پیتر شیف توصیه به فروش بیت کوین امروز می کند – می گوید این حرکت هوشمندانه است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

پیتر شیف، حشره‌دار طلا و اقتصاددان، فروش بیت‌کوین را امروز توصیه می‌کند و تاکید می‌کند که این “حرکت هوشمندانه” است. بسیاری از مردم با تحلیل شیف در مورد قیمت ارز دیجیتال مخالف بودند و هشدار دادند که او به سرمایه‌گذاران می‌گوید در پایین‌ترین حد خود بفروشند. مشاوره بیت کوین پیتر شیف پیتر شیف، حشره‌دار طلا

کد خبر : 298115
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
پیتر شیف توصیه به فروش بیت کوین امروز می کند – می گوید این حرکت هوشمندانه است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین


پیتر شیف، حشره‌دار طلا و اقتصاددان، فروش بیت‌کوین را امروز توصیه می‌کند و تاکید می‌کند که این “حرکت هوشمندانه” است. بسیاری از مردم با تحلیل شیف در مورد قیمت ارز دیجیتال مخالف بودند و هشدار دادند که او به سرمایه‌گذاران می‌گوید در پایین‌ترین حد خود بفروشند.

مشاوره بیت کوین پیتر شیف

پیتر شیف، حشره‌دار طلا و اقتصاددان پیامی برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین دارد. شیف بنیانگذار و رئیس فعلی شیفگلد، فروشنده فلزات گرانبها و متخصص در شمش طلا و نقره است. او مدت‌هاست که به بیت‌کوین بدبین بوده و مرتباً به کریپتو ضربه می‌زند و در عین حال طلا را تبلیغ می‌کند.

او یکشنبه در توییتی نوشت:

هدیه کریسمس من به HODLers این نمودار بیت کوین است. همانطور که می بینید بیت کوین به سقف خود بسیار نزدیکتر از کف آن است. خط زردی که زمانی حمایت بود، اکنون مقاومت است. از آنجایی که پتانسیل صعودی بسیار کم و ریسک نزولی بسیار زیاد است، حرکت هوشمندانه فروش امروز است.

پیتر شیف به فروش بیت کوین امروز توصیه می کند - می گوید این حرکت هوشمندانه است
نمودار قیمت بیت کوین توسط پیتر شیف در 25 دسامبر توییت شد.

در حالی که برخی از مردم از شیف به خاطر توصیه‌اش تشکر می‌کردند، بسیاری از این اقتصاددان انتقاد کردند که به مردم گفته است پایین‌تر بفروشند و باعث فروش وحشتناک شده است. فقط یک توصیه برای شما: وقتی بیت کوین در بالاترین حد خود قرار دارد این موارد را بنویسید (برای مثال دفعه بعد حدود 200 هزار دلار) و فقط ممکن است به کسی کمک کنید. انجام این کار نزدیک به پایین کمکی نمی کند. آخرین بار این را دیدی.» پاسخ داد به توییت شیف

برخی از مردم هشدار شیف را به‌عنوان نشانه‌ای در نظر گرفتند که پایین است. تعدادی از مردم گفتند که از آنجایی که قیمت بیت‌کوین پس از گفتن شیف برای فروش در گذشته افزایش یافت، سکه‌های بیشتری خریدند. بسیاری از مردم با تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین شیف مخالف بودند و به باگ طلا می گفتند که برای دیدن سیگنال خرید، نمودار بیت کوین را کوچک کنید. “پایین در است،” یکی نوشت.

پیتر شیف به فروش بیت کوین امروز توصیه می کند - می گوید این حرکت هوشمندانه است

تعدادی از افراد به شیف یادآوری کردند که بیت کوین در دراز مدت بسیار بهتر از طلا عمل کرده است. “هدیه کریسمس من به پیتر شیف این نمودار طلایی است که عملکرد آن را با بیت کوین در بالاترین دوره تورم در یک نسل مقایسه می کند.” دقیق.

پیتر شیف به فروش بیت کوین امروز توصیه می کند - می گوید این حرکت هوشمندانه است

بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین شیف را متهم کرده اند که ارز دیجیتال را درک نمی کند. با این حال، این اقتصاددان هفته گذشته در توییتی از دانش خود درباره بیت کوین دفاع کرد: «باند بیت کوین HODL من را متهم می کند که بیت کوین را نمی فهمم. آن‌ها فکر می‌کنند که اگر وقت بگذارم و در مورد فناوری زیربنایی یاد بگیرم، آن را در آغوش می‌گیرم.» او مدعی شد:

حقیقت این است که من بیت کوین را خیلی بهتر از افرادی که آن را دارند درک می کنم. به همین دلیل است که من این کار را نمی کنم.

شیف مرتباً در مورد بیت کوین هشدار می دهد. هفته گذشته، او هشدار داد که ممکن است بیت کوین با بازگشت سایر دارایی های مالی افزایش نیابد. در ماه نوامبر، او پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین راه طولانی تا سقوط دارد و بیت‌کوین را ۱۰ هزار دلار ارزیابی می‌کند. او همچنین معتقد است که دلار آمریکا سقوط خواهد کرد و اقدامات فدرال رزرو منجر به یک بحران مالی گسترده خواهد شد.

نظر شما در مورد هشدارهای پیتر شیف حشره طلا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.