پیش بینی دلار کانادا: USD/CAD، CAD/JPY، GBP/CAD

پیش بینی فنی دلار کانادا: نزولی این یک هفته بزرگ برای USD/CAD بود و این جفت به بالاترین حد خود در دو سال اخیر جهش کرد. CAD/JPY همچنان مورد توجه است. پس زمینه بنیادی به صعودی بودن این جفت با نرخ های بالاتر در کانادا و ادامه نرخ های پایین در ژاپن اشاره دارد. اما

کد خبر : 258969
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
پیش بینی دلار کانادا: USD/CAD، CAD/JPY، GBP/CAD


پیش بینی فنی دلار کانادا: نزولی

  • این یک هفته بزرگ برای USD/CAD بود و این جفت به بالاترین حد خود در دو سال اخیر جهش کرد.
  • CAD/JPY همچنان مورد توجه است. پس زمینه بنیادی به صعودی بودن این جفت با نرخ های بالاتر در کانادا و ادامه نرخ های پایین در ژاپن اشاره دارد. اما – ممکن است تغییراتی در افق با سیاست ژاپن در مورد ین وجود داشته باشد و این می تواند پس زمینه جالبی ایجاد کند. و GBP/CAD به تازگی به پایین ترین حد خود در 37 سال اخیر سقوط کرده است، که می تواند برای سناریوهای صعودی-CAD علاقه مند شود.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

این یک هفته بزرگ برای دلار آمریکا و USD/CAD بود که در حالی که این جفت ارز به بالاترین حد خود در دو سال اخیر جهش کرد، حرکتی عظیم داشتند. از بسیاری از نقاط مثبت، این حرکت سهموی به نظر می رسد و کار با آن از نظر فنی دشوار است.

مزیت تحلیل تکنیکال، حداقل به نظر من، ساختار است. ساختاری که می تواند امکان مدیریت ریسک و اجرای عبارات if-then را فراهم کند که می تواند هدف من را ساده تر کند. اما، برای اینکه آن تحلیل تکنیکال کار کند، باید ساختاری نزدیک وجود داشته باشد، در غیر این صورت، تحلیلگر فنی در حال پرواز کور است.

این می تواند پس از یک حرکت بزرگ ظاهر شود. پشتیبانی کمی برای کار وجود دارد، و آنچه نشان داده است به قدری کوتاه مدت است که گذاشتن سهام زیادی در آن دشوار است. اما، از منظر روند – بحث چندانی وجود ندارد زیرا هفته گذشته یک نمایش واضح از سوی گاوها بود و این ترکیبی قوی از قدرت دلار آمریکا و ضعف دلار کانادا بود که با کاهش مداوم قیمت نفت همراه شد. .

آن شکست از هفته گذشته باطل شد تشکیل پرچم خرس با افزایش شدید قیمت در هفته به بالاترین حد خود در دو سال اخیر.

نمودار قیمت هفتگی USD/CAD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/CAD

در نمودار چهار ساعته زیر، من چند نقطه از پتانسیل احتمالی پشتیبانی بالاتر و پایین را انتخاب کرده ام. 1.3500 سطح روانی یک سطح اصلی است و این مورد توجه است، به ویژه برای رویکردهای تهاجمی صعودی. اندکی پایین تر، نقطه مورد توجه دیگری در اطراف منطقه 1.3350 است، پس از آن نقطه مقاومت قبلی در منطقه 1.3200 وارد عمل می شود.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/CAD

نمودار چهار ساعته usdcad

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

CAD/JPY

CAD/JPY در بیشتر سال 2022 عملکرد بهتری داشته است، زیرا بانک شاهین تر کانادا نسبت به بانک آشنای ژاپن خنثی می کند، و این امکان را فراهم می کند که یک روند رو به بالا که از اصول بنیادی تغذیه می شود و در فناوری شاهد بودیم.

سوال بزرگ این است که بانک مرکزی ژاپن تا چه مدت می تواند با سیاست های پولی افراطی خود، به ویژه با توجه به اینکه بسیاری از کشورهای دیگر جهان نرخ بهره را افزایش می دهند، این خط را حفظ کند؟ به نظر من دور از ذهن ماندن برای مدت طولانی تری سخت خواهد بود. من این موضوع را قبل از تصمیم گیری نرخ بانک مرکزی در روز چهارشنبه بررسی کردمبا برجسته کردن بالاترین تورم در 31 سال گذشته که قبلاً در ژاپن نشان داده شده بود. و بانک سیاست های خود را بر اساس تصمیم نرخ خود متوقف کرد، اما وزارت دارایی در اواخر همان روز مداخله ای را اعلام کرد.

مداخلات معمولاً درازمدت جواب نمی دهند. این مورد به‌خصوص بی‌احتیاطی به نظر می‌رسد، زیرا ژاپن از ذخایر FX استفاده می‌کند تا اساساً یک معامله متضاد با روند FX انجام دهد. به نظر می رسد که این استفاده بی ثمر از سرمایه است و به این واقعیت اشاره دارد که BoJ ممکن است در آینده ای نزدیک کاری انجام دهد. با این حال، چه چیزی باید دید.

در CAD/JPY، این هفته a خط روند شکستن، و این راه را به روی چشم انداز ادامه بازگشت در هفته آینده باز می کند.

نمودار روزانه CAD/JPY

نمودار روزانه CADJPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CADJPY در Tradingview

GBP/CAD

GBP/CAD هفته گذشته به پایین ترین حد خود در 37 سال اخیر سقوط کرد و در سطوحی که از سال 1985 مشاهده نشده بود معامله شد. سطح روانی 1.5000 در معاملات روز جمعه با کاهش شدید پوند انگلیس در برابر اکثر ارزهای اصلی کاهش یافت. همچنین اکنون بسیار نزدیک به پایین ترین سطح تاریخ 1.4559 است.

این می تواند در را برای تم های عقب نشینی به سطح 1.5000 باز نگه دارد، پس از آن درب احتمالاً برای سناریوهای ادامه نزولی در جفت باز می شود. نکته کلیدی در اینجا نشان دادن مقاومت کوتاه مدت در آن نقطه 1.5000 خواهد بود و اگر این اتفاق نیفتد، اصلاح ممکن است برای مدتی طولانی تر ادامه یابد زیرا این جفت در وضعیت فروش انبوه قرار دارد.

نمودار ماهانه GBP/CAD

نمودار ماهانه GBPCAD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPCAD در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.