شهردار نیویورک از محدودیت‌های استخراج حمایت می‌کند اما هدف Crypto Hub را حفظ می‌کند – اخبار استخراج بیت‌کوین

اریک آدامز، شهردار نیویورک سیتی، موضع حمایتی، اگر تا حدودی پنهان، در مورد ممنوعیت جزئی ماینینگ کریپتو اعمال شده در این ایالت اتخاذ کرد. قانونی که توسط کتی هوچول، دموکرات و فرماندار نیویورک امضا شده است، ضرب ارزهای دیجیتال با استفاده از سوخت های فسیلی را به طور موقت محدود می کند. اریک آدامز شهردار

کد خبر : 286681
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
شهردار نیویورک از محدودیت‌های استخراج حمایت می‌کند اما هدف Crypto Hub را حفظ می‌کند – اخبار استخراج بیت‌کوین


اریک آدامز، شهردار نیویورک سیتی، موضع حمایتی، اگر تا حدودی پنهان، در مورد ممنوعیت جزئی ماینینگ کریپتو اعمال شده در این ایالت اتخاذ کرد. قانونی که توسط کتی هوچول، دموکرات و فرماندار نیویورک امضا شده است، ضرب ارزهای دیجیتال با استفاده از سوخت های فسیلی را به طور موقت محدود می کند.

اریک آدامز شهردار نیویورک و حامی بیت کوین به دنبال تعادل با اهداف زیست محیطی هستند

اریک آدامز، حامی ارزهای دیجیتال و شهردار شهر نیویورک، با لحنی حمایتی در مورد تعلیق دو ساله این ایالت در برخی عملیات استخراج ارز دیجیتال با تکیه بر منابع انرژی مبتنی بر کربن صحبت کرده است. این ممنوعیت جزئی، که از توسعه، تمدید یا دریافت مجوزهای جدید توسط شرکت‌های درگیر در استخراج اثبات کار (PoW) جلوگیری می‌کند، با قانونی که روز سه‌شنبه توسط فرماندار کتی هوچول امضا شد، اجرا خواهد شد.

به نقل از نیویورک دیلی نیوز، آدامز اصرار داشت که همچنان بر ایجاد نیویورک به عنوان مرکز ارزهای دیجیتال متمرکز است. وی در عین حال تاکید کرد که می‌توان تعادلی بین این هدف و تلاش‌ها برای کاهش هزینه‌های محیط‌زیست در این ایالت که با برخی از اشکال استخراج ارزهای دیجیتال مرتبط است، پیدا کرد.

استخراج PoW، به عنوان یک روش انرژی بر برای اعتبارسنجی تراکنش‌های بلاک چین برای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، به طور خاص با ممنوعیت ماینینگ در نیویورک هدف قرار گرفته است. این محدودیت‌ها بر شرکت‌های معدنی تأثیر می‌گذارد که از انرژی‌های تجدیدپذیر برای تأمین مقادیر زیادی برق مورد نیاز برای تجهیزات محاسباتی قدرتمند خود استفاده نمی‌کنند.

آدامز که به عنوان حامی سرسخت ارزهای رمزنگاری شده شناخته می شود، این هفته نشان داد که از سقوط اخیر FTX که یکی از بزرگترین صرافی های دارایی دیجیتال در جهان قبل از اعلام ورشکستگی در اوایل نوامبر بود، در میان مشکلات جدی نقدینگی، منصرف نشد. او اصرار داشت که «ما باید صنعت کریپتو و بلاک چین را با وجود نقاط ضعف آن در آغوش بگیریم».

در ماه ژوئن، شهردار قصد خود را برای درخواست از متحد سیاسی هوچول برای وتوی لایحه پس از تصویب در مجلس ایالتی و سنا فاش کرد. آدامز روز جمعه به دیلی نیوز گفت: “من افکارم را به اشتراک گذاشتم… این روشی است که دولت ما کار می کند.” وی افزود: “من معتقدم که ما به یک مکان ملاقات عالی خواهیم رسید.”

گزارش بلومبرگ فاش کرد که فرماندار نیویورک امضای این قانون را به دلیل لابی گری این بخش به تعویق انداخته است. در یک پرونده حقوقی، کتی هوچول متعهد شد که “اطمینان حاصل کند که نیویورک همچنان مرکز نوآوری های مالی است، در حالی که گام های مهمی برای اولویت دادن به حفاظت از محیط زیست برداشته است.”

اگرچه هوچول استدلال می‌کرد که قانون جدید می‌تواند توسعه کریپتو و استفاده از نیروی سبز مانند انرژی آبی را تحریک کند، نیویورک به عنوان یک حوزه قضایی سخت برای راه‌اندازی کسب‌وکاری که با دارایی‌های کریپتو کار می‌کند، حتی قبل از تصویب قانون استخراج تلقی می‌شود.

این گزارش خاطرنشان می کند که آدامز سعی کرده این تصویر را تغییر دهد و اصرار دارد که رمزارز بخشی از یک مرز مالی گسترده تر برای تسخیر دولت است. اکنون، جنبه هایی از این لایحه وجود دارد که مردم با آن موافق نبودند. من آلبانی را می شناسم. بیا برگردیم. بیایید به آنها نگاه کنیم.

برچسب ها در این داستان

آدامز، ممنوعیت، بیت کوین، شهر، کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، فرماندار، هوچول، قانون، قانون، شهردار، ماینرها، ماینینگ، شرکت‌های استخراج، مهلت قانونی، نیویورک، شهر نیویورک، نیویورک، ایالت، پشتیبانی

آیا فکر می کنید مقامات نیویورک در آینده تعلیق استخراج معادن را بررسی خواهند کرد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، noamgalai / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.