صندوق های تامینی کریپتو به پایان سال 2022 تقریبا 50 درصد کاهش یافت

© رویترز. نمادهای ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، ریپل، لایت کوین در این تصویر که در 29 ژوئن 2021 گرفته شده است، روی مادربرد رایانه شخصی قرار داده شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته نل مکنزی لندن (رویترز) – این شرکت تحقیقاتی روز سه‌شنبه اعلام کرد که صندوق‌های تامینی معاملات ارزهای دیجیتالی را که

کد خبر : 307919
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
صندوق های تامینی کریپتو به پایان سال 2022 تقریبا 50 درصد کاهش یافت



© رویترز. نمادهای ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، ریپل، لایت کوین در این تصویر که در 29 ژوئن 2021 گرفته شده است، روی مادربرد رایانه شخصی قرار داده شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته نل مکنزی

لندن (رویترز) – این شرکت تحقیقاتی روز سه‌شنبه اعلام کرد که صندوق‌های تامینی معاملات ارزهای دیجیتالی را که توسط ارائه‌دهنده شاخص بارکلی هج ردیابی می‌شد، تقریباً 50 درصد کاهش یافت، که نشانه‌ای از آن است که سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX همچنان در صنعت موج می‌زند.

FTX در ماه نوامبر پس از سقوط تماشایی که صنعت را به لرزه درآورد، برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در ایالات متحده ثبت نام کرد.

بن کرافورد، رئیس تحقیقات BarclayHedge، گفت: از زمانی که FTX تکه تکه شد، گفتگو در مورد تجارت ارزهای رمزنگاری شده قطبی شده بود و “ایمانداران واقعی” در کریپتو “تبلیغات خود را به 11 رساندند.”

کرافورد می‌گوید: «صدای شکاک‌تر به این فکر می‌کنند که آیا «زمستان رمزنگاری» اصلاً یک فصل نیست، بلکه حالتی است که بیشتر شبیه زمستان هسته‌ای است.

بر اساس داده‌ها، شاخصی از 47 صندوق تامینی که نام آن‌ها BarclayHedge ناشناس نگه داشته می‌شود، بیش از 47 درصد در سال از دست داده است.

اما نتیجه 2022 بدترین عملکرد شاخص در پنج سال گذشته نبود. Barclay Hedge که بخشی از شرکت Backstop Solutions است، گفت: شاخص معامله‌گران ارزهای رمزپایه سال 2018 را بیش از 60 درصد کاهش داد.

با این حال، داده‌های Barclay Hedge می‌گویند که میانگین عملکرد 5 ساله این شاخص اگر سرمایه‌گذار بتواند موقعیت خود را حفظ کند، بیش از 46 درصد خواهد بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.