بلاک چین Oasys متمرکز بر گیمفی Mainnet را با پشتیبانی سگا، یوبی سافت و باندای نامکو راه اندازی کرد – بلاک چین بیت کوین نیوز

Oasys، یک پروژه بلاک چین مبتنی بر گیم فای، سازگار با Web3، سازگار با EVM، فاز اول شبکه اصلی خود را در 25 اکتبر راه اندازی کرد. این شرکت که از شرکت‌های بازی AAA مانند سگا، یوبی‌سافت و باندای نامکو پشتیبانی جمع‌آوری کرده است، برای آماده‌سازی برای فعال‌سازی قطعی خود که قرار است در ۸

کد خبر : 272918
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
بلاک چین Oasys متمرکز بر گیمفی Mainnet را با پشتیبانی سگا، یوبی سافت و باندای نامکو راه اندازی کرد – بلاک چین بیت کوین نیوز


Oasys، یک پروژه بلاک چین مبتنی بر گیم فای، سازگار با Web3، سازگار با EVM، فاز اول شبکه اصلی خود را در 25 اکتبر راه اندازی کرد. این شرکت که از شرکت‌های بازی AAA مانند سگا، یوبی‌سافت و باندای نامکو پشتیبانی جمع‌آوری کرده است، برای آماده‌سازی برای فعال‌سازی قطعی خود که قرار است در ۸ نوامبر اتفاق بیفتد، اعتبارسنجی بلوک‌ها را از تمام گره‌ها آغاز خواهد کرد.

Oasys عملیات Mainnet را راه اندازی می کند

Oasys، یک پروژه بلاک چین که هدف آن خدمت به شرکت های بازی با ارائه تراکنش های سریع با کارمزد صفر است، اولین گام خود را برای عملیاتی شدن کامل برداشته است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که فاز اول فعال‌سازی شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کرده است، با تأییدکننده‌های موجود در شبکه که از قبل با گره‌ها صحبت می‌کنند و عملکردهای اصلی زنجیره را آزمایش می‌کنند.

مجموعه اعتبار سنجی زنجیره ای از 21 شرکت، از جمله نام های AAA مانند سگا، باندای نامکو، اسکوئر انیکس و یوبی سافت تشکیل شده است. پیش‌بینی می‌شود که راه‌اندازی کامل شبکه اصلی در ۸ نوامبر اتفاق بیفتد، زمانی که زنجیره شروع به ادغام اجزای ضروری سیستم با اکوسیستم بزرگ‌تر می‌کند.

دایکی موریاما، مدیر Oasys، اظهار داشت:

راه اندازی Mainnet یک گام مهم رو به جلو در ایجاد یک بلاک چین بازی کاملاً کاربردی و عمومی است که آینده بازی را متحول می کند و به بازیکنان و توسعه دهندگان بازی ارزش زیادی خواهد داد.

این راه‌اندازی پس از آن صورت می‌گیرد که این شرکت ممیزی را از Quantstamp، یک شرکت حسابرسی امنیتی هوشمند، دریافت کرد و تأیید کرد که سیستم قراردادهای هوشمند آن مطابق با هدف کار می‌کند. Oasys در ماه جولای با مشارکت Republic Capital، Jump Crypto، Crypto.com، Huobi، Kucoin و Gate.io، 20 میلیون دلار از طریق فروش توکن خصوصی به دست آورد. با این حال، این شرکت همچنان در تلاش است تا توکن خود را برای سرمایه گذاران عمومی در چندین صرافی در دسترس قرار دهد.

Gamefi متمرکز

Oasys به دنبال این است که با ارائه یک زنجیره گیمر پسند که به عنوان محیط زیست و سریع تبلیغ می شود، جایگاهی را در بازار رو به رشد گیمفی (تقاطع بازی و امور مالی) ایجاد کند و همچنین مشکل هزینه ها را از معادله خارج کند. ارزش این بخش در حال حاضر 8 میلیارد دلار است و انتظار می‌رود که رشد تصاعدی داشته باشد و تا سال 2025 به ارزش بیش از 50 میلیارد دلار برسد.

چندین شرکت قبلاً با Oasys شریک شده اند تا از شبکه آینده آن به عنوان مبنایی برای پروژه های مرتبط با Web3 خود استفاده کنند. از جمله سگا است که اولین بازی بلاک چین دارای مجوز خود را راه اندازی خواهد کرد که توسط Double Jump Tokyo ساخته می شود و از خدمات Oasys برای یکپارچه سازی عناصر Web3 استفاده می کند.

Square Enix، یکی دیگر از شرکت‌های بازی AAA، توسعه بازی‌های مبتنی بر بلاک چین را نیز به عنوان بخشی از مشارکت با Oasys بررسی خواهد کرد.

برچسب ها در این داستان

و Ubisoft، حسابرسی، bandai namco، Blockchain، Crypto.com، Daiki Moriyama، دو پرش توکیو، GameFi، gate.io، Huobi، Jump Crypto، KuCoin، راه اندازی، Mainnet، oasys، Quantstamp، Square enix، Token، Web3

نظر شما در مورد راه اندازی شبکه اصلی Oasys چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.