Utrust و Lugano پرداخت‌های رمزنگاری را به کل شهر می‌آورند – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. 27 اکتبر، لوگانو سوئیس – شهر لوگانو بزرگترین شهر در کانتون تیچینو در سوئیس است. آنها همچنین پایتخت اقتصادی جنوب سوئیس هستند که از نظر استراتژیک بین مناطق شهری میلان و زوریخ قرار دارند. بخشی از جذابیت لوگانو به عنوان یک مرکز مالی پر جنب و جوش، تعهد آن به پذیرش

کد خبر : 273026
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
Utrust و Lugano پرداخت‌های رمزنگاری را به کل شهر می‌آورند – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی. 27 اکتبر، لوگانو سوئیس – شهر لوگانو بزرگترین شهر در کانتون تیچینو در سوئیس است. آنها همچنین پایتخت اقتصادی جنوب سوئیس هستند که از نظر استراتژیک بین مناطق شهری میلان و زوریخ قرار دارند. بخشی از جذابیت لوگانو به عنوان یک مرکز مالی پر جنب و جوش، تعهد آن به پذیرش و استفاده از ارزهای دیجیتال است.

در 3 مارس 2022، شهر لوگانو و Tether Operations Limited یادداشت تفاهمی برای همکاری در ابتکاری به نام Plan ₿ امضا کردند که هدف آن تبدیل لوگانو به یکی از قطب‌های اصلی اروپا و جهان برای نوآوری دیجیتال با تمرکز بر فناوری‌های بلاک چین است. . بخشی از این طرح همیشه این خواهد بود که پرداخت‌های رمزنگاری شده را به کل جامعه بیاورد و برای همه این فرصت را فراهم کند تا از پرداخت‌های سریع‌تر، ایمن‌تر و ارزان‌تر لذت ببرند.

Utrust زیرساخت های پرداخت رمزنگاری را هم برای خدمات دولتی و هم برای تمام مشاغل تجارت الکترونیک فراهم می کند. راه حل Utrust به مردم اجازه می دهد تا از طریق ارزهای رمزنگاری شده مانند تتر و بیت کوین (از جمله شبکه لایتنینگ) پرداخت های بدون درز انجام دهند.

Utrust اولین راه حل پرداخت کریپتو در جهان را برای ارائه تراکنش های فوری، محافظت از خریدار و تسویه ارز دیجیتال به نقد ایجاد کرده است. اکنون، این توانایی برای ارائه پرداخت‌های ارزان‌تر، سریع‌تر و مطمئن‌تر برای کاربران در سراسر جهان و سکونت‌گاه‌های جهانی تقریباً فوری و ایمن با هزینه‌ای ناچیز، قابل دسترسی برای بازرگانان در سطح جهان، در خدمت کل شهر لوگانو قرار خواهد گرفت.

میشل فولتی، شهردار لوگانو اظهار داشت:

«در لوگانو، ما زندگی در ارزهای دیجیتال را به واقعیت تبدیل می کنیم. این ارزها آینده پول هستند، مزایای آن آشکار است، و ما بسیار مفتخریم که یکی از اولین جوامعی هستیم که با پذیرش رو به جلو حرکت می کنیم. لوگانو پیشرو است.

بخش اول این طرح در سطح شهرداری اتفاق خواهد افتاد. تمام خدمات ارائه شده به دولت شهر به صورت رمزنگاری از طریق ویجت Utrust قابل پرداخت خواهد بود. این شامل هر چیزی می شود، از خدمات و هزینه ها گرفته تا شهروندانی که مالیات خود را پرداخت می کنند.

سانجا کن، مدیر عامل Utrust اظهار داشت:

«پرداخت ها بخش جدایی ناپذیر تقریباً تمام فعالیت های اقتصادی و در نتیجه فعالیت های انسانی است. آسان‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر کردن آن‌ها و حذف واسطه‌ها از فرآیند، شاید بهترین راه برای بهبود شیوه زندگی‌مان به طور کلی باشد. تصمیم لوگانو برای آوردن این پیشرفت فناوری به کل شهر یک حرکت فوق العاده است و Utrust مفتخر است که شریک منتخب برای تحقق آن است.

مرحله دوم این فرآیند، ارائه راه حل Utrust به تمام بازرگانان تجارت الکترونیک علاقه مند فعال در شهر خواهد بود. این امر به بازرگانان نه تنها در فعالیت های محلی بلکه در توانایی آنها برای مشارکت در تجارت جهانی توانمند می شود. بسته به پردازشگرهای پرداخت و موقعیت جغرافیایی، می توان تا 12٪ کارمزد از بازرگانان دریافت کرد. این مقدار که به راحتی می تواند به معنای تفاوت بین سودآوری و ورشکستگی باشد، می تواند با دروازه Utrust تا 90 درصد کاهش یابد.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر بیان کرد که:

«این فناوری آینده است. پرداخت ها باید تقریباً فوری، جهانی و با هزینه ای ناچیز انجام شود. هر چیز دیگری منسوخ شده است. اکنون، برای اولین بار، یک شهر کامل ابزارهایی را در اختیار خواهد داشت که آن را برای ده ها هزار نفر به واقعیت تبدیل کند. اغراق کردن پیامدها سخت است و ما از این که آن را محقق می کنیم هیجان زده هستیم.”

میشل فولتی، شهردار لوگانو، سانجا کن، مدیر عامل Utrust، و پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether، همگی برای نظرات و مصاحبه‌های بیشتر در دسترس هستند.

درباره Utrust

فناوری پرداخت Web3 روشی کاملاً بهتر برای پرداخت و دریافت حقوق در سطح جهانی. Utrust راه حل پیشرو در پرداخت ارز دیجیتال است که برای مدرن کردن صنعت مالی و پرداخت و حل مشکلات روش های پرداخت سنتی با فعال کردن تراکنش های فوری، محافظت از خریدار، و تسویه فوری ارز دیجیتال به پول نقد برای بازرگانان طراحی شده است.

Utrust Socials

توییتر | تلگرام | متوسط ​​| فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | Reddit

اطلاعات تماس رسانه

تماس با ایمیل: [email protected]

Utrust منبع این مطالب است. این بیانیه مطبوعاتی فقط برای مقاصد اطلاعاتی است. اطلاعات به منزله مشاوره سرمایه گذاری یا پیشنهاد سرمایه گذاری نیست


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.