کارولین الیسون، مدیرعامل Alameda Research در یک کافی شاپ در منهتن با FTX Dog “Gopher” دیده شد – اخبار بیت کوین

[ad_1] در 4 دسامبر 2022، حساب توییتر و شهروند روزنامه‌نگار به نام Autism Capital دو تصویر از زنی را به اشتراک گذاشت که شباهت زیادی به مدیر اجرایی Alameda Research، کارولین الیسون دارد. این عکس ها در یک قهوه و ساندویچ فروشی در منهتن در ساعت 8:15 صبح (ET) گرفته شده است. گزارش شده است

کد خبر : 289766
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
کارولین الیسون، مدیرعامل Alameda Research در یک کافی شاپ در منهتن با FTX Dog “Gopher” دیده شد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در 4 دسامبر 2022، حساب توییتر و شهروند روزنامه‌نگار به نام Autism Capital دو تصویر از زنی را به اشتراک گذاشت که شباهت زیادی به مدیر اجرایی Alameda Research، کارولین الیسون دارد. این عکس ها در یک قهوه و ساندویچ فروشی در منهتن در ساعت 8:15 صبح (ET) گرفته شده است.

گزارش شده است که شهروند روزنامه نگار کارولین الیسون آلامدا را در نیویورک مشاهده می کند

با توجه به توییت منتشر شده توسط حساب کاربری توییتر دوبله شده است سرمایه اوتیسم، مدیر ارشد آلامدا ریسرچ ممکن است در نیویورک دیده شده باشد. سرمایه اوتیسم نوشت: «لطفا تأیید کنید: کاربری ادعا می کند که کارولین الیسون را در ساعت 8:15 صبح در Ground Support Coffee در وست برود در سوهو منهتن مشاهده کرده است. این بدان معناست که او در هنگ کنگ نیست و در نیویورک است و در بازداشت نیست.

کارولین الیسون، مدیرعامل Alameda Research در یک کافی شاپ در منهتن با FTX Dog

پس از اینکه سام بنکمن فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX به مطبوعات گفت که “آلامدا را اداره نمی کرد” و “از اندازه موقعیت آنها اطلاعی نداشت” کارولین الیسون موضوع گفتگوهای بسیاری بوده است. این گمانه زنی را برانگیخت که SBF الیسون را “زیر اتوبوس” انداخت و بنیانگذار FTX به انجام این کار در طی یک فضای توییتر متهم شد. گفتگو.

علاوه بر این، در 26 نوامبر، گزارش ها رسانه های اجتماعی پر از زباله که ادعا می کرد الیسون هنگ کنگ را ترک کرد و به دبی گریخت، اما گزارش ها تایید نشدند. اوتیسم کپیتال همچنین تأیید مشاهده الیسون را از فردی پشت پیشخوان در قهوه خانه و ساندویچ فروشی در منهتن دریافت کرد. “تأیید شد: باریستای پشت پیشخوان تایید کرد که کارولین بوده است” اوتیسم کپیتال توییت کرد.

مکان ادعایی الیسون در نزدیکی دفتر دادستان نیویورک، FBI – به نظر می رسد تصویر “Gopher” توله سگ طلایی دودل مدیر صرافی را نشان می دهد

شهروندخبرنگار همچنین تصاویری از پیام های ارسال شده را به اشتراک گذاشت که همچنین می گوید یک منبع “99٪” مطمئن است که “او است”. در این پیام همچنین آمده است که یک “آلامدا” با او وجود دارد. علاوه بر تاییدیه های باریستای پشت پیشخوان، همچنین وجود دارد مشاهده یک توله سگ دودل طلایی که در پایین پای الیسون ظاهری تصویر شده است. مدیران FTX و Alameda یک سگ گلدن دودل به نام “Gopher” را به اشتراک گذاشتند. SBF اخیرا توییت کرد در مورد Gopher قبل از سقوط FTX.

کارولین الیسون، مدیرعامل Alameda Research در یک کافی شاپ در منهتن با FTX Dog
ده نفر در حلقه داخلی SBF یک توله Doodle طلایی به نام “Gopher” داشتند.

سگی که در عکس ادعایی الیسون به تصویر کشیده شده است بسیار شبیه است گوفراز جمله یک نوار سفید کوچک روی شکم سگ. پست توییتری از Autism Capital بازدیدهای زیادی داشت و برخی از بازدیدکنندگان این تاپیک نظر دادند که شاید الیسون برای پلیس آواز می خواند.

مردم نیز نقشه های خیابانی به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که قهوه فروشی و ساندویچ فروشی واقعاً به دفتر دادستانی نیویورک و FBI نزدیک است. “بعد از یک تجزیه و تحلیل دقیق، او در حال دزدیدن به سم” یک نفر است نوشت. از زمانی که FTX سقوط کرد، الیسون در مورد وضعیت فوق العاده سکوت کرده است، در حالی که SBF یک تور رسانه ای انجام می دهد و صادقانه صحبت می کند.

برچسب ها در این داستان

سرمایه اوتیسم، توییت سرمایه اوتیسم، ترازنامه، باریستا، کارولین الیسون، مدیر عامل آلامدا، مدیر عامل مشترک، مدیر عامل شرکت آلامدا، کافی شاپ، الیسون، الیسون آلامدا، الیسون ترازنامه، FBI، FTX Dog، FTX/Alameda fias را توضیح می دهد. توله سگ طلایی دودل، صبح بخیر آمریکا، گوفر، قهوه پشتیبانی زمینی، محققین، شرکای مرموز، رمز و راز، دفتر دادستان نیویورک، نیویورک تایمز، سام بنکمن-فرید، سام ترابوکو، ساندویچ‌فروشی، sbf، داستان‌های SBF، سکوت، سوهو منهتن ، مصاحبه فضاهای توییتر

نظر شما در مورد مشاهده زنی که شباهت زیادی به کارولین الیسون مدیر عامل Alameda Research دارد چیست؟ آیا فکر می کنید الیسون ممکن است در ایالات متحده باشد و با بازرسان صحبت کند؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.