کارگران شهرداری پورتوریکویی با ادامه قطعی برق وارد میدان شدند

[ad_1] از ساعت 1 بعد از ظهر (1700 GMT) روز دوشنبه، اپراتور شبکه پورتوریکو LUMA Energy گفت که برق 59 درصد از تقریباً 1.5 میلیون مشتری خود پس از ورود فیونا در 18 سپتامبر، در زمان طوفان رده 1 که تقریباً باعث ایجاد طوفان شد، برقرار شده است. همه تقریباً 3.3 میلیون ساکن این جزیره

کد خبر : 260021
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
کارگران شهرداری پورتوریکویی با ادامه قطعی برق وارد میدان شدند

[ad_1]

از ساعت 1 بعد از ظهر (1700 GMT) روز دوشنبه، اپراتور شبکه پورتوریکو LUMA Energy گفت که برق 59 درصد از تقریباً 1.5 میلیون مشتری خود پس از ورود فیونا در 18 سپتامبر، در زمان طوفان رده 1 که تقریباً باعث ایجاد طوفان شد، برقرار شده است. همه تقریباً 3.3 میلیون ساکن این جزیره برق را از دست می دهند.

مقامات محلی روز دوشنبه کارگران شهری را فرستادند تا خودشان سیستم ها را وصله کنند.

لوئیس خاویر هرناندز، شهردار ویلالبا، شهری در مرکز پورتوریکو، گفت: «امروز بعد از ظهر به خیابان‌ها می‌رویم، زیرا LUMA پاسخگو نیست.

هرناندز گفت که تیم هایی از کارگران شهرداری برای بالا بردن تیرهای سقوط کرده، جمع آوری کابل های سقوط کرده و تکمیل سایر کارهای آماده سازی برای تسریع بازیابی برق برنامه ریزی کردند و افزود که شهرش کاملاً بدون برق است.

هرناندز گفت LUMA نتوانسته است به وضوح در مورد چگونگی کمک به ویلالبا برای به دست آوردن مجدد سرویس صحبت کند.

LUMA بلافاصله پاسخی به نگرانی های خود ارائه نکرد.

اعضای یک انجمن شهرداران در یک کنفرانس خبری در ایزابلا، منطقه ای در ساحل شمال غربی، گفتند که شهرداری های دیگر خدمه ای را برای جمع آوری نظرسنجی ها و خطوط اعزام خواهند کرد.

PowerOutage.us که قطعی ها را بر اساس داده های خدمات شهری تخمین می زند، گفت که حدود 600000 نفر از مجموع 1.468 میلیون مشتری بعد از ظهر دوشنبه بر اساس اطلاعات LUMA بدون خدمات باقی مانده اند.

LUMA پیش بینی کرد که 91 درصد از جزیره تا جمعه برق خواهد داشت.

مشکلات انرژی آبشاری در پورتوریکو

قطعی های گسترده منجر به موجی از مشکلات انرژی برای پورتوریکو شده است. محدودیت های توزیع سوخت و افزایش تقاضا برای سوخت برای راه اندازی ژنراتورهای پشتیبان، بسیاری از پمپ بنزین ها را خشک کرده است.

فیونا روز شنبه توسط مرکز ملی طوفان ایالات متحده به یک طوفان پسا گرمسیری تبدیل شد و یک هفته پیش پورتوریکو و سایر بخش‌های کارائیب را درنوردید. مقامات بهداشتی پورتوریکو 12 کشته را به دلیل طوفان در پورتوریکو نسبت دادند. مردم.

این طوفان خاطرات دردناکی را برای بسیاری از پورتوریکویی ها از ویرانی ناشی از طوفان ماریا در پنج سال پیش که هزاران نفر را کشت و تقریباً همه مشتریان را برای هفته ها قطع کرد، یادآور شد.

هنگامی که ماریا به عنوان یک طوفان قدرتمند رده 5 به جزیره برخورد کرد، اداره برق پورتوریکو (PREPA) مالک و اداره کننده شبکه برق بود.

سال گذشته، LUMA، یک سرمایه گذاری مشترک توسط واحدهای شرکت انرژی کانادایی ATCO Ltd و پیمانکار انرژی ایالات متحده Quanta Services Inc، عملیات را بر عهده گرفت. PREPA هنوز مالک بسیاری از زیرساخت ها است.

صدها نفر در ژوئیه در سان خوان پایتخت پورتوریکو راهپیمایی کردند تا از دولت جزیره بخواهند قرارداد خود با LUMA را به دلیل قطع برق مزمن و افزایش مکرر نرخ ها لغو کند.

علیرغم تصویب حدود 12.5 میلیارد دلار از بودجه فدرال برای هزینه های مدرن سازی شبکه پورتوریکو پس از ماریا، دانشگاهیان و تحلیلگران می گویند که توقف های بوروکراتیک، اختلاف نظرهای سیاستی و دیگر معضلات روند هزینه ها را متوقف کرده است.

(گزارش توسط Ivelisse Rivera در سن خوان، پورتوریکو. نگارش توسط Laila Kearney در نیویورک؛ ویرایش توسط Donna Bryson و Josie Kao)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.