک طرح غیرمتمرکز پونزی می نامم. هیاهو در مورد این موضوع فوق‌العاده بوده است.»

دیمون همچنین شک خود را در مورد سقف عرضه 21 میلیون بیت کوین تکرار کرد و به این نکته اشاره کرد که خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، می تواند محدودیت عرضه این ارز دیجیتال را حذف کند. او گفت:

از کجا می دانید که روی 21 میلیون متوقف می شود؟ شاید به 21 میلیون برسد و عکس ساتوشی بیاید و به همه شما بخندد … و تا آن زمان ساتوشی میلیاردها دلار پول برداشته باشد.

در حالی که او نسبت به فناوری بلاک چین خوش بین است، رئیس JPMorgan تاکید کرد: «کریپتو خود کاری انجام نمی دهد. این یک سنگ خانگی است.» او سپس به این خبرگزاری گفت: “من به بیت کوین اهمیتی نمی دهم، بنابراین باید این موضوع را کنار بگذاریم.”

این اولین باری نبود که دیمون عرضه محدود بیت کوین را زیر سوال برد. در اکتبر 2021، او به طور مشابه گفت: “از کجا می دانید که به 21 میلیون ختم می شود؟ همه شما الگوریتم ها را خوانده اید؟ بچه ها همه شما این را باور دارید؟ نمی‌دانم، من همیشه به چنین چیزهایی بدبین بودم.» دسامبر گذشته، او توکن های رمزنگاری را به سنگ های حیوان خانگی تشبیه کرد. علاوه بر این، او در جلسه استماع کنگره در ماه سپتامبر گفت که ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین، «طرح‌های پونزی غیرمتمرکز» هستند.

بسیاری از حامیان بیت کوین دیمون را در شبکه های اجتماعی به دلیل عدم درک او مسخره کردند. یکی توییت کرد: «دیمون به تازگی در CNBC گفت که ساتوشی می تواند سقف بیت کوین را افزایش دهد. او یک احمق است اما من مطمئن هستم که اکثر مردم با او موافق هستند. ساتوشی نامربوط است، اکنون کد و شبکه است. یکی دیگر نظر داد: «مایه تاسف است که جیمی دیمون نمی‌فهمد که می‌توانید به کد منبع نگاه کنید تا بدانید که عکس خنده‌دار ساتوشی با 21,000,000 نمایش داده نمی‌شود.» یک سوم نوشت:

جیمی دیمون یا نمی داند بیت کوین چیست، یا دقیقاً می داند که چیست، با این حال آن را به سخره می گیرد و به دلیل ترس خالص از اینکه مختل کننده نهایی کار اصلی بانکداری قدیمی از کارمزدهای بیش از حد و فاحش باشد، آن را رد می کند.

برچسب ها در این داستان

تقلب بیت کوین، بیت کوین ساتوشی ناکاموتو، طرح غیرمتمرکز پونزی، جیمی دیمون بیت کوین، جیمی دیمون تقلب بیت کوین، جیمی دیمون بیت کوین عرضه محدود، جیمی دیمون بیت کوین، جیمی دیمون کریپتو، ارز دیجیتال جیمی دیمون، جیمی دیمون ساتوشی ناکاموتو، جیپت راک، جیپت بی کوین

نظر شما در مورد دیدگاه جیمی دیمون در مورد بیت کوین و انتظار او مبنی بر اینکه تصویر ساتوشی روی 21 میلیون سکه ظاهر شود چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.