پنج بهترین نکته بازاریابی فارکس که هر علاقه مندان به فارکس باید بدانند
تغییرات اخیر در صنعت تجارت خارجی بسیار چشمگیر بوده است. قوانین و مقررات بیشتری در نتیجه افزایش رقابت و ظهور بازارهای جدید وضع شده است. در طرح بزرگ کارها، این تغییرات باز بودن و اطمینان را ایجاد می کند، اما در کوتاه مدت، تعدادی از مشکلات را برای کارگزاران FX ایجاد می کند. با کاهش
تغییرات اخیر در صنعت تجارت خارجی بسیار چشمگیر بوده است. قوانین و مقررات بیشتری در نتیجه افزایش رقابت و ظهور بازارهای جدید وضع شده است.
در طرح بزرگ کارها، این تغییرات باز بودن و اطمینان را ایجاد می کند، اما در کوتاه مدت، تعدادی از مشکلات را برای کارگزاران FX ایجاد می کند.
با کاهش دسترسی ارگانیک و بسیاری از ممنوعیت های تبلیغاتی که توسط پلتفرم های اجتماعی و موتورهای جستجوی مختلف اعمال شده است، بازاریابی خدمات فارکس دشوارتر شده است. در نتیجه، مهم است که کسب و کار و تلاش های بازاریابی خود را بر روی شیوه های آزمایش شده متمرکز کنید.
در اینجا پنج رویکرد بازاریابی وجود دارد که توصیه می کنیم برای جذب مشتریان جدید بدون استفاده از تبلیغات پولی یا رسانه های اجتماعی پولی استفاده کنید.
برنامه های وفاداری
پایگاه مشتری اختصاص داده شده برای موفقیت هر شرکتی ضروری است زیرا مشتریان راضی بیشتر احتمال دارد پیشنهادات بیشتری بخرند، انتقاد سازنده ای ارائه کنند، نظرات مطلوب را به صورت آنلاین منتشر کنند، و از شرکت در گروه های بحث عمومی حمایت کنند.
قابلیت موجود سیستم متاتریدر که به معاملهگران و نمایندگان توزیع با تجربه پاداش میدهد، میتواند توسط کسبوکارها برای تبلیغ برندهای خود از طریق حمایت از برند استفاده شود.
امکانات مدیریت پول
با افزودن مدیریت پول به خدمات کارگزاری خود، ممکن است معامله گران، سرمایه گذاران و مبتدیان با تجربه را در بازار فارکس جذب و حفظ کنید و در نتیجه کسب و کار خود را تقویت کنید.
مدیران پولی موفق معمولاً طرفداران قابل توجهی دارند و شبکه حامیان خود را دارند که از طریق آن مشتریان جدید جذب می کنند. اگر شما صاحب یک کارگزاری ارز هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که در نسل پیشین خود تجدید نظر کنید تا مدیران را جذب کنید.
امکانات تجارت اجتماعی
در نتیجه افزایش بیسابقه محبوبیت آنها در سال 2016، راهحلهای معاملات آنلاین اکنون یکی از پرطرفدارترین پیشنهادات مالی در بازارهای فارکس در حال گسترش مانند هند، تایلند، مالزی و سایرین در منطقه هستند.
ایده پشت تجارت اجتماعی ساده است: یک معامله گر باتجربه روش خود را به سرمایه گذاران دیگر در ازای کاهش سود آنها (یا هزینه اشتراک، در مورد خدماتی مانند MetaTrader Signals و eToro) ارائه می دهد.
تجارت سنتی فارکس در کنار جامعه تجارت اجتماعی وجود دارد، اما شما می توانید این دو را به منظور جلب نظر مشتریان بیشتر به هم متصل کنید.
آگاهی از معاملات FX
با توجه به این واقعیت که آنها به چنین طیف گسترده ای از معامله گران پاسخ می دهند، مطالب آموزشی، پیش بینی ها و شاخص های تجاری همچنان در تقاضای بالایی خواهند بود. این طیف از معامله گران شامل تازه کارها و کهنه سربازان حرفه ای تجارت می شود.
با وجود این، هر چند وقت یکبار با سخنرانیها و انتشاراتی در مورد نحوه بازاریابی، نحوه انتخاب یک کارگزار فارکس و سایر موضوعات مشابه که یا قدیمی هستند یا خستهکننده هستند مواجه میشویم.
این روزها، کاربران انتظار آموزش های مفصلی را دارند که می توانند به هر درخواستی که می توانند داشته باشند پاسخ دهند. و این یک شانس فوق العاده برای افزایش اثربخشی بازاریابی دیجیتال شما با تمرکز بر حوزه های موضوعی کمتر است.
بازاریابی دیجیتال برای کارگزاران فارکس
ترویج خدمات جدید با کمک بازاریابی دیجیتال برای کارگزاری شما آسان تر می شود. با وجود این، بخش مالی شاهد تعدادی محدودیت و قوانین سختتر در سال ۲۰۱۸ بوده است که بر تبلیغات و تبلیغات آنلاین تأثیر گذاشته است.
اکثر پلتفرمهای اجتماعی مختلف، تبلیغات برای ارزهای دیجیتال را ممنوع کردهاند و موتورهای جستجو اکثراً تمامی ارجاعات به خدمات و محصولات تجاری را حذف کردهاند.
با وجود این، هنوز طیف وسیعی از رویکردها وجود دارد که ممکن است برای ترکیب تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد. استراتژیهای بازاریابی دیجیتال اولیه که میتوانند در استراتژیهای CPA وابسته فارکس مؤثر برای دستیابی به موفقیت ادغام شوند، در زیر آمده است:
-
بهینه سازی موتور جستجو
-
وبلاگ نویسی و اینفلوئنسر مارکتینگ
-
چت و پیام رسان
-
انجمن ها و نظارت بر رسانه های اجتماعی
برنامه های CPA وابسته به فارکس برای سرمایه گذاری برای درآمدهای بیشتر
بازاریابی وابسته زمانی موفقیت آمیز است که مشتری از طریق پیوندی که مستقیماً بازاریابی می شود به آن ملحق شود، که برای بازاریابان وابسته که بر بازار فارکس تمرکز می کنند، یک مزیت است. با این وجود، تبلیغات ممکن است در چندین پلتفرم دیگر توزیع شود.
این یک تصور غلط رایج است که بازاریابی وابسته در بازار فارکس نمی تواند “پول واقعی” ایجاد کند.
این یک تصور نادرست رایج در بین کسانی است که آن را تجربه نکرده اند و قصد ندارند.
مجموعه برنامههای CPA وابسته به فارکس که باید سرمایهگذاری در آنها را شروع کنید، به شرح زیر است تا درآمد خود را افزایش دهید:
-
Algo-Affiliates
-
اولاویو
-
Datify.Link
-
فروشنده
-
شرکای شتاب
افکار نهایی
علیرغم این واقعیت که ممکن است زمانی که بودجه تبلیغاتی محدودی برای به دست آوردن کلیک های پولی دارید سخت به نظر برسد، سرنخ هایی که از طریق تاکتیک های بیان شده ایجاد می کنید کیفیت بسیار بالاتری خواهند داشت. و این مشتریان بالقوه از طریق ارجاع تولید نمیشوند، اما آنها همچنین تحت یک قیف فروش گسترده قرار میگیرند که بر آموزش و قرار گرفتن آرام در دنیای تجارت آنلاین متمرکز است. تجارت هدف افزایش احتمال تبدیل شدن آنها به مشتریان پولی است.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