کاهش گسترده در تولید و خدمات اتحادیه اروپا، بریتانیا، ایالات متحده

ارقام تولید و خدمات در ماه اکتبر حاکی از کاهش گسترده عملکرد در سراسر اتحادیه اروپا، بریتانیا و ایالات متحده است زیرا تورم و افزایش نرخ‌های بهره بر سرمایه‌گذاری و مصرف تأثیر گذاشته است. گزارش‌های مرکب از شاخص مدیران خرید فلش (PMI) از S&P Global، تولید اتحادیه اروپا را در سطح 46.6 در ماه اکتبر

کد خبر : 272094
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۵
کاهش گسترده در تولید و خدمات اتحادیه اروپا، بریتانیا، ایالات متحده



ارقام تولید و خدمات در ماه اکتبر حاکی از کاهش گسترده عملکرد در سراسر اتحادیه اروپا، بریتانیا و ایالات متحده است زیرا تورم و افزایش نرخ‌های بهره بر سرمایه‌گذاری و مصرف تأثیر گذاشته است.

گزارش‌های مرکب از شاخص مدیران خرید فلش (PMI) از S&P Global، تولید اتحادیه اروپا را در سطح 46.6 در ماه اکتبر نشان داد، در حالی که بخش خدمات در سطح 48.2 قرار داشت.

در بریتانیا، PMI فلش برای تولید در ماه اکتبر در سطح 45.8 بود و خدمات از 50 قبلی به 47.5 کاهش یافت. PMI فلش جهانی کامپوزیت ایالات متحده برای ماه اکتبر از 49.5 ماه قبل به سطح 47.3 کاهش یافت.

سطوح PMI زیر 50 نشان دهنده انقباض در این بخش و نشان دهنده کندی در اقتصاد گسترده تر است.

از سوی دیگر، دومین اقتصاد بزرگ جهان، چین، رشد اقتصادی سالانه 3.9 درصدی را در سه ماهه سوم گزارش کرد که نتیجه ای بهتر از حد انتظار بود. تولید ناخالص داخلی (GDP) در مدت مشابه سال گذشته 0.4 درصد بود و اجماع 3.4 درصد برای سه ماهه سوم امسال وجود داشت. با این وجود، تولید ناخالص داخلی چین به دلیل محدودیت‌های مداوم COVID-19 که بر بخش تولید آن تأثیر می‌گذارد، متوقف شده است.

رویدادهای تجاری با پرچم قرمز که در این هفته برگزار می شوند با معیار امروزی IFO Business Climate آلمان برای اکتبر آغاز می شوند. انتظار می‌رود این شاخص از 84.3 در ماه سپتامبر به 83.3 کاهش یابد، اما با توجه به عدم اطمینان ناشی از محیط افزایش نرخ بهره، ممکن است در نتایج واقعی شگفت‌انگیز باشد.

رویدادهای AUD

در روز چهارشنبه، 26 اکتبر، معیار نرخ تورم سالانه استرالیا برای سه ماهه سوم منتشر خواهد شد. بازار انتظار دارد نسبت به نتیجه قبلی 6.1 درصدی به 7 درصد افزایش یابد. اگر انتظارات برآورده شود، ممکن است واکنش بانک مرکزی استرالیا (RBA) وجود داشته باشد. RBA از میزان افزایش نرخ بهره خود عقب نشینی کرده است، اما اگر تورم بیشتر شود، این ممکن است تغییر کند.

اثرات CAD؟

بانک مرکزی کانادا (BoC) تصمیم خود را در مورد نرخ بهره در 26 اکتبر اعلام خواهد کرد. انتظار می رود بانک مرکزی راهنمایی نرخ بهره کلیدی خود را از سطح فعلی 3.25 درصد به 4 درصد افزایش دهد. اگر در نتایج واقعی غافلگیری وجود داشته باشد، می تواند تأثیری بر تقاطع ارز CAD داشته باشد.

یورو

هفته ای پر از تصمیمات بانک مرکزی است. بانک مرکزی اروپا (ECB) یک افزایش احتمالی نرخ بهره را در روز پنجشنبه، 27 اکتبر با تأثیر احتمالی بر تقاطع ارز یورو اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود بانک مرکزی اروپا نرخ اصلی خود را از سطح فعلی 1.25 درصد به 2 درصد افزایش دهد. مانند هر پیش بینی، احتمال نتیجه متفاوت وجود دارد، بنابراین معامله گران باید ریسک خود را بر این اساس مدیریت کنند.

در نهایت، سفارش کالاهای بادوام ایالات متحده برای ماه سپتامبر در روز پنجشنبه منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود سفارشات کالاهای بادوام در ماه سپتامبر به 0.2 درصد از سطح قبلی منهای 0.2 درصد در آگوست افزایش یابد. اگر هر گونه شگفتی وجود داشته باشد، عبور ارز USD ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد.

آیا تجارت در اخبار به شما علاقه دارد؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.