پارادایم شرکت سرمایه گذاری هنوز در مورد کریپتو خوش بین است – می گوید “مشکلات FTX دقیقاً همان مشکلاتی هستند که Defi می تواند حل کند” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] شرکت سرمایه گذاری پارادایم هنوز به پتانسیل ارزهای دیجیتال پس از فروپاشی FTX خوش بین است. انفجار FTX باعث شده است که برخی ارزش کریپتو را زیر سوال ببرند. اما مسائلی که در FTX وجود دارد دقیقاً مسائلی است که امور مالی را غیرمتمرکز کرده است [defi] یکی از بنیانگذاران شرکت تاکید کرد که

کد خبر : 281940
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
پارادایم شرکت سرمایه گذاری هنوز در مورد کریپتو خوش بین است – می گوید “مشکلات FTX دقیقاً همان مشکلاتی هستند که Defi می تواند حل کند” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

شرکت سرمایه گذاری پارادایم هنوز به پتانسیل ارزهای دیجیتال پس از فروپاشی FTX خوش بین است. انفجار FTX باعث شده است که برخی ارزش کریپتو را زیر سوال ببرند. اما مسائلی که در FTX وجود دارد دقیقاً مسائلی است که امور مالی را غیرمتمرکز کرده است [defi] یکی از بنیانگذاران شرکت تاکید کرد که می تواند از طریق افزایش شفافیت و امنیت حل شود.

پارادایم در FTX Collapse، Defi

مت هوانگ، یکی از بنیانگذاران پارادایم، در توییتر توضیح داد که سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX بر شرکتش تأثیر گذاشته است. پارادایم یک شرکت سرمایه گذاری مستقر در سانفرانسیسکو است که بر حمایت از شرکت ها و پروتکل های رمزنگاری و وب 3 متمرکز است.

او شروع کرد: «ما از افشاگری‌های مربوط به FTX، Alameda و SBF شوکه شده‌ایم. FTX و شرکت تجاری Alameda Research هفته گذشته برای فصل 11 ورشکستگی اعلام کردند. هر دو شرکت توسط Sam Bankman-Fried (SBF) که از سمت مدیرعاملی FTX کنار رفته است، تأسیس شدند.

هوانگ افزود: “حقایق هنوز آشکار می شوند و درس های زیادی برای یادگیری وجود دارد.”

ما عمیقاً متاسفیم که در بنیان‌گذار و شرکتی سرمایه‌گذاری کردیم که در نهایت با ارزش‌های رمزنگاری مطابقت نداشتند و آسیب زیادی به اکوسیستم وارد کردند.

یکی از بنیانگذاران توضیح داد: “سرمایه گذاری سهام پارادایم در FTX بخش کوچکی از کل دارایی های ما را تشکیل می دهد و اکنون به 0 دلار کاهش یافته است.”

ما هرگز در FTX معامله نکردیم و هیچ دارایی در بورس نداشتیم. ما هرگز در توکن‌های مرتبط مانند FTT، SRM، MAPS یا OXY سرمایه‌گذار نبوده‌ایم.»

هوانگ قبلاً شریک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Sequoia Capital بود که اخیراً سرمایه گذاری FTX خود را به 0 دلار کاهش داده است. شرکت VC خاطرنشان کرد که “مشکلات نقدینگی ریسک پرداخت بدهی را برای FTX ایجاد کرده است.”

مدیر اجرایی پارادایم تاکید کرد:

انفجار FTX باعث شده است که برخی ارزش کریپتو را زیر سوال ببرند. اما مسائلی که در FTX وجود دارد دقیقاً همان مواردی است که امور مالی غیرمتمرکز می تواند از طریق افزایش شفافیت و امنیت حل شود. بحران‌هایی مانند این کمک می‌کند تا شایستگی‌های واقعی آن چیزی که همه ما به سمت آن می‌سازیم روشن شود.

او در پایان گفت: «هفته‌ها و ماه‌های آینده زمان سختی برای کریپتو خواهد بود، اما ما نسبت به پتانسیل‌های کریپتو خوش‌بین هستیم و متعهد به ساختن به سمت آینده مثبتی هستیم که می‌دانیم می‌تواند فراهم کند.»

جسی پاول، مدیر عامل کراکن، گفت که آسیب به صنعت کریپتو بسیار زیاد است و سال‌ها طول می‌کشد تا خنثی شود. Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، شکست FTX را با بحران مالی سال 2008 مقایسه کرده است. او نسبت به اثرات آبشاری ناشی از سقوط بورس رقیب هشدار داد. لری سامرز، وزیر خزانه داری سابق آمریکا، FTX را با انرون مقایسه کرد.

نظر شما در مورد نظرات یکی از بنیانگذاران پارادایم چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.