گروه تجاری کلیدی اسرائیل به دنبال کاهش شدید مالیات بر مواد غذایی است

[ad_1] طرح اقتصادی انجمن که به نخست وزیر و وزرای دارایی و اقتصاد اسرائیل ارائه شده است، پیشنهاد می کند مالیات بر ارزش افزوده (VAT) مواد غذایی به 9 درصد، میانگین کشورهای OECD، از 17 درصد کاهش یابد. این گروه که حدود 1500 شرکت و 400000 کارگر را نمایندگی می کند، همچنین افزایش بودجه دولتی

کد خبر : 306961
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
گروه تجاری کلیدی اسرائیل به دنبال کاهش شدید مالیات بر مواد غذایی است

[ad_1]

طرح اقتصادی انجمن که به نخست وزیر و وزرای دارایی و اقتصاد اسرائیل ارائه شده است، پیشنهاد می کند مالیات بر ارزش افزوده (VAT) مواد غذایی به 9 درصد، میانگین کشورهای OECD، از 17 درصد کاهش یابد.

این گروه که حدود 1500 شرکت و 400000 کارگر را نمایندگی می کند، همچنین افزایش بودجه دولتی برای تحقیق و توسعه به 0.5 درصد از تولید تجاری و کاهش مقررات اضافی تا 25 درصد، همراه با آموزش حرفه ای برای افزایش بهره وری نیروی کار را پیشنهاد کرد.

در صورت اجرا، انجمن گفت که این اقدامات به صنعت تولید اجازه می دهد تا در نوآوری و توسعه نیروی کار سرمایه گذاری کند، رشد پایدار را هدایت کند و رقابت جهانی اسرائیل را حفظ کند.

ران تومر، رئیس انجمن گفت، در حالی که سطح اشتغال رو به کاهش بود و هزینه های تولید در حال افزایش بود، اقتصاد شروع به کند شدن کرده است. اما او اشاره کرد که تورم و فعالیت اقتصادی در اسرائیل بهتر از کشورهایی است که اسرائیل در تجارت خارجی با آنها رقابت می کند.

او گفت: «ما باید از این مزیت‌های نسبی استفاده کنیم تا اقتصاد اسرائیل را در سال جاری به سمت رشد سوق دهیم.» دولت باید یک برنامه منظم اقتصادی و اجتماعی تدوین کند که از این امر حمایت کند.»

پیش بینی می شود اقتصاد اسرائیل در سال 2023 پس از حدود 6 درصد در سال 2022، 2.8 درصد رشد کند. پیش بینی می شود که تورم از بیش از 5 درصد به 3 درصد کاهش یابد.

دولت جدید اسرائیل در حال تهیه پیش نویس بودجه 2023 است که باید تا ماه مه به طور کامل توسط قانونگذاران تصویب شود.

نیر برکات، وزیر اقتصاد آینده گفته است که قصد دارد “بار غیرقابل تحمل” را بر مشاغل در اسرائیل کاهش دهد و “جنگ علیه مقررات” را اعلام کند، که او آن را “سرطان بر اقتصاد” نامید.

هفته گذشته، نخست وزیر بنیامین نتانیاهو و وزیر دارایی بزالل اسموتریچ گفتند که اسرائیل افزایش های اخیر در مالیات بر دارایی، هزینه های آب و انرژی را لغو یا کاهش خواهد داد و از اقدامات اولیه برای کاهش تورم رونمایی کرد.

(گزارش توسط استیون شیر. ویرایش توسط جین مریمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.