بیشتر خریداران جمعه سیاه به فروشگاه ها بازگشته و به دنبال معاملات هستند

پس از هفته‌ها کنار گذاشتن معاملات جمعه سیاه از والمارت، تارگت و آمازون، اوریبه در جستجوی نینتندو سوییچ و بازی‌های ویدیویی برای دخترش، تاپرور برای آشپزخانه و جاروبرقی است. اوریب گفت: بررسی اقلام از لیست تعطیلات در جمعه سیاه “فقط ارزان تر” است، به علاوه، “این روز مورد علاقه ما در سال است، بنابراین ما

کد خبر : 285643
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
بیشتر خریداران جمعه سیاه به فروشگاه ها بازگشته و به دنبال معاملات هستند


پس از هفته‌ها کنار گذاشتن معاملات جمعه سیاه از والمارت، تارگت و آمازون، اوریبه در جستجوی نینتندو سوییچ و بازی‌های ویدیویی برای دخترش، تاپرور برای آشپزخانه و جاروبرقی است.

اوریب گفت: بررسی اقلام از لیست تعطیلات در جمعه سیاه “فقط ارزان تر” است، به علاوه، “این روز مورد علاقه ما در سال است، بنابراین ما فقط صبر می کنیم.”

اوریبه به میلیون‌ها خریدار می‌پیوندد که با وجود تلاش‌های گسترده خرده‌فروشان در صنعت برای ترغیب خریداران به خرید اقلام تعطیلات از ماه اکتبر، منتظر بودند تا عمیق‌ترین تخفیف‌های فصل تعطیلات در جمعه سیاه باشد.

طبق اعلام فدراسیون ملی خرده فروشی، حدود 166.3 میلیون نفر در حال برنامه ریزی برای خرید از روز شکرگزاری تا دوشنبه سایبری در سال جاری هستند.

این رقم تقریباً 8 میلیون نفر بیشتر از سال گذشته است.

بازی انتظار توسط خریداران، خرده فروشان را مجبور به ارائه تخفیف های شدید بر روی اقلام کرده است، که ممکن است حاشیه سود را در سه ماهه چهارم کاهش دهد.

Target، Macy’s و Best Buy همچنین هشدار داده‌اند که در نوامبر و دسامبر امسال نسبت به دو سال گذشته نیاز به تخفیف بیشتری دارند زیرا خریداران در خرید خود تاخیر دارند.

والمارت بازاریابی را برای تعطیلات افزایش داده است، با خرید فضای تبلیغاتی در توییتر و اینستاگرام، در طول بازی‌های لیگ ملی فوتبال و روی بیلبوردهای نزدیک ایستگاه پن شهر نیویورک، با این امید که مشتریان را زودتر و مکرر قبل از جمعه سیاه خرید کند.

انتظار می‌رود آمریکایی‌ها، به‌ویژه خانواده‌های کم‌درآمد، امسال از خرید تعطیلات خود عقب نشینی کنند، زیرا تورم و قیمت‌های بالاتر انرژی قدرت مخارج آنها را کاهش می‌دهد.

نظرسنجی از نزدیک به 1700 مصرف کننده آمریکایی توسط S&P Global Market Intelligence نشان می دهد که 26 درصد از پاسخ دهندگان به دنبال خرج کمتری در این فصل تعطیلات هستند، 66 درصد می گویند که تقریباً همان مبلغی را که سال گذشته خرج می کنند، خرج خواهند کرد. تنها 7 درصد می گویند که بیشتر هزینه خواهند کرد.

(گزارش توسط آریانا مک‌لیمور در رالی، NC؛ گزارش اضافی توسط Uday Sampath Kumar؛ ویرایش توسط Nick Zieminski)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.