بایننس سیستم اثبات ذخایر خود را برای ذخایر بیت کوین، دارایی های اضافی به زودی منتشر می کند – اخبار بیت کوین

در 25 نوامبر، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات روزانه، سیستم اثبات ذخیره بیت کوین (POR) خود را با استفاده از رویکرد مرکل منتشر کرد. در زمان نگارش این مقاله، تصویر فوری ارائه شده توسط بایننس نشان می‌دهد که ذخایر زنجیره‌ای این شرکت برابر با 582485 بیت کوین است، در حالی که

کد خبر : 285652
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
بایننس سیستم اثبات ذخایر خود را برای ذخایر بیت کوین، دارایی های اضافی به زودی منتشر می کند – اخبار بیت کوین


در 25 نوامبر، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات روزانه، سیستم اثبات ذخیره بیت کوین (POR) خود را با استفاده از رویکرد مرکل منتشر کرد. در زمان نگارش این مقاله، تصویر فوری ارائه شده توسط بایننس نشان می‌دهد که ذخایر زنجیره‌ای این شرکت برابر با 582485 بیت کوین است، در حالی که موجودی خالص مشتریان شرکت تقریباً 575742 بیت کوین است.

نسبت اثبات ذخایر بیت کوین بایننس در حال حاضر 101 درصد است

بایننس سیستم اثبات ذخایر این شرکت را در رابطه با کش بیت کوین (BTC) که این شرکت در اختیار دارد منتشر کرده است. ویژگی POR در ابتدا با ذخایر بیت کوین بایننس شروع می شود، اما شبکه های دیگر [are] ظرف چند هفته آینده اضافه خواهد شد.» این خبر به دنبال فروپاشی اخیر FTX و اصرار جامعه کریپتو بر این است که پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال متمرکز ذخایر خود را اثبات کنند. علاوه بر جامعه کریپتو، مدیران صرافی مانند جسی پاول از کراکن نیز در گفتگوی POR شرکت کردند.

دو روز پیش، Bitcoin.com News در مورد تفسیر پاول در مورد لیست های به اصطلاح POR که به سادگی آدرس ارزهای دیجیتال را به نمایش می گذارد، گزارش داد. پاول گفت این لیست از آدرس‌ها ممیزی‌های POR قانونی نیستند و او تاکید کرد که یک حسابرسی POR واقعی “نیاز به اثبات رمزنگاری موجودی مشتری و کنترل کیف پول دارد.” پاول همچنین یک پست وبلاگی را که در سال 2014 نوشته شده بود به نام “اثبات ذخایر بیت کوین شما” به اشتراک گذاشت که در مورد رویکرد مرکل بحث می کند. اساساً، از آنجا که صرافی‌ها از صدها آدرس استفاده می‌کنند، می‌توان از درخت Merkle برای ادغام تمام داده‌ها در یک هش استفاده کرد، که سپس می‌تواند توسط هر کسی به صورت رمزنگاری تأیید شود.

فهرست اثبات ذخایر نیک کارتر یا «دیوار مشاهیر»، پلتفرم‌های تجاری متمرکزی را فهرست می‌کند که ممیزی‌های «POR کامل» را ارائه کرده‌اند. در زمان نگارش مقاله، پنج پلتفرم رمزنگاری وجود دارد که PORهای کاملی را به اشتراک گذاشته‌اند که رویکرد مرکل را در دیوار مشاهیر نشان می‌دهند. با این حال، سه مورد از آنها (Coinfloor، Gate.io و HBTC)، ارزیابی‌های مبتنی بر Merkle را در می 2020، می 2021 و آگوست 2021 ارائه کردند. Kraken و Bitmex به‌روز هستند، زیرا ارزیابی‌های مبتنی بر Merkle را به اشتراک گذاشتند. ماه روز جمعه، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس (CZ) توییت کرد درباره شرکتی که POR شرکت را به اشتراک می گذارد.

تعدادی از حامیان کریپتو از اشتراک بایننس POR شرکت راضی بودند. افشاگر معروف به فاطمان به توییت CZ پاسخ داد. فتمان: «این شگفت انگیز است گفت. “امیدواریم صرافی های کوچکتر به سرعت از این روند پیروی کنند. از شما برای پیشبرد این ابتکار بسیار مهم سپاسگزاریم. داشتن مدرک رمزنگاری مبنی بر پرداخت بدهی یک صرافی یک تغییر جدی بازی است.”

بایننس سیستم اثبات ذخیره خود را برای دارایی های بیت کوین و دارایی های اضافی به زودی منتشر می کند
آمار بیت کوین POR بایننس در 22 نوامبر 2022 ثبت شد.

عکس فوری بایننس در 22 نوامبر 2022 در ساعت 23:59 (UTC) ثبت شد و سوابق نشان می دهد که ذخایر زنجیره ای بایننس برابر با 582,485 بیت کوین است، در حالی که موجودی مشتری معادل 575,742 بیت کوین است. این به بایننس نسبت ذخیره ای در حدود 101 درصد می دهد و پست وبلاگ دارای بخشی است که می گوید کاربران می توانند برای تأیید دارایی های BTC خود که در بایننس نگهداری می شوند، کلیک کنند. برای اینکه کاربران بتوانند موجودی ها و تراکنش ها را تایید کنند، می توانند وارد بایننس شده و روی دکمه حسابرسی در قسمت کیف پول کلیک کنند. Binance توضیح می‌دهد: «می‌توانید Merkle Leaf و Record ID خود را در صفحه پیدا کنید.

علاوه بر این، بایننس برنامه های آتی را برای لیست POR فاش کرده است که شامل موارد زیر است:

  • دسته بعدی POR را در دو هفته آینده راه اندازی کنید، از جمله دارایی های اضافی
  • حسابرسان شخص ثالث را برای حسابرسی نتایج PoR درگیر کنید
  • پیاده سازی ZK-SNARK برای POR، بهبود حریم خصوصی و استحکام، و اثبات غیرمنفی بودن کل موجودی خالص خالص (USD) هر کاربر

ZK-SNARKs برای PoR امکان اثبات ذخایر در خدمات اهرمی Binance را فراهم می کند. پست وبلاگ بایننس در پایان می‌گوید: «از آنجایی که بایننس خدمات حاشیه و وام را ارائه می‌کند، نتایج حسابرسی موجودی خالص، حقوق صاحبان سهام و بدهی هر کاربر را نشان می‌دهد، جایی که موجودی خالص = حقوق صاحبان سهام – بدهی». به این ترتیب، کاربران انفرادی وجود خواهند داشت که دارایی منفی دارند. از این رو، ما همچنین در حال کار برای پیاده سازی ZK-SNARK ها هستیم، که برای اثبات اینکه آن کاربران دارایی های کافی دیگر برای پوشش وجوه با وثیقه دارند، استفاده می شود. این ثابت می‌کند که کل موجودی خالص (USD) هر کاربر غیرمنفی است.»

برچسب ها در این داستان

نسبت 101%، 582485 بیت کوین، آدرس، بایننس، ذخایر بیت کوین بایننس، مدیر عامل بایننس، ذخایر بیت کوین، ذخایر بیت کوین، چانگ پنگ ژائو، موجودی مشتری، CZ، حاشیه و وام، مرکل لیف، سایر دارایی های رمزنگاری، PoR، لیست POR، POR me ، آمار POR، Proof of Reserves، Proof-of-Reserves لیست، رویکرد Merkle، zk-SNARKs

نظر شما در مورد به اشتراک گذاری بایننس POR شرکت مرتبط با ذخایر بیت کوین صرافی چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس تحریریه: 24K-Production / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.