بانک‌ها پس از تلاش برای فروش ناموفق، خرید Tenneco را تامین مالی می‌کنند

[ad_1] نوشته مت تریسی واشنگتن (رویترز) – منابع نزدیک به این معامله گفتند، گروهی از بانک‌ها به رهبری بانک آمریکا و سیتی‌گروپ، سرمایه‌گذاری شرکت آپولو گلوبال مدیریت را برای خرید تامین‌کننده قطعات خودرو تنکو تامین کرده‌اند، بدون اینکه بتوانند بخشی از بدهی 5.4 میلیارد دلاری خود را بفروشند. . به گفته این منابع، بانک ها

کد خبر : 282244
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۳۶
بانک‌ها پس از تلاش برای فروش ناموفق، خرید Tenneco را تامین مالی می‌کنند

[ad_1]

نوشته مت تریسی

واشنگتن (رویترز) – منابع نزدیک به این معامله گفتند، گروهی از بانک‌ها به رهبری بانک آمریکا و سیتی‌گروپ، سرمایه‌گذاری شرکت آپولو گلوبال مدیریت را برای خرید تامین‌کننده قطعات خودرو تنکو تامین کرده‌اند، بدون اینکه بتوانند بخشی از بدهی 5.4 میلیارد دلاری خود را بفروشند. .

به گفته این منابع، بانک ها برای یافتن تقاضای سرمایه گذاران اوراق قرضه ناخواسته برای 2.4 میلیارد دلار اوراق قرضه و وام تضمین شده که بخشی از بسته بدهی است، پس از یک هفته تلاش بازاریابی تلاش کردند.

این نشان داد که بانک‌ها برای فروش بدهی‌های دارای اهرم بالا در این سه‌ماهه با چالش‌هایی روبرو هستند که بازده اوراق قرضه در واکنش به سیاست جنگ‌طلبانه فدرال رزرو و ترس‌های رکودی افزایش یافت.

از 3 نوامبر، بانک ها بدهی تنکو را با تخفیف شدید ارائه کرده اند – وام 1.4 میلیارد دلاری به قیمت 84 تا 85 سنت بر دلار و یک میلیارد دلار اوراق قرضه با کوپن 8 درصد و بازدهی 12 درصدی. آخرین مهلت برای تعهدات اوایل این هفته بود.

بانک آمریکا و سیتی گروپ از اظهار نظر خودداری کردند. آپولو به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

هیچ اعلام رسمی در مورد اینکه آیا فروش بدهی متوقف شده یا به تعویق افتاده است وجود ندارد، اما یکی از منابع نزدیک به معامله تاکید کرد که تلاش‌های بازاریابی همچنان ادامه دارد.

این منبع نمی گوید که آیا این به معنای ارائه مجدد بدهی به سرمایه گذاران با شرایطی ساده تر است یا خیر.

نتیجه نهایی این است که بانک‌های درگیر در جیب خود می‌گردند تا کل بدهی خرید Tenneco را که روز پنجشنبه بسته شد، تامین کنند.

بانک‌ها در ماه سپتامبر مجبور شدند 6.45 میلیارد دلار از بودجه بدهی Elliott Management و Vista Equity Partners را نگه دارند، و گروهی از بانک‌های تحت رهبری مورگان استنلی، 12.7 میلیارد دلار از پول خود را در اختیار میلیاردر ایلان ماسک قرار دادند. توییتر.

شان اوکیف، مدیر شرکت سرمایه گذاری خصوصی Wasserstein & Co می گوید: «شما چند مورد از این LBOهای واقعاً پرپرواز را از سال 2021 مشاهده کرده اید که در زمانی که بازارها بسیار سالم بودند، قیمت داشتند.

اما این موارد نسبت به انتشار جدید بین 20 تا 25 واحد کاهش یافته است. بنابراین تقریباً مانند این است که سرمایه گذاران این چرخه را دیده اند که باعث می شود چشم انداز چیزی مانند Tenneco را زیر سوال ببرند.

(گزارش توسط مت تریسی؛ ویرایش توسط جوزی کائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.