پدر مرد مسلح ایلینوی متهم در تیراندازی دسته جمعی در رژه 4 ژوئیه با اتهامات وارده مواجه است

[ad_1] پدر، رابرت کریمو جونیور، روز جمعه تحت حکم بازداشت خود را به پلیس تسلیم کرد که او را به هفت فقره رفتار بی‌احتیاطی مرتبط با کمک به پسرش برای دریافت مجوز دولتی اسلحه گرم در سال 2019 متهم کرد. اریک راینهارت، دادستان ایالت لیک کانتی، گفت که کریمو بزرگ وقتی از درخواست پسرش برای

کد خبر : 294186
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
پدر مرد مسلح ایلینوی متهم در تیراندازی دسته جمعی در رژه 4 ژوئیه با اتهامات وارده مواجه است

[ad_1]

پدر، رابرت کریمو جونیور، روز جمعه تحت حکم بازداشت خود را به پلیس تسلیم کرد که او را به هفت فقره رفتار بی‌احتیاطی مرتبط با کمک به پسرش برای دریافت مجوز دولتی اسلحه گرم در سال 2019 متهم کرد.

اریک راینهارت، دادستان ایالت لیک کانتی، گفت که کریمو بزرگ وقتی از درخواست پسرش برای دریافت کارت شناسایی صاحب اسلحه (FOID) حمایت مالی کرد، علیرغم اینکه می دانست پسرش برای داشتن اسلحه مناسب نیست، از نظر جنایتکارانه بی پروا بود.

راینهارت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “او آنچه را که می دانست می دانست و به هر حال فرم را امضا کرد.” “این بی احتیاطی جنایتکارانه و عاملی برای آسیب بدنی قربانیان در چهارم ژوئیه بود.”

راینهارت از بیان اینکه پدر چه دانشی داشت که باید او را از حمایت مالی از درخواست پسرش منصرف می کرد، خودداری کرد.

مقامات قبلاً اذعان کرده بودند که متهم مسلح، رابرت کریمو، در دسامبر 2019 در سن 19 سالگی، سه ماه پس از آن که پلیس برای گزارشی مبنی بر تهدید اعضای خانواده به قتل به خانه او فراخوانده شد، برای دریافت کارت FOID درخواست کرد.

به گفته نیروی انتظامی، پلیس کلکسیونی شامل 16 چاقو، خنجر و شمشیر را کشف و ضبط کرد، اما پس از اینکه پدر به مقامات گفت این اسلحه متعلق به او است، پس داده شد.

تهدید ادعا شده در سپتامبر 2019 به دنبال یک حادثه قبلی بود که در آن پلیس به یک تماس اضطراری پاسخ داد و گزارش داد که کریمو جوانتر اقدام به خودکشی کرده است.

پسر از کارت FOID که بعداً دریافت کرد برای خرید قانونی پنج اسلحه بین سال‌های 2020 و 2021 استفاده کرد، از جمله اسلحه‌ای که پلیس گفته بود برای شلیک به قربانیان خود از روی یک تک تیرانداز در پشت بام بالای مسیر رژه استفاده می‌کرد. در آن زمان او 21 ساله بود.

کریمو جوان‌تر نمی‌توانست در سال 2019 بدون امضای والدین یا قیم برای او درخواست کارت FOID بدهد زیرا در آن زمان زیر 21 سال داشت.

پدر قرار بود روز شنبه برای رسیدگی به وثیقه در دادگاه حاضر شود. راینهارت گفت که اگر مجرم شناخته شود، احتمالاً با مجازات حداکثر سه سال زندان روبرو خواهد شد. این وضعیت یادآور اتهامات قتل غیرعمد علیه والدین نوجوانی بود که سال گذشته در دبیرستانی در منطقه دیترویت به ضرب گلوله چهار همکلاسی خود را کشت. دادستان ها گفتند که این زوج علیرغم علائمی که پسرشان مزاحم بود، اسلحه خریدند. والدین خود را بی گناه دانسته اند.

به نظر می‌رسد که پرونده میشیگان اولین موردی است که در آن والدین یک تیرانداز نوجوان مدرسه‌ای در ارتباط با جنایاتی که گفته می‌شود توسط فرزندشان مرتکب شده بود تحت تعقیب قرار گرفتند.

در پرونده ایلینویز، سؤالاتی نیز در مورد اینکه چگونه قوانین نسبتاً سختگیرانه اسلحه آن ایالت، از جمله الزامات مجوز FOID، در جلوگیری از قتل عام چهارم ژوئیه شکست خوردند، مطرح شد.

پلیس هایلند پارک در روز تماس با کریمو جوانتر در سپتامبر 2019 به دلیل تهدید ادعایی که علیه بستگانش انجام داده بود، یک گزارش “خطر واضح و فعلی” به پلیس ایالتی در مورد کریمو جوانتر ارسال کرد.

اما یک افسر پلیس ایالتی بعداً آن گزارش را که مبتنی بر اطلاعات «دست دوم» بود نادیده گرفت، بنابراین زمانی که درخواست Crimo FOID بعداً توسط پلیس ایالتی بررسی شد، عاملی نبود.

(ویرایش توسط سینتیا اوسترمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.