TVL در اسلایدهای Defi زیر 40 میلیارد دلار، پایین آمدن از فوریه 2021 مشاهده نشده است – Defi Bitcoin News

کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) برای اولین بار از هفته اول فوریه 2021 به زیر مرز 40 میلیارد دلار رسیده است. در 17 دسامبر 2022، TVL در defi پس از کاهش تقریباً 39.53 میلیارد دلار است. بیش از 4 درصد ارزش در 24 ساعت گذشته. ارزش قفل شده در Defi

کد خبر : 294500
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
TVL در اسلایدهای Defi زیر 40 میلیارد دلار، پایین آمدن از فوریه 2021 مشاهده نشده است – Defi Bitcoin News


کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) برای اولین بار از هفته اول فوریه 2021 به زیر مرز 40 میلیارد دلار رسیده است. در 17 دسامبر 2022، TVL در defi پس از کاهش تقریباً 39.53 میلیارد دلار است. بیش از 4 درصد ارزش در 24 ساعت گذشته.

ارزش قفل شده در Defi به زیر 40 میلیارد دلار می رسد

ارزش قفل شده در پروتکل های defi برای اولین بار در 675 روز یا از هفته اول فوریه 2021 به زیر منطقه 40 میلیارد دلاری کاهش یافته است. در آن دوره زمانی، این اولین بار بود که TVL در defi به 40 میلیارد دلار رسید. پس از صعود از منطقه 1 میلیارد دلاری یک سال قبل در فوریه 2020، این رقم را ثبت کرد.

TVL در اسلایدهای Defi زیر 40 میلیارد دلار، پایین آمدن از فوریه 2021 مشاهده نشده است

آمارها نشان می دهد که Makerdao بزرگترین TVL را در این آخر هفته در اختیار دارد و با 14.91 درصد تسلط دارد. TVL Makerdao حدود 5.89 میلیارد دلار است و در هفته گذشته 6.88 درصد از ارزش خود را کاهش داده است. از نظر داده‌های قفل‌شده با ارزش، TVL Makerdao به ترتیب Lido، Curve، Aave و Uniswap هستند.

بیشتر ارزش قفل شده امروز در اتریوم نگهداری می‌شود، زیرا ارزش 23.06 میلیارد دلاری در برنامه‌های defi مبتنی بر ETH قفل شده است که نشان‌دهنده 58.33 درصد از کل قفل شده است. پس از TVL اتریوم، Tron، بایننس هوشمند، Arbitrum، Polygon، Avalanche، Optimism، Fantome، Cronos و Solana قرار دارند.

کل توکن‌های پروتکل قرارداد هوشمند امروز 7.5 درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داده‌اند که در مجموع معادل 240 میلیارد دلار است. از بین ده توکن پروتکل قرارداد هوشمند برتر، BNB بیشترین کاهش هفتگی را داشته است زیرا در هفت روز گذشته ۱۷.۶ درصد از دست داده است. اتریوم کلاسیک (ETC) در هفته گذشته 16.3 درصد و ترون با 2.2 درصد ضرر در هفت روز گذشته کمترین ضرر را متحمل شدند.

برچسب ها در این داستان

Aave، Assets، Avalanche، Binance Smart Chain، Compound Finance، مالی محدب، پل های زنجیره ای، دارایی های رمزنگاری، Curve، مالی غیرمتمرکز، DeFi، پروتکل های Defi، Defi TVL، Ethereum، Fantom، Lido، makerdao، Pancakeswap، توکن های قرارداد هوشمند , قراردادهای هوشمند, سولانا, اقتصاد رمزی, ارزش کل قفل شده, ترون, TVL in defi, unswap

در مورد وضعیت پروتکل های مالی غیرمتمرکز امروز و کاهش TVL در زمان های اخیر به پایین ترین سطحی که از فوریه 2021 مشاهده نشده است، چه فکر می کنید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.