قیمت‌های آتی بالاتر از داده‌های قیمت تولیدکننده هستند

انتظار می‌رود گزارش وزارت کار در ساعت 8:30 صبح به وقت اروپا نشان دهد که قیمت‌های تولیدکننده پس از افزایش 8 درصدی در ماه اکتبر به 7.2 درصد در ماه گذشته افزایش یافته است. پیش‌بینی می‌شود قیمت‌های اصلی تولیدکننده، که اجزای مواد غذایی و انرژی فرار را در نظر نمی‌گیرند، پس از رشد ۶.۷ درصدی

کد خبر : 291659
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
قیمت‌های آتی بالاتر از داده‌های قیمت تولیدکننده هستند


انتظار می‌رود گزارش وزارت کار در ساعت 8:30 صبح به وقت اروپا نشان دهد که قیمت‌های تولیدکننده پس از افزایش 8 درصدی در ماه اکتبر به 7.2 درصد در ماه گذشته افزایش یافته است.

پیش‌بینی می‌شود قیمت‌های اصلی تولیدکننده، که اجزای مواد غذایی و انرژی فرار را در نظر نمی‌گیرند، پس از رشد ۶.۷ درصدی در ماه اکتبر، ۵.۹ درصد افزایش داشته باشد.

سوال بزرگ این است که آیا می‌توان این روند را در برابر بانک مرکزی ایالات متحده که نمی‌خواهد در برابر تورم، خدمات و داده‌های دستمزد که به اقتصاد ایالات متحده کمی انعطاف‌پذیرتر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد نشان می‌دهد، ملایم‌تر تلقی شود، حفظ کرد. مایکل هیوسون، تحلیلگر ارشد بازار در CMC Markets گفت.

داده‌های قیمت مصرف‌کننده در ماه نوامبر سه‌شنبه آینده منتشر می‌شود، یک روز قبل از تصمیم‌گیری سیاستی بانک مرکزی ایالات متحده که به طور گسترده انتظار می‌رود نرخ‌ها را 50 واحد پایه افزایش دهد.

سهام ایالات متحده در روز پنجشنبه پس از آن که داده ها نشان داد که مطالبات اولیه بیکاری در هفته گذشته نسبتاً افزایش یافت و نشان داد بازار کار رو به وخامت است، روند اخیر زیان خود را کاهش دادند.

در همین حال، پیش‌بینی می‌شود که قرائت اولیه دسامبر دانشگاه میشیگان در مورد شاخص کلی در مورد احساسات مصرف‌کننده پس از رکود در نوامبر بهبود یافته باشد. داده ها در ساعت 10:00 صبح به وقت شرقی ارائه می شود.

در ساعت 5:15 صبح به وقت شرقی، e-minis Dow 34 واحد یا 0.1 درصد، S&P 500 e-minis 8.75 واحد یا 0.22 درصد و Nasdaq 100 e-minis 35 واحد یا 0.3 درصد افزایش یافتند.

پس از اینکه سازنده تراشه درآمد سه ماهه جاری را بالاتر از تخمین های وال استریت پیش بینی کرد، Broadcom Inc در معاملات قبل از بازار 3.4 درصد افزایش یافت.

پس از گزارش ارائه‌دهنده محصول امضای الکترونیکی، DocuSign Inc 12 درصد افزایش یافت.

سهام چین در فهرست ایالات متحده به دلیل خوش بینی نسبت به چرخش سیاست چین در برابر کووید، افزایش یافت. شرکت اینترنتی Bilibili Inc 5.6٪ پیشرفت کرد، در حالی که غول موتورهای جستجو Baidu Inc 3.7٪ صعود کرد.

(گزارش توسط Sruthi Shankar در بنگالورو؛ ویرایش توسط Sriraj Kalluvila)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.