بارکلیز چشم انداز خوبی برای پزو مکزیک در سال 2023 می بیند توسط رویترز

© رویترز. عکس فایل: یک تصویر تصویری پزو مکزیکی و دلار آمریکا را در مکزیکو سیتی در 10 مارس 2015 نشان می دهد. رویترز/ادگارد گاریدو/عکس فایل توسط ولنتاین هیلر مکزیکو سیتی (رویترز) – پزو مکزیک می تواند سال 2023 را در ساعت 19:00 در برابر دلار آمریکا ببندد. بارکلی (LON:) تحلیلگران روز جمعه با استناد

کد خبر : 274197
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
بارکلیز چشم انداز خوبی برای پزو مکزیک در سال 2023 می بیند توسط رویترز



© رویترز. عکس فایل: یک تصویر تصویری پزو مکزیکی و دلار آمریکا را در مکزیکو سیتی در 10 مارس 2015 نشان می دهد. رویترز/ادگارد گاریدو/عکس فایل

توسط ولنتاین هیلر

مکزیکو سیتی (رویترز) – پزو مکزیک می تواند سال 2023 را در ساعت 19:00 در برابر دلار آمریکا ببندد. بارکلی (LON:) تحلیلگران روز جمعه با استناد به حساب‌های عمومی با تامین مالی خوب، اقدامات مناسب بانک مرکزی کشور و مزایای نزدیک‌شورینگ اعلام کردند.

در صورت تحقق پیش بینی، نرخ ارز پزو دلار 4.15 درصد از سطح فعلی خود کاهش می یابد.

گابریل کاسیاس، اقتصاددان ارشد بارکلیز برای آمریکای لاتین، در این باره گفت: «ریاضت مالی، جذابیت مکزیک برای نزدیک‌شور کردن و کوچک شدن جهان سرمایه‌گذاری، از آنجایی که روسیه دیگر گزینه‌ای نیست و سیاست‌های چین نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند، عواملی هستند که مکزیک را شبیه آب نبات می‌کنند. یک کنفرانس خبری

پیش‌بینی بارکلی سناریوی خوش‌بینانه‌تری را برای ارز در بازارهای نوظهور پس از پیش‌بینی تحلیل‌گر مودیز (NYSE:) نشان می‌دهد که در اواخر سال‌های 2022 و 2023 و حتی تا سال 2024 کاهش 20 درصدی را پیش‌بینی کرد.

اریک مارتینز، تحلیلگر بارکلیز، در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی Moody’s درباره اصلاحیه آینده، به “اختلاف آشکار” خود با آن اشاره کرد.

مارتینز خاطرنشان کرد که پزو مکزیک ممکن است در صورت عمیق تر شدن مشکلات اقتصادی در ابتدای سال 2023، دوره هایی از نوسان را تجربه کند، اما با کاهش سیاست های پولی بانک های مرکزی، سطوح جذابی را به دست خواهد آورد.

وی افزود: ارزش دلار دقیقاً به این دلیل است که سیاست پولی فدرال رزرو آمریکا بسیار محدودکننده است. با آرام شدن، دلار به ارزش منصفانه خود باز خواهد گشت.

بارکلیز همچنین رشد اقتصادی مکزیک را برای سال 2023 0.9 درصد پیش بینی کرد که در مقایسه با 2.5 درصد پیش بینی شده برای سال 2022، به دنبال رکود اقتصادی احتمالی جهانی در دو سه ماهه اول سال 2023 کاهش یافت.

این شرکت خاطرنشان کرد که مکزیک در سه ماهه اول سال 2023 هیچ رشدی را تجربه نخواهد کرد و در سه ماهه دوم رشد منفی 0.1 درصدی را تجربه خواهد کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.