عرضه بیت کوین توکن شده به میزان قابل توجهی از ابتدای سال کاهش یافته است – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1] امسال، تعداد بیت‌کوین‌های توکن‌شده میزبانی شده در بلاک چین‌های جایگزین مانند اتریوم، بسیار کاهش یافته است. ژانویه گذشته، تعداد بیت‌کوین‌های پیچیده (WBTC) منتشر شده در بلاک چین اتریوم حدود 266880 WBTC بود و از آن زمان، این تعداد بیش از 15 درصد کاهش یافته و به 225،962 WBTC رسیده است. به طور مشابه، تعداد

کد خبر : 286051
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
عرضه بیت کوین توکن شده به میزان قابل توجهی از ابتدای سال کاهش یافته است – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1]

امسال، تعداد بیت‌کوین‌های توکن‌شده میزبانی شده در بلاک چین‌های جایگزین مانند اتریوم، بسیار کاهش یافته است. ژانویه گذشته، تعداد بیت‌کوین‌های پیچیده (WBTC) منتشر شده در بلاک چین اتریوم حدود 266880 WBTC بود و از آن زمان، این تعداد بیش از 15 درصد کاهش یافته و به 225،962 WBTC رسیده است. به طور مشابه، تعداد بیت کوین های توکن شده در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) نیز در 11 ماه گذشته بسیار کاهش یافته است.

منابع توکن شده بیت کوین در 11 ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

در زمان نگارش این مقاله، دو پروژه بزرگ بیت کوین توکن شده (BTC) بیت کوین پیچیده (WBTC) و بیت کوین BEP2 صادر شده توسط BSC که با نام BTCB شناخته می شود، هستند. با این حال، تعداد بیت‌کوین‌های توکن‌شده ناشی از هر دو پروژه از ژانویه به شدت کاهش یافته است.

برای مثال، طبق آمار آرشیو شده coinmarketcap.com، تعداد BTCB در گردش در 6 ژانویه 2022، حدود 105121 BTCB بود. علاوه بر این، بیت کوین در آن روز 42738 دلار به ازای هر واحد معامله می شد که به این معنی است که ارزش بازار BTCB حدود 4.49 میلیارد دلار بود.

تغییر عرضه BTCB از 6 ژانویه 2022.

از آن زمان، قیمت بیت کوین به لرزه افتاده است و با منطقه 42 هزار دلاری فاصله زیادی دارد. بر اساس داده های coinmarketcap.com که در 25 نوامبر ثبت شده است، تعداد BTCB در گردش 49.1٪ کاهش یافته و به 53,444 BTCB رسیده است.

با نرخ مبادله ای حدود 16504 دلار در 25 نوامبر، ارزش بازار BTCB تقریباً 882 میلیون دلار است. در طول 24 ساعت گذشته، BTCB شاهد حجم تجارت جهانی 3.25 میلیون دلار در مجموعه‌ای از پلتفرم‌های صرافی غیرمتمرکز (dex) بوده است. برنامه‌های dex با فعال‌ترین معاملات BTCB شامل Pancakeswap V2، Biswap، Dodo و Apeswap هستند.

عرضه بیت کوین بسته بندی شده در 30 روز 8.72 درصد کاهش یافت

بزرگترین پروژه بیت کوین توکن شده WBTC دارای توکن های بسیار بیشتری نسبت به BTCB در گردش است. در 25 نوامبر 2022، داده ها نشان می دهد که تعداد WBTC در گردش حدود 225,962 WBTC و در 14 ژانویه 2022، 266,880 WBTC بوده است.

این بدان معناست که در طول سال 2022، عرضه WBTC بیش از 15 درصد کاهش یافته است، زیرا 40918 توکن از گردش خارج شده است. علاوه بر این، در 30 روز گذشته، داده های Dune Analytics منتشر شده توسط 21shares Research نشان می دهد که عرضه WBTC 8.72٪ کاهش یافته است.

ضرابخانه روزانه WBTC و می سوزاند.

البته ارزش WBTC در 14 ژانویه بسیار بالاتر بود، زیرا ارزش بازار WBTC حدود 11.35 میلیارد دلار بود. حذف بیش از 40000 WBTC از عرضه و همراه کردن آن با کاهش قیمت بیت کوین به 16 هزار دلار، ارزش کلی بازار WBTC را در 25 نوامبر بسیار کمتر از ابتدای سال می کند.

امروز ارزش بازار WBTC تقریباً 3.66 میلیارد دلار اسمی است و در 24 ساعت گذشته 346.90 میلیون دلار حجم تجارت داشته است. فعال ترین صرافی هایی که WBTC معامله می کنند عبارتند از Binance، Okx، Digifinex و Hitbtc.

عرضه‌های بیت‌کوین توکن‌شده همان مسیر عرضه‌های استیبل کوین را در سال جاری دنبال کرده‌اند که در سال 2022 بسیار کاهش یافته است. داده‌ها نشان می‌دهد که در طول زمستان کریپتو، معامله‌گران استیبل کوین‌های توکن‌شده خود را با دلارهای واقعی آمریکا تعویض می‌کنند. با پروژه های رمزگذاری شده بیت کوین مانند BTCB و WBTC، کاربرانی که این توکن ها را مبادله می کنند به دنبال بازگرداندن بیت کوین واقعی خود هستند.

برچسب ها در این داستان

Apeswap، BEP2، Binance، Binance Smart Chain، Biswap، Bitcoin، Bitcoin (BTC)، BTC، digifinex، Dodo، Ethereum، HitBTC، OBTC، Okx، Pancakeswap v2، لوازم استیبل کوین، بیت کوین مصنوعی، بیت کوین توکن شده، بیت کوین توکن شده، منابع توکن شده بیت کوین بیت کوین، BTC توکن شده، WBTC، بیت کوین پیچیده، بیت کوین پیچیده، بیت کوین پیچیده شده

نظر شما در مورد کاهش عرضه بیت کوین توکن شده در 11 ماه گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.