قانونگذاران ایالات متحده می گویند هر دلار دیجیتال باید باز، بدون مجوز و خصوصی باشد – مقررات بیت کوین نیوز

9 قانونگذار آمریکایی در مورد پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده به رهبری بانک فدرال رزرو بوستون ابراز نگرانی کرده اند. قانونگذاران تاکید کردند: “هر CBDC ایالات متحده باید باز، بدون مجوز و خصوصی باشد.” نمایندگان کنگره می گویند هر CBDC ایالات متحده باید باز، بدون مجوز و خصوصی باشد تام ایمر (R-MN) نماینده

کد خبر : 288889
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
قانونگذاران ایالات متحده می گویند هر دلار دیجیتال باید باز، بدون مجوز و خصوصی باشد – مقررات بیت کوین نیوز


9 قانونگذار آمریکایی در مورد پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده به رهبری بانک فدرال رزرو بوستون ابراز نگرانی کرده اند. قانونگذاران تاکید کردند: “هر CBDC ایالات متحده باید باز، بدون مجوز و خصوصی باشد.”

نمایندگان کنگره می گویند هر CBDC ایالات متحده باید باز، بدون مجوز و خصوصی باشد

تام ایمر (R-MN) نماینده کنگره آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که تحقیقاتی را در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) به رهبری بانک فدرال رزرو بوستون رهبری کرده است.

ایمر و هشت عضو دیگر کنگره نامه‌ای به سوزان کالینز، رئیس و مدیر عامل بانک فدرال رزرو بوستون ارسال کردند و نگرانی‌های خود را در مورد پروژه همیلتون، ابتکاری برای توسعه CBDC ایالات متحده با همکاری ابتکار ارز دیجیتال در موسسه ماساچوست مطرح کردند. فناوری (MIT).

ایمر توضیح داد: «به نظر کنگره رسیده است که برخی از شرکت‌های شرکت‌کننده در پروژه همیلتون قصد دارند از منابع دولتی این پروژه برای طراحی یک CBDC با هدف فروش آن محصولات به بانک‌های تجاری استفاده کنند.»

هر CBDC ایالات متحده باید باز، بدون مجوز و خصوصی باشد.

او تاکید کرد: «اگر CBDC با ارزش‌های شفافیت در ذهن ایجاد نشود، این ارز در معرض خطر نقض حریم خصوصی مالی است که در حال حاضر در چین به نمایش گذاشته شده است.

نماینده کنگره ادامه داد: «هرچه بیشتر در مورد کار فدرال رزرو بوستون در پروژه همیلتون یاد می‌گیریم، بیشتر نگران فقدان شفافیت هستیم، به ویژه در رابطه با مشارکت آنها با بخش خصوصی».

مزیت ناعادلانه ای که برخی از شرکت های خصوصی می توانند از این مشارکت برخوردار شوند و عدم اطمینان از اصول حریم خصوصی، حاکمیت و بازارهای آزاد باید برای هر آمریکایی نگران کننده باشد.

این نامه به طور خاص در مورد تأمین مالی و تعامل پروژه همیلتون با بخش خصوصی و همچنین برنامه های فدرال رزرو برای رسیدگی به نگرانی ها در مورد خطراتی که CBDC می تواند برای حریم خصوصی مالی و آزادی مالی ایجاد کند، سؤال می شود.

این مهم است که شرکت هایی که با پروژه همیلتون درگیر هستند، مزیت رقابتی ناعادلانه نسبت به رقبای فعلی یا آینده دریافت نکنند. نه دولت فدرال و نه بانک های فدرال رزرو نباید در کار انتخاب برندگان و بازندگان در بازارهای خصوصی باشند.»

در ماه ژانویه، ایمر لایحه‌ای را ارائه کرد تا فدرال رزرو را از صدور مستقیم ارز دیجیتال بانک مرکزی برای افراد منع کند. او در آن زمان تاکید کرد: «توجه به این نکته مهم است که فدرال‌رزرو نه، و نه نباید، اختیار ارائه حساب‌های بانکی خرده‌فروشی را داشته باشد.

در اوایل این ماه، بانک فدرال رزرو نیویورک اولین مرحله آزمایش دلار دیجیتال خود را به نام Project Cedar به پایان رساند. فدرال رزرو نیویورک اکنون با 9 بانک بزرگ در یک “پروژه اثبات مفهوم برای بررسی امکان سنجی یک سیستم پرداخت نظری که تراکنش های دارایی دیجیتال عمده فروشی را تسهیل می کند” همکاری می کند.

برچسب ها در این داستان

فدرال رزرو بوستون، CBDC، ارز دیجیتال بانک مرکزی، نماینده کنگره، دلار دیجیتال، دلار دیجیتال فدرال بوستون، بانک فدرال رزرو فدرال بوستون، فدرال رزرو CBDC، MIT، پروژه همیلتون، تام ایمر، تام ایمر CBDC

آیا فکر می کنید که ایالات متحده یک CBDC صادر خواهد کرد که “باز، بدون مجوز و خصوصی” باشد، همانطور که تام ایمر، نماینده کنگره توضیح داد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.