S&P 500 Run به سود، کاهش دلار برای پیش بینی نرخ، بیت کوین به ثبات بازار

Nasdaq 100, Dow, Bitcoin, Event Risk و Dollar Talking Points: چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 146; EURUSD صعودی بالای 1.0000; نزولی طلا زیر 1680 نوسانات در هفته گذشته گسترده بود، اما هزینه ناشی از CPI ایالات متحده و آشفتگی بازار ارزهای دیجیتال لزوماً نباید به هفته معاملاتی جدید منتقل شود. خطر رویدادهای زیادی در

کد خبر : 279586
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۴۷
S&P 500 Run به سود، کاهش دلار برای پیش بینی نرخ، بیت کوین به ثبات بازار


Nasdaq 100, Dow, Bitcoin, Event Risk و Dollar Talking Points:

  • چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 146; EURUSD صعودی بالای 1.0000; نزولی طلا زیر 1680
  • نوسانات در هفته گذشته گسترده بود، اما هزینه ناشی از CPI ایالات متحده و آشفتگی بازار ارزهای دیجیتال لزوماً نباید به هفته معاملاتی جدید منتقل شود.
  • خطر رویدادهای زیادی در هفته آینده وجود دارد تا به طور بالقوه به فعالیت های بیشتر دامن بزند، از جمله: گزارش های تورم. به روز رسانی تولید ناخالص داخلی 3Q. صورت‌های مالی بریتانیا و درآمد سهم مصرف‌کننده

توصیه شده توسط John Kicklighter

ایجاد اعتماد در معاملات

S&P 500 و Nasdaq 100 پس از CPI افزایش یافتند

بازارها در هفته گذشته با نوسانات جدی بین تحولات غافلگیرکننده در بازار ارزهای دیجیتال و انتشار برنامه ریزی شده گزارش تورم مصرف کننده ایالات متحده مواجه شدند. هنجارهای فصلی نشان می دهد که ما در حال حرکت به سمت سرزمینی هستیم که به طور طبیعی سرعت و شتاب را تعدیل می کند (اشاره به هنجارهای ماهانه S&P 500، حجم و VIX)، اما هر سال می تواند متفاوت باشد. همانطور که به هفته معاملاتی جدید پیش رو نگاه می کنیم، طیف گسترده ای از ریسک رویداد وجود دارد که به به روز رسانی های رسمی رشد، سخنرانی های بانک مرکزی و درآمد در میان سایر لیست های شناخته شده گسترش می یابد. برای راهنمایی در مورد روند ریسک، SPX شاهد یک تغییر بسیار قابل توجه در نوسانات در روز جمعه بود، پس از بزرگترین افزایش یک روزه (5.5 درصد در روز پنجشنبه) از زمان اوج بهبودی پس از همه گیری. در حالی که اعتدال در شاخص تورم مورد علاقه بازار – CPI – بیشتر از حد انتظار بود، این معیار را خیلی به هدف فدرال رزرو 2.0 درصد نزدیک نکرد. نرخ پایانی اندکی پایین تر برای فدرال رزرو ممکن است اهمیت بیشتری برای ارزش نسبی در دلار یا بازارهای نوظهور داشته باشد، اما دارایی های ریسک ممکن است برای بیرون کشیدن بیشتر از این رویداد تلاش کنند. به این ترتیب، ما احتمالاً به یک حرکت دیگر، احتمالاً متفاوت، نیاز داریم تا بازار را دوباره به حرکت درآوریم.

نمودار نسبت میانگین صنعتی نزدک 100 به داوجونز و ROC 1 روزه (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

