کیشیدا نخست وزیر ژاپن در یک سفر بین المللی دچار مشاجره داخلی شد

[ad_1] کیشیدا که در تایلند برای اجلاس همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه (APEC) در تایلند است، پس از اذعان وزیر که یکی از گروه‌های حمایتی او سندی را ارائه کرده است که ظاهراً توسط یک فرد مرده امضا شده است، با فشار برای برکناری وزیر امور داخلی خود، Minoru Terada مواجه است. . کیشیدا در یک کنفرانس

کد خبر : 282815
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کیشیدا نخست وزیر ژاپن در یک سفر بین المللی دچار مشاجره داخلی شد

[ad_1]

کیشیدا که در تایلند برای اجلاس همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه (APEC) در تایلند است، پس از اذعان وزیر که یکی از گروه‌های حمایتی او سندی را ارائه کرده است که ظاهراً توسط یک فرد مرده امضا شده است، با فشار برای برکناری وزیر امور داخلی خود، Minoru Terada مواجه است. .

کیشیدا در یک کنفرانس خبری در بانکوک در پاسخ به سوالی درباره این رسوایی گفت: «اعضای کابینه باید به تعهدات خود برای توضیح عمل کنند. او گفت که در صورت لزوم به عنوان نخست وزیر تصمیم می گیرد.

دو استعفای اخیر کابینه حمایت کیشیدا را تضعیف کرده است.

یاسوهیرو هاناشی، وزیر دادگستری هفته گذشته پس از افشای برخی اظهارنظرها از جمله طعنه در مورد “خستگی” بودن شغلش، از سمت خود کناره گیری کرد.

دایشیرو یاماگیوا، وزیر احیای اقتصادی، در ماه اکتبر پس از ارتباط با یک گروه مذهبی که منتقدان می گویند یک فرقه است، استعفا داد.

بر اساس نظرسنجی خبرگزاری جیجی در اواسط نوامبر، میزان محبوبیت کیشیدا برای سومین ماه در 27.7 درصد ثابت مانده است. این نظرسنجی نشان داد که 43.5 درصد از پاسخ دهندگان از دولت حمایت نمی کنند.

رسوایی های داخلی تهدید کرده است که دیدارهای کیشیدا با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، شی جین پینگ، رهبر چین و یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی در هفته گذشته در حاشیه نشست های اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) را تحت الشعاع قرار دهد. ، و APEC.

اجلاس سران با چین و کره جنوبی اولین دیدار در سطح رهبری در سه سال گذشته بود و در بحبوحه تنش های فزاینده در شبه جزیره کره، تنگه تایوان و دریای چین شرقی برگزار شد.

کیشیدا گفت که محیط بین‌المللی با تحولاتی روبرو شد که به بدترین بحرانی تبدیل شد که کشور در دوران پس از جنگ با آن مواجه بود و رهبری جسورانه مورد نیاز بود.

کیشیدا گفت: «من معتقدم تنها راه برای… کابینه برای حکومت باثبات این است که این مسائل را پیش روی خود قرار دهد، بدون اینکه فرار کند.

(گزارش توسط ساکورا موراکامی؛ ویرایش توسط رابرت بیرسل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.