RBB LAB از NFT برای خدمت به آلبرتو دی لوئیجی و آندریاس کوهل سامونز استفاده می کند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. سن مارینو، 5 دسامبر 2022 — RBB Lab، یک شرکت توسعه فناوری مستقر در جمهوری سن مارینو، از فناوری NFT (توکن غیر قابل تعویض) برای صدور احضاریه دادگاه برای پرونده علیه آلبرتو دی لوئیجی، آندریاس کوهل، هر دو از همکاران سابق شرکت، و آنها استفاده کرده است. شرکت Sequentia AG

کد خبر : 290196
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
RBB LAB از NFT برای خدمت به آلبرتو دی لوئیجی و آندریاس کوهل سامونز استفاده می کند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. سن مارینو، 5 دسامبر 2022 — RBB Lab، یک شرکت توسعه فناوری مستقر در جمهوری سن مارینو، از فناوری NFT (توکن غیر قابل تعویض) برای صدور احضاریه دادگاه برای پرونده علیه آلبرتو دی لوئیجی، آندریاس کوهل، هر دو از همکاران سابق شرکت، و آنها استفاده کرده است. شرکت Sequentia AG در لیختن اشتاین.

این اولین باری است که از NFT برای صدور اسناد دادگاه در ایتالیا استفاده می شود. این فناوری مزایای زیادی نسبت به روش های سنتی دارد. می‌تواند ارزان‌تر و سریع‌تر باشد و همچنین به دادگاه‌ها اجازه می‌دهد تا مظنونان ناشناس را فقط با یک آدرس کیف پول احضار کنند.

در این مورد احضارها هم به صورت سنتی و هم توسط NFT ارسال می شود که به کیف پول های متعلق به متهمان ارسال می شود.

احضارها در رابطه با پرونده شماره 37371/2022 در Tribunale Ordinario di Milano است.

Quattordicesima، Tribunale Delle Imprese Specializzata Impresa “A” Civile.

آزمایشگاه RBB با شرکت حقوقی Annetta Rossi e Associati مستقر در فلورانس برای توسعه مجموعه ای از ابزارها برای بخش حقوقی با استفاده از فناوری هایی مانند بلاک چین و یادگیری ماشین کار می کند. این اولین نمونه از قابلیت های این مجموعه است.

ما به عنوان یک شرکت فناوری می‌خواهیم در هر کاری که انجام می‌دهیم موانعی ایجاد کنیم. این نمونه‌ای است که در آن فناوری می‌تواند سیستمی را که در انطباق با آن کند بوده است تسهیل و همچنین بهبود بخشد. هدف ما یافتن فرصت هایی برای بهبود زندگی خود با استفاده از فناوری است. متأسفانه نظام حقوقی مصادیق بسیاری از ناکارآمدی دارد که می توان کارهای زیادی انجام داد.»انریکو روبولی، مدیر عامل آزمایشگاه RBB.

انریکو روبولی مدیر عامل آزمایشگاه RRB و موسس Mintlayer است. او دارای 17 سال تجربه در زمینه توسعه نرم افزار است. رزومه او شامل کار با Bitfinex/Tether، Digital Science/Macmillan Science and Education در لندن، TUI Group در ایتالیا و ELC Technology در ایالات متحده است.

آزمایشگاه RBB به عنوان یک شرکت فناوری پیشرفته از طریق گواهینامه نوآوری سن مارینو. این شرکت در مهندسی نرم افزار، راه حل های بلاک چین و طراحی UI/UX تخصص دارد.

اطلاعات تماس:

RBB LAB

انریکو روبولی، مدیرعامل

تلفن: +(378) 990284 0549

پست الکترونیک: [email protected]

سایت اینترنتی: RBBLAB.COM


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.