بودجه دولت جدید ایتالیا برای افزایش هزینه ها برای مبارزه با بحران انرژی

[ad_1] ادامه بحران انرژی که با تهاجم روسیه به اوکراین آغاز شد، بدین معناست که نخست وزیر جورجیا ملونی و متحدانش نخواهند توانست به وعده های زیاده خواهانه تر مبارزات انتخاباتی خود، از جمله کاهش شدید مالیات، عمل کنند. ما نمی‌توانیم همه چیز را به یکباره انجام دهیم. آدولفو اورسو، وزیر صنعت، روز یکشنبه به

کد خبر : 283385
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
بودجه دولت جدید ایتالیا برای افزایش هزینه ها برای مبارزه با بحران انرژی

[ad_1]

ادامه بحران انرژی که با تهاجم روسیه به اوکراین آغاز شد، بدین معناست که نخست وزیر جورجیا ملونی و متحدانش نخواهند توانست به وعده های زیاده خواهانه تر مبارزات انتخاباتی خود، از جمله کاهش شدید مالیات، عمل کنند.

ما نمی‌توانیم همه چیز را به یکباره انجام دهیم. آدولفو اورسو، وزیر صنعت، روز یکشنبه به روزنامه لا استامپا گفت: تلاش‌های گذشته برای انجام این کار به فاجعه ختم شده است.

ملونی قبلاً گفته است که تقریباً دو سوم قدرت هزینه‌های اضافی برای کمک به شرکت‌ها و خانوارها برای زنده ماندن از قبوض بی‌سابقه گاز و برق استفاده می‌شود. این بیش از 75 میلیارد یورو است که در سال 2022 برای مقابله با افزایش قیمت انرژی صرف شد.

کابینه در ماه جاری هدف کسری بودجه سال 2023 را از پیش‌بینی 3.4 درصدی دولت قبلی ماریو دراگی به 4.5 درصد تولید ناخالص داخلی افزایش داد. اما وزرا می گویند که از نظر مالی محتاط خواهند بود و از اشتباهات بودجه ای که لیز تراس، نخست وزیر سابق بریتانیا را برکنار کرد، اجتناب خواهند کرد.

در نتیجه، وعده های کمپین حزب راست افراطی لیگ برای اصلاح سخاوتمندانه سیستم بازنشستگی به تعویق افتاده است و در حالی که بودجه شامل کاهش بار مالیاتی بر نیروی کار می شود، کاهش مالیات بر درآمد در مقیاس بزرگ منتفی شده است.

در تلاش برای کمک به خانواده ها برای مواجهه با تورم چشمگیر، که بر اساس شاخص هماهنگ اتحادیه اروپا در ماه اکتبر به 12.6 درصد سالانه رسید، کابینه در نظر دارد مالیات بر فروش کالاهای اساسی مانند شیر و نان را حذف کند.

استقراض اضافی برای برخی از تعهدات هزینه پرداخت می شود، اما انتظار می رود حدود 3 میلیارد یورو درآمد جدید از طریق مالیات بادآورده بر سود شرکت های انرژی که از قیمت های بالای نفت و گاز منتفع شده اند، به دست آید.

همچنین انتظار می‌رود ملونی به دنبال پس‌انداز کردن، طرح کاهش فقر «دستمزد شهروندان» را لغو کند.

احزاب چپ می گویند این اقدام با توجه به وضعیت آشفته اقتصاد حیاتی است، اما احزاب ائتلافی می گویند که این اقدام به بیکاران امکان می دهد تا از بازار کار طفره بروند.

«(پرداخت ها) برای افراد 18 تا 59 ساله که می توانند کار کنند متوقف می شود. اما یکباره اتفاق نمی افتد. جووانباتیستا فازولاری، معاون وزیر دولت به روزنامه کوریره دلا سرا گفت: در سال 2023 مرحله انتقالی وجود خواهد داشت.

پس از تصویب بودجه توسط کابینه، مجلس تا 31 دسامبر فرصت دارد تا آن را به قانون برساند.

(1 دلار = 0.9686 یورو)

(گزارش توسط کریسپین بالمر؛ ویرایش توسط پیتر گراف)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.