3 میلیارد دلار از اقتصاد توکن وابسته به دلار پاک شد، HUSD Depegs، عرضه USDC 10 درصد کاهش یافت – Altcoins Bitcoin News

در 30 روز گذشته بیش از سه میلیارد ارزش از اقتصاد پایدار کوین پاک شد. این روند با وجود افزایش 2.2 درصدی تعداد تترهای در گردش در ماه گذشته رخ داد. در 1 اکتبر 2022، ارزش بازار تتر تقریباً 67.95 میلیارد دلار بود و از آن زمان به 69.36 میلیارد دلار افزایش یافته است. از

کد خبر : 275737
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۳:۱۰
3 میلیارد دلار از اقتصاد توکن وابسته به دلار پاک شد، HUSD Depegs، عرضه USDC 10 درصد کاهش یافت – Altcoins Bitcoin News


در 30 روز گذشته بیش از سه میلیارد ارزش از اقتصاد پایدار کوین پاک شد. این روند با وجود افزایش 2.2 درصدی تعداد تترهای در گردش در ماه گذشته رخ داد. در 1 اکتبر 2022، ارزش بازار تتر تقریباً 67.95 میلیارد دلار بود و از آن زمان به 69.36 میلیارد دلار افزایش یافته است. از سوی دیگر، سکه دلار دایره در 30 روز پیش ارزشی در حدود 47.20 میلیارد دلار داشت و امروز پس از کاهش 10.3 درصدی تعداد توکن های در گردش پروژه استیبل کوین، ارزش بازار به 42.54 میلیارد دلار رسیده است.

عرضه استیبل کوین اقتصاد کاهش می یابد

طبق آمار ثبت شده در 2 نوامبر 2022، اقتصاد استیبل کوین در طول 30 روز گذشته تقریباً 3.32 میلیارد دلار از ارزش اسمی دلار آمریکا را از دست داده است. بیشتر اقدامات حاصل از دو استیبل کوین برتر (USDT و USDC) به عنوان سکه دلار آمریکا است. USDC) تعداد استیبل کوین های در گردش نسبت به ماه گذشته 10.3 درصد کاهش یافته است. سوابق بایگانی شده نشان می دهد که در حالی که عرضه پروژه استیبل کوین در ماه قبل 9.6 درصد کاهش یافت، ارزش بازار USDC از 47.20 میلیارد دلار به 42.54 میلیارد دلار تا ماه اکتبر کاهش یافت.

استیبل کوین بلوز: 3 میلیارد دلار از اقتصاد توکن وابسته به دلار پاک شد، HUSD Depegs، عرضه USDC 10 درصد کاهش یافت
اقتصاد پایدار کوین در 1 اکتبر 2022، در archive.org ثبت شده است.

سوابق منتشر شده در 1 اکتبر 2022 بیشتر نشان می دهد که ماه قبل، تعداد سکه های تتر (USDT) در گردش تقریباً 0.6٪ افزایش یافته است. در طول ماه اکتبر، سکه های USDT در گردش، طبق آمار coingecko.com، نشان می دهد که عرضه از آن زمان تاکنون 2.2 درصد افزایش یافته است. در آن زمان، 30 روز پیش، ارزش بازار تتر تقریباً 67.95 میلیارد دلار بود و در 2 نوامبر 2022، ارزش بازار USDT در حال حاضر 69.36 میلیارد دلار است. اگرچه USDC تنها استیبل کوینی نبود که از اول اکتبر کاهش عرضه 30 روزه را ثبت کرد، زیرا تعداد بی شماری از استیبل کوین ها شاهد کاهش عرضه بودند.

استیبل کوین بلوز: 3 میلیارد دلار از اقتصاد توکن وابسته به دلار پاک شد، HUSD Depegs، عرضه USDC 10 درصد کاهش یافت
اقتصاد پایدار کوین در 2 نوامبر 2022.

استیبل کوین DAI که توسط پروژه Makerdao منتشر شده است، از ماه گذشته تاکنون 10.7 درصد کاهش داشته است. فراکس (FRAX) 11.1 درصد کاهش یافت و دلار (USDP) 2.2 درصد کاهش یافت. تعداد Trueusd (TUSD) 7.4 درصد کاهش یافت و عرضه استیبل کوین USDD Tron در 30 روز گذشته 7.2 درصد کاهش یافت. در حالی که عرضه BUSD در پایان سپتامبر 8.1 درصد افزایش یافت، تعداد کلی سکه های در گردش BUSD در ماه گذشته 2.9 درصد افزایش یافت.

ارزش بازار BUSD اکنون بیش از نیمی از ارزش USDC است، زیرا تعداد سکه های BUSD در گردش 50.82٪ از عرضه USDC را تشکیل می دهد. عامل جالب دیگری که در اقتصاد استیبل کوین رخ داد، رویداد اخیر HUSD depegging بود.

استیبل کوین بلوز: 3 میلیارد دلار از اقتصاد توکن وابسته به دلار پاک شد، HUSD Depegs، عرضه USDC 10 درصد کاهش یافت
نمودار HUSD 14 روزه رویداد depegging را در چارچوب زمانی نشان می دهد. HUSD در تاریخ 2 نوامبر 2022 به ازای هر واحد 0.324 دلار مبادله می کند.

سه روز پیش، Bitcoin.com News گزارش داد که HUSD به پایین‌ترین حد خود رسیده است و اکنون بسیار کمتر از این رقم امروز معامله می‌شود. HUSD در حال حاضر با 0.324 دلار به ازای هر واحد در 2 نوامبر 2022 مبادله می کند. HUSD به پایین ترین سطح خود در 0.283 دلار سقوط کرد و در حال حاضر 14.4٪ بالاتر از این پایین ترین زمان است، اما ارزش فعلی توکن حتی نزدیک به آن نیست. برابری 1 دلاری که زمانی در 1 اکتبر 2022 داشت.

برچسب ها در این داستان

BUSD, Circle, DAI, FRAX, HUSD, HUSD Depegging event, makerdao, Paxos, Stablecoin, stablecoin دارایی, Stablecoin Economy, Stablecoins, Tether, Tether’s USDT, tron, Tron’s Stablecoin, trueusd, tusd, USDD coin, USDP, USDC ، USDT

نظر شما در مورد عمل استیبل کوین در 30 روز گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، صفحه stablecoin coingecko.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.