NFT های میزبان FTX به ابرداده های شکسته اشاره می کنند، مشکل NFT های مرتبط با ابرهای متمرکز را روشن می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] روز چهارشنبه، حامیان توکن غیرقابل تعویض (NFT) متوجه شدند که ابرداده NFT میزبانی شده در پلتفرم FTX US به ابرداده های شکسته اشاره می کند و اکنون پیوندها به وب سایت بازسازی FTX اشاره می کنند. مجموعه‌های خاصی که از طریق پلتفرم FTX US NFT بر روی بلاکچین Solana ساخته شده‌اند، تصاویر NFT را

کد خبر : 291442
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
NFT های میزبان FTX به ابرداده های شکسته اشاره می کنند، مشکل NFT های مرتبط با ابرهای متمرکز را روشن می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

روز چهارشنبه، حامیان توکن غیرقابل تعویض (NFT) متوجه شدند که ابرداده NFT میزبانی شده در پلتفرم FTX US به ابرداده های شکسته اشاره می کند و اکنون پیوندها به وب سایت بازسازی FTX اشاره می کنند. مجموعه‌های خاصی که از طریق پلتفرم FTX US NFT بر روی بلاکچین Solana ساخته شده‌اند، تصاویر NFT را نشان نمی‌دهند و فهرست‌های بازار در بازار Coachella NFT ناپدید شده‌اند.

NFT های میزبان FTX ایالات متحده ابرداده ها را به صفحه بازسازی FTX هدایت می کنند

این هفته صاحبان NFT های میزبان FTX ایالات متحده متوجه شدند که دیگر نمی توانند تصاویر یا انیمیشن های NFT خود را ببینند، زیرا NFT هایی که از FTX US مشتق شده اند به ابرداده های شکسته اشاره می کنند. تعدادی از حامیان کریپتو و NFT این مشکل را روز چهارشنبه کشف کردند.

حساب توییتر jac0xb.sol: «اوه، نگاه کنید، FTX میزبان همه NFT‌هایی بود که بر روی پلتفرم خود با استفاده از Web2 API ساخته شده‌اند و اکنون همه آن NFT‌ها ابرداده‌ها را شکسته‌اند، و پیوندها به یک وب‌سایت بازسازی می‌شوند.» نوشت در روز چهارشنبه Jac0xb.sol اضافه:

در اینجا درسی وجود دارد که می‌توان آموخت، اما مجموعه‌ها همچنان ابرداده‌ها را میزبانی می‌کنند [Amazon Web Services].

علاوه بر Jac0xb.sol، نمایه توییتر @web3isgreat، حسابی که لحظات خاص Web3 را برجسته می کند، در مورد مسائل NFT میزبان FTX ایالات متحده نیز توییت کرد. Web3 فقط حساب توییتر فوق‌العاده‌ای دارد به این نکته اشاره کرد که چگونه وب‌سایت nft.coachella.com/marketplace لیست‌های صفر را نشان می‌دهد.

NFT های میزبان FTX به ابرداده های شکسته اشاره می کنند، مشکل نقص های NFT های مرتبط با ابرهای متمرکز را روشن می کند
بازار Coachella NFT در 8 دسامبر 2022، لیست صفر را نشان می دهد.

علاوه بر این، این حساب همچنین توضیح داد که NFT های متصل به FTX ایالات متحده از مجموعه Coachella NFT به عنوان فهرست در بازارهای ثانویه نشان داده می شوند، اما آنها تصاویر را نشان نمی دهند و ابرداده خراب است. شرکت پشتیبان جشنواره موسیقی و هنر، کواچلا، در فوریه 2022 با FTX US شریک شد.

NFT های میزبان FTX به ابرداده های شکسته اشاره می کنند، مشکل نقص های NFT های مرتبط با ابرهای متمرکز را روشن می کند
فهرست Coachella NFT در magiceden.io در 8 دسامبر 2022 میزبانی شد.

اگر کاربر از یک بازار NFT، مانند magiceden.io بازدید کند و NFT های حاصل از مجموعه Coachella را جستجو کند، صفحه فهرست ها تصاویر کوچکی از آثار هنری مجموعه را نشان می دهد. با این حال، زمانی که کاربر برای دیدن جزئیات فهرست واقعی تغییر وضعیت می دهد، تصاویر NFT نشان داده نمی شود.

به طور مشابه، NFT های مستقر در ایالات متحده FTX که در Opensea فهرست شده اند، تصاویر را در صفحه اصلی فروش نشان می دهند و حتی برخی از جزئیات در NFT های فهرست شده به صورت جداگانه هنوز هم تصاویر را نشان می دهند، اما بسیاری از آنها وجود دارند که این کار را نمی کنند یا خطا نشان می دهند. NFT هایی که در Opensea فهرست شده اند، ارزش کفی حدود 100 اتریوم (ETH) را نشان می دهند و NFT های کواچلا فهرست شده در magiceden.io برای قیمت هایی بین 1 تا 100 SOL در هر واحد فهرست شده اند.

برچسب ها در این داستان

0 لیست، خدمات وب آمازون، AWS، بلاک چین، ابرداده شکسته، میزبانی ابری، بازار NFT کواچلا، NFT های کواچلا، ftx، NFT های FTX US، FTX NFT میزبانی ایالات متحده، FTX.US، تصاویر، فهرست ها، فراداده، NFT هنر مسائل، NFT ها، توکن های غیر قابل تعویض، توکن های غیر قابل تعویض، SOL، Solana، کیف پول

نظر شما در مورد مشکل ابرداده شکسته مرتبط با NFT های مستقر در FTX در ایالات متحده چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.