پرونده کریپتو 6 در حالی که تنها 1 متهم باقی مانده به محاکمه می رود، به اصطلاح “کارشناس” دادستان حذف می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1] در 6 دسامبر 2022، پرونده “Crypto Six” به محاکمه می رود، و از بین هر شش متهم، تنها ایان فریمن، مجری برنامه رادیویی Free Talk Live، معامله ای را نپذیرفته است. طبق آخرین جلسه دادرسی، وکیل حقوقی فریمن درخواست دابرت را ارائه کرد که هدف آن حذف شهادت کارشناسی دولت است، زیرا استدلال شده

کد خبر : 289647
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
پرونده کریپتو 6 در حالی که تنها 1 متهم باقی مانده به محاکمه می رود، به اصطلاح “کارشناس” دادستان حذف می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 6 دسامبر 2022، پرونده “Crypto Six” به محاکمه می رود، و از بین هر شش متهم، تنها ایان فریمن، مجری برنامه رادیویی Free Talk Live، معامله ای را نپذیرفته است. طبق آخرین جلسه دادرسی، وکیل حقوقی فریمن درخواست دابرت را ارائه کرد که هدف آن حذف شهادت کارشناسی دولت است، زیرا استدلال شده است که شرکت‌های خصوصی و نرم‌افزارهای متن بسته مورد استفاده در تجزیه و تحلیل بلاک چین، استانداردهای شواهد قابل قبول دابرت را برآورده نمی‌کنند. .

دادگاه Crypto 6 قرار است در 6 دسامبر آغاز شود، دادستان ها تمام اتهامات مربوط به کلاهبرداری را لغو کردند

تقریباً 20 ماه پیش در 16 مارس 2021، مأموران فدرال به استودیوی Free Talk Live، سفارت بیت کوین و کلیسای شایر فری در کین نیوهمپشایر یورش بردند. در آن زمان، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) شش نفر از ساکنان نیوهمپشایر را به دلیل راه اندازی یک تجارت صرافی ارزهای دیجیتال بدون مجوز مناسب متهم کرد. کیفرخواست وزارت دادگستری “Crypto Six” ادعا می کند که متهمان آگاهانه تجارت صرافی ارزهای دیجیتال را برخلاف قوانین و مقررات فدرال مبارزه با پولشویی اداره می کردند.

از آن زمان از هر شش نفر، ایان فریمن، یکی از مجریان برنامه رادیویی Free Talk Live و فعال آزادیخواه، تنها فردی است که در این پرونده باقی مانده است. فریمن پرونده را به هیئت منصفه می برد و محاکمه در 6 دسامبر 2022 آغاز می شود. فریمن این هفته به Bitcoin.com News گفت که مشخص شد دادستان ها تمام اتهامات مربوط به کلاهبرداری علیه فریمن را قبل از محاکمه کنار می گذارند. وی همچنین گفت: انتخاب هیئت منصفه نیز از ششم آغاز می شود و بلافاصله پس از انتخاب هیئت منصفه، محاکمه آغاز می شود که پیش بینی می شود دو هفته طول بکشد.

فریمن در مورد این موضوع با Bitcoin.com News صحبت کرد و توضیح داد که تیم حقوقی او یک درخواست دابرت را به منظور حذف شهادت کارشناس ارشد بلاک چین FBI ارائه کرده است. او گفت که از آنجایی که دولت ایالات متحده به شرکت های خصوصی و نرم افزارهای متن بسته متکی است، استانداردهای شواهد قابل قبول دابرت را برآورده نمی کند.

فریمن گفت: «سپس فدرال‌ها تلاش کردند تا «متخصص» تجزیه و تحلیل را با استفاده از کاوشگر blockchain.com، که آن را «منبع باز» می‌نامند، دوباره انجام دهد، حتی اگر فقط برای استفاده عمومی باز است، نه منبع باز. او افزود: «این یک اعتراف ضمنی است که آنها می‌دانند که یافته‌های Chainalysis به صورت قانونی تصویب نمی‌شود و به عنوان مدرک در دادگاه رد می‌شود.»

مجری همکار Free Talk Live ادامه داد:

علاوه بر این، وکیل من از ارین مونتگومری، کارشناس ارشد زنجیره بلوکی اف‌بی‌آی، سؤال کرد و از او خواست اعتراف کند که او حتی یک دانشمند کامپیوتر نیست. او مدرک هنرهای لیبرال دارد و اعتراف کرد که هر کسی می تواند کاری را که او انجام می داد انجام دهد، که او را به عنوان یک “متخصص” رد صلاحیت می کند. دادستان از معرفی وی به عنوان هر نوع کارشناس در دادگاه منع خواهد شد.

طبق پورتال وب thecrypto6.com، حامیان در 12 دسامبر 2022 در خارج از دادگاه تظاهرات خواهند کرد. پیش بینی می شود رسانه های اصلی در این جلسه حضور داشته باشند و فریمن به میز خبر ما گفت که تیم در تلاش است تا فید صوتی دادگاه را به صورت آنلاین دریافت کند. فریمن توضیح داد: “در حال حاضر، ما منتظر تایید قاضی در این مورد هستیم.”

برای جزئیات بیشتر در مورد اتهامات حذف شده و اتهامات باقی مانده، خلاصه را از freekeene.com بررسی کنید. اینجا.

برچسب ها در این داستان

سفارت بیت کوین، محاکمه بیت کوین، Chainalysis، اتهامات، دادگاه، پرونده قضایی، Crypto 6، وزارت دادگستری، DOJ، Free Talk Live، Free Talk Live Studio، Ian Freeman، Judge، Keene، Keene NH، Libertarian، رسانه های جریان اصلی، بدون قربانی بدون جرم، بی گناه، اعتراف، توافق نامه، اعتراض، کلیسای فری شایر، کریپتو 6، کریپتو سیکس، محاکمه

نظر شما در مورد پرونده “Crypto Six” چیست و چگونه فریمن تنها کسی است که پرونده را به دادگاه می کشاند؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.