ناظر بریتانیا در حال بررسی بانک‌هایی است که در کمک به مشتریان مشکل‌دار ناکام هستند

لندن (رویترز) – اداره رفتار مالی بریتانیا روز پنجشنبه اعلام کرد در حال بررسی بانک‌هایی است که در کمک به مشتریانی که در طول بحران هزینه‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، کوتاهی می‌کنند و در صورت لزوم مداخله خواهند کرد. شلدون میلز، مدیر اجرایی رقابت و مصرف‌کنندگان FCA در کنفرانس City & Financial گفت:

کد خبر : 261067
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
ناظر بریتانیا در حال بررسی بانک‌هایی است که در کمک به مشتریان مشکل‌دار ناکام هستند


لندن (رویترز) – اداره رفتار مالی بریتانیا روز پنجشنبه اعلام کرد در حال بررسی بانک‌هایی است که در کمک به مشتریانی که در طول بحران هزینه‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، کوتاهی می‌کنند و در صورت لزوم مداخله خواهند کرد.

شلدون میلز، مدیر اجرایی رقابت و مصرف‌کنندگان FCA در کنفرانس City & Financial گفت: «ما به وام‌دهندگان گفته‌ایم که انتظار داریم از مشتریانی که با مشکل مواجه هستند، حمایت کنند، به‌ویژه زیرا آنها داده‌هایی را دارند که ابتدا علائم هشدار را تشخیص دهند.

ما 30 شرکت را شناسایی کرده‌ایم که باید برای کمک به مشتریان با مشکل بیشتر تلاش کنند و فعالیت‌های 40 شرکت دیگر را بررسی خواهیم کرد.»

(گزارش توسط هو جونز؛ ویرایش توسط آلیسون ویلیامز)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.