ریسک های ثبات مالی بیت کوین، مالی بریتانیا و بانک مرکزی اروپا

در حالی که ریسک رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده زیادی وجود دارد و مضامین کلان مهم و پرمخاطب برای بهره‌برداری از حرکت رو به جلو وجود دارد، ارزش آن را دارد که با احتیاط مراقب تهدیدات نهفته در حاشیه‌های بازار مالی باشیم. برجسته ترین چنین تهدیدی عدم اطمینان در بازار ارزهای دیجیتال است. در حالی که ممکن است بیت کوین در روز جمعه (شاید در ارتباط با دارایی های ریسک سنتی مانند شاخص های ایالات متحده) جهش کرده باشد، به نظر نمی رسد که پیامدهای کامل درام FTX به طور کامل انجام شود. تماس‌هایی از سوی اینفلوئنسرهای مختلف و حتی رسانه‌های خبری برای کسانی که در بازار هستند وجود داشت تا رمزارز خود را از صرافی‌ها خارج کنند – احتمالاً برای جلوگیری از درگیر شدن در جریان‌های نقدینگی پیش‌بینی نشده بیشتر. ممکن است یک بازار جدید باشد، اما به نظر می رسد که همان نوع وحشت را از بازارهای قدیمی تجربه می کند. در همین حال، مشکلات نقدینگی مبادلات رمزنگاری تنها حوزه تهدید احتمالی نیست. برنامه مالی بریتانیا روز پنجشنبه قرار است و کسانی که بازدهی بریتانیا یا پوند را در اواخر سپتامبر رصد می‌کنند، بدون شک به‌خوبی مشکلات ناشی از اخبار کوچک بودجه را به خاطر دارند. همچنین گزارشی از ریسک ثبات مالی بانک مرکزی اروپا وجود دارد که به طور موقت در اواسط هفته منتشر می شود که به طور طبیعی به نگرانی های اقتصادی بستگی دارد.

نمودار BTCUSD با اندازه گیری نوسان 7 روزه و نرخ تغییر 1 روزه (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

برترین ریسک رویداد برنامه ریزی شده با تولید ناخالص داخلی و درآمد

برای ریسک رویداد برنامه‌ریزی‌شده بالا، چند دسته از آن‌ها وجود دارد که باید از نظر پتانسیل نوسان‌پذیری آن به دقت بررسی شوند. من تورم را حفظ می کنم و فدرال رزرو برای گفتگوی دلار در زیر صحبت می کند، اما نگرانی های رشد همچنان یک تهدید انتزاعی در دوردست است. وارونگی های منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده مدت هاست که چراغ زرد تهدید را روشن کرده است، اما ما هنوز تماس رسمی از NBER را مشاهده نکرده ایم. داده هایی مانند خرده فروشی ایالات متحده و گزارش شاخص بازار مسکن NAHB به روز رسانی های مهمی هستند، اما به احتمال زیاد وضعیت اقتصادی ایالات متحده را حل نمی کنند. برای بازارهای سرمایه ایالات متحده، تقویم سود در این هفته تمرکز بیشتری برای من خواهد بود. Walmart و Home Depot روی روند مصرف کنندگان و تورم منعکس خواهند شد، در حالی که گزارش علی بابا چشم انداز چین را ارائه می دهد. وضعیت اقتصادی چین معمولاً مبهم است، اما با این وجود، داده های اکتبر باید ثبت شوند و دیدار روسای جمهور بایدن و شی در روز دوشنبه مهم خواهد بود. خوانش تولید ناخالص داخلی منطقه یورو و ژاپن را به آن اضافه کنید، و ما به روز رسانی نسبتاً جامعی در مورد سلامت جهانی خواهیم داشت.

ریسک رویداد کلان بحرانی در تقویم اقتصادی جهانی برای هفته آینده

تقویم ایجاد شده توسط John Kicklighter

اگر فدرال رزرو باید صحبت کند و انتظارات تورم پیش بینی نرخ دریچه گاز را کاهش دهد، دلار با خطر خاصی از روند مواجه است

در جایی که شاخص‌ها و سایر معیارهای احساسات به دنبال یک محرک اساسی دیگر برای ادامه حرکت هستند، دلار آمریکا ممکن است حرکت قابل توجه خود را در نیمه دوم هفته گذشته ببیند و دنبال کردن آن آسان‌تر شود. شکست شاخص DXY به زیر میانگین متحرک ساده 100 روزه یک رویداد تاریخی بود. این 366 روز معاملاتی را که در آن شاخص بالاتر از میانگین بلندمدت قرار داشت به پایان رساند. این شکست از نظر فنی با یکی از بزرگترین افتهای یک روزه در سالهای اخیر قابل توجه بود در حالی که 3.9 درصد در هفته بزرگترین از مارس 2009 بوده است. . با این حال، عقب نشینی در نرخ پایانه مورد انتظار فدرال رزرو تا اواسط سال 2023 احتمالاً یک موضوع سازنده در میان ناظران FX است. گزارش انتظارات تورمی مصرف کننده نیویورک فدرال نیویورک در روز دوشنبه با سخنرانی های بسیاری از فدرال رزرو در طول هفته دنبال خواهد شد. مطمئن شوید که اصطلاحنامه Webster Fedspeak خود را در دسترس دارید.

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نمودار دلار آمریکا با تاریخ انتشار CPI، SMA 100 روزه و ROC 1 روزه (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.