جمینی برای حل مشکلات نقدینگی Genesis کمیته اعتباردهندگان را با Houlihan Lokey تشکیل می دهد – بیت کوین نیوز

تقریباً دو هفته پیش گزارشی از فایننشال تایمز (FT) ادعا کرد که جنسیس گلوبال کپیتال 900 میلیون دلار به مشتریان جمینی بدهکار است و منابع نشریه خاطرنشان کردند که صرافی در تلاش برای بازیابی وجوه با ایجاد یک کمیته طلبکاران است. 31 روز پس از اینکه جمینی برداشت‌های برنامه Earn را متوقف کرد، کامرون وینکلووس

کد خبر : 294932
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
جمینی برای حل مشکلات نقدینگی Genesis کمیته اعتباردهندگان را با Houlihan Lokey تشکیل می دهد – بیت کوین نیوز


تقریباً دو هفته پیش گزارشی از فایننشال تایمز (FT) ادعا کرد که جنسیس گلوبال کپیتال 900 میلیون دلار به مشتریان جمینی بدهکار است و منابع نشریه خاطرنشان کردند که صرافی در تلاش برای بازیابی وجوه با ایجاد یک کمیته طلبکاران است. 31 روز پس از اینکه جمینی برداشت‌های برنامه Earn را متوقف کرد، کامرون وینکلووس در توییتی نوشت که کمیته‌ای را با هولیهان لوکی به عنوان مشاور مالی تشکیل داده است.

Gemini امیدوار است با کمیته اعتباردهندگان جدید ایجاد شده و مشاور Houlihan Lokey “مسیری برای بازیابی وجوه فراهم کند”

در 17 دسامبر 2022، کامرون وینکلووس، بنیانگذار جمینی توییت کرد به روز رسانی در مورد برنامه Earn شرکت. وینکلووس گفت: «به روز رسانی کسب کنید: هولیهان لوکی، مشاور مالی کمیته بستانکاران، حمایت از طرحی را برای حل مشکلات نقدینگی در Genesis و DCG و ارائه مسیری برای بازیابی وجوه آغاز کرده است.

صرافی ارز دیجیتال برنامه Earn را در 16 نوامبر 2022 متوقف کرد و به نقل از شریک وام دهی شرکت Genesis Global Capital نیز برداشت را متوقف کرد. جمینی در آن زمان گفت: «ما در حال کار با تیم جنسیس هستیم تا به مشتریان کمک کنیم تا وجوه خود را در اسرع وقت از برنامه Earn بازخرید کنند.

جنسیس از سرایت FTX رنج می برد و به یکی از واحدهای این شرکت موقعیتی در کمیته اعتباردهندگان رسمی پرونده ورشکستگی FTX اعطا شد. بنا به گزارش منابع FT و وال استریت ژورنال (WSJ)، جنسیس همچنین یک میلیارد دلار سرمایه از سرمایه گذاران درخواست می کرد. توییت Winklevoss در روز شنبه همچنین اشاره کرد که کمیته در مراحل اولیه است.

Winklevoss “هنوز مراحل اولیه است، و بحث ها در حال انجام است، با این حال، به محض اینکه اطلاعات بیشتری در دسترس باشد، شما را به روز خواهیم کرد.” گفت.

علاوه بر مشکلات Gemini با جنسیس، این شرکت از نقض پایگاه داده نیز رنج برده است. منابع توضیح دادند که 5.7 میلیون ایمیل کاربر Gemini و شماره تلفن های تا حدی ویرایش شده لو رفت و برخی گزارش ها اشاره کردند که این پرونده ها در انجمن های هکرها منتشر شده است. Houlihan Lokey یک شرکت خدمات مالی و بانک سرمایه گذاری مستقل است که یکی از بزرگترین شیوه های تجدید ساختار مالی در سراسر جهان را اجرا می کند.

برچسب ها در این داستان

Cameron Winklevoss، صرافی رمزنگاری، نشت داده، نشت پایگاه داده، برنامه Earn، مشاور مالی، سقوط FTX، Gemini، Gemini Exchange، پیدایش، Genesis Liquidity Issues، Houlihan Lokey، Houlihan Lokey Advisor، نقدینگی، برداشت های متوقف شده، بازسازی ساختار، Winklevos

نظر شما در مورد افشای کامرون وینکلووس که هولیهان لوکی با کمیته طلبکاران به عنوان مشاور کار می کند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.