Mercado Pago خدمات تجارت ارزهای دیجیتال را در مکزیک راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

Mercado Pago، بخش کیف پول‌های مالی Mercado Libre، غول دم الکترونیکی Latam، راه‌اندازی خدمات معاملات ارزهای دیجیتال در مکزیک را اعلام کرد. این شرکت قبلاً این نوع خدمات را در برزیل راه‌اندازی کرده است و به یک میلیون مشتری در این کشور خدمات ارائه می‌دهد و به آنها امکان خرید، ذخیره و فروش بیت‌کوین و

کد خبر : 274614
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
Mercado Pago خدمات تجارت ارزهای دیجیتال را در مکزیک راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین را مبادله می کند


Mercado Pago، بخش کیف پول‌های مالی Mercado Libre، غول دم الکترونیکی Latam، راه‌اندازی خدمات معاملات ارزهای دیجیتال در مکزیک را اعلام کرد. این شرکت قبلاً این نوع خدمات را در برزیل راه‌اندازی کرده است و به یک میلیون مشتری در این کشور خدمات ارائه می‌دهد و به آنها امکان خرید، ذخیره و فروش بیت‌کوین و اتریوم و همچنین دریافت توکن Mercado Libre، mercadocoin را می‌دهد.

Mercado Pago اولین خرید کریپتو در مکزیک را آغاز کرد

Mercado Pago با معرفی خدمات ارزهای دیجیتال قصد دارد در مکزیک رشد کند. این شرکت که به عنوان بازوی کیف پول Mercado Libre عمل می کند، اعلام کرد در 27 سپتامبر امکان خرید ارز دیجیتال با ارز ملی فیات را برای مشتریان فعال کرده است. به این ترتیب، هر مشتری در مکزیک اکنون می تواند با استفاده از وجوه موجود در کیف پول بومی Mercado Pago، بیت کوین و اتر خریداری کند.

در آوردن این محصول به مکزیک، این شرکت به دنبال ارائه گزینه های بیشتری به مکزیکی هایی است که از قبل مشتری این شرکت هستند. پدرو ریواس، مدیرعامل مرکادو پاگو مکزیک در این باره گفت:

از طریق این سرویس جدید، ما به دنبال دسترسی میلیون‌ها مکزیکی به دنیای رمزنگاری به روشی آموزشی، ایمن و ساده هستیم تا بتوانیم شمول فناوری بیشتری را ایجاد کنیم.

توسعه لاتام Mercado Libre

این حرکت قبلاً توسط این شرکت مطرح شده بود. Osvaldo Gimenez، رئیس Mercado Pago، با اشاره به اهمیت ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری جایگزین در Latam، از گسترش احتمالی آن در 4 آگوست خبر داد. این شرکت در ارائه این نوع خدمات در برزیل پیشگام بود و از نوامبر 2021 بیش از 1 میلیون مشتری از این قابلیت بهره مند شدند.

با این حال، Mercado Pago هنوز به مشتریان اجازه نمی دهد کالاهای موجود در Mercado Libre را با استفاده از رمزنگاری خریداری کنند. این با آنچه مارکوس گالپرین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Mercado Libre، در مورد ارزش کریپتو فکر می کند، مطابقت دارد و اهمیت بیشتری را به عملکرد آن به عنوان ذخیره ارزش نسبت به آنچه که ممکن است به عنوان وسیله پرداخت ارائه دهد، نسبت می دهد. این شرکت همچنین توکن خود به نام mercadocoin را در 20 آگوست راه اندازی کرد، اما هیچ نشانه ای در مورد راه اندازی آن در مکزیک ارائه نکرد.

علاقه به ارزهای دیجیتال در مکزیک به طور پیوسته در حال افزایش است و شرکت‌های دیگر قبلاً رمزنگاری را به عنوان وسیله پرداخت به عنوان بخشی از مدل‌های تجاری خود معرفی کرده‌اند. Rappi، یک شرکت تحویل غذا، در 13 آوریل اعلام کرد که در حال راه اندازی آزمایشی برای پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت خدمات خود است.

در ماه ژوئیه، ایندیرا کمپیس، سناتور مکزیکی، لایحه ای را برای اعلام بیت کوین به عنوان پول قانونی به عنوان راهی برای بهبود سطح شمول مالی و سواد شهروندان ارائه کرد.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، برزیل، ارز دیجیتال، اتر، اتریوم، ایندیرا کمپیس، مارکوس گالپرین، مرکادو لیبر، مرکادو پاگو، مرکاکوین، مکزیک، راپی

نظر شما در مورد راه‌اندازی خدمات تجارت کریپتو در مکزیک توسط Mercado Pago چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Diego Thomazini / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.