کمیسر اصلاحات باهاما می‌گوید بنیانگذار FTX، بنکمن-فرید، در خلیج بیمار زندان روحیه خوبی دارد – بیت‌کوین نیوز

بر اساس گزارش های محلی، مدیر عامل سابق FTX سام بانکمن-فرید (SBF) در “روحیه خوب” است و در واحد حداکثر امنیتی در خلیج بیمار نگهداری می شود. SBF در دپارتمان خدمات اصلاحی باهاما (BDOCS)، زندانی به نام فاکس هیل که به کثیف بودن معروف است، نگهداری می شود و سال گذشته به بدرفتاری با زندان

کد خبر : 294139
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
کمیسر اصلاحات باهاما می‌گوید بنیانگذار FTX، بنکمن-فرید، در خلیج بیمار زندان روحیه خوبی دارد – بیت‌کوین نیوز


بر اساس گزارش های محلی، مدیر عامل سابق FTX سام بانکمن-فرید (SBF) در “روحیه خوب” است و در واحد حداکثر امنیتی در خلیج بیمار نگهداری می شود. SBF در دپارتمان خدمات اصلاحی باهاما (BDOCS)، زندانی به نام فاکس هیل که به کثیف بودن معروف است، نگهداری می شود و سال گذشته به بدرفتاری با زندان متهم شد. کمیسر موقت اصلاحات باهاما، دوان کلیر، توضیح داد که SBF با تقریباً پنج زندانی دیگر در یک سلول خوابگاهی است.

سام بنکمن-فرید اکنون در یک زندان شلوغ و کثیف زندگی می‌کند – کمیسر اصلاحات می‌گوید SBF داروهای خود را به موقع دریافت می‌کند و او در «روح‌های خوب» است.

سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX پس از زندگی مجلل در Albany Place در ناسائو، باهاما، اکنون در واحد حداکثر امنیتی در بخش خدمات اصلاحی باهاما (BDOCS) مستقر شده است. این زندان شهرت زیادی ندارد و طبق گزارش نیویورک پست، این زندان “آلوده از حشرات” و “چاله جهنمی” یک ندامتگاه است. The Post همچنین جزئیاتی را ارائه می دهد که اعضای خانواده SBF در تلاش بوده اند تا وعده های غذایی وگان مدیر سابق FTX را دریافت کنند.

کمیسر اصلاحات باهاما می‌گوید بنیانگذار FTX، بنکمن-فرید، در «ارواح خوب» در خلیج بیمار زندان است.
SBF در زندان فاکس هیل قرار دارد که از نظر نظافت شهرت خوبی ندارد و پرسنل کم و پر ازدحام محسوب می شود.

BDOCS به عنوان زندان فاکس هیل شناخته می شود و همچنین به دلیل شلوغی بیش از حد شهرت دارد. گزارش های حقوق بشر متعددی در سراسر وب در مورد مسائل ادعایی بدرفتاری زندان وجود دارد. روزنامه نگار تیفانی فونگ توییت کرد وزارت امور خارجه ایالات متحده زندان فاکس هیل را به دلیل “آلودگی به موش، حشرات و حشرات” و “زندانیان زباله‌های انسانی را با سطل بیرون می‌آوردند” و “زخم بستر ایجاد شده از روی زمین خالی” را اعلام کرد. گزارش های دیگر نشان می دهد که فاکس هیل کم کار است و برخی از زندانیان فقط «به مدت 30 دقیقه در هفته اجازه بیرون رفتن دارند».

کمیسر موقت اصلاحات باهاما، دوان کلیر، به thenassauguardian.com گفت که SBF در بخش پزشکی فاکس هیل است. کلیر همچنین فاش کرد که پس از اینکه مدیر سابق FTX اولین شب خود را در زندان گذراند، او در “روحیه خوب” بود. “آقای. فرید در آن قرار دارد [the] حداکثر امنیت واحد مسکن در [the] کمیسر به خبرنگار گفت.

کمیسر اصلاحات باهاما افزود: “او داروهای خود را به موقع دریافت می کند.” «فقط وکیل حضوری مراجعه می کند [are permitted] در این زمان به همراه پرسنل سفارت آمریکا. بقیه از طریق ویدئو کنفرانس خواهد بود. او با پنج زندانی دیگر در فضایی شبیه به خوابگاه است.» SBF تا 8 فوریه 2023 در فاکس هیل در بازداشت خواهد بود، اگر ابتدا به ایالات متحده مسترد نشود.

برچسب ها در این داستان

آلبانی پلیس، باهاما، کمیسر اصلاحات باهاما، زندان باهاما، زندان باهاما، زندان باهاماس، زندان باهاما، BDOCS، دوان کلیر، 8 فوریه، زندان فاکس هیل، بخش پزشکی فاکس هیل، واحد مسکن حداکثر امنیتی، ناسائو، زندان سام بنکمن-فرید ، sbf ، زندان SBF ، خلیج بیمار ، استرداد ایالات متحده

نظر شما در مورد زندان باهامیا که SBF تا جلسه بعدی دادگاه در آن اقامت دارد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.