توافق بانک روسیه و وزارت دارایی در مورد مقررات استخراج کریپتو، قانون به زودی – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] موسسات دولتی بزرگ در مسکو، بانک مرکزی و وزارت دارایی، مواضع خود را در مورد مقررات استخراج ارزهای دیجیتال در فدراسیون روسیه هماهنگ کرده‌اند. لایحه مربوطه به زودی در دومای ایالتی، یکی از اعضای عالی رتبه مجلس که رونمایی شد، ثبت خواهد شد. مقامات مالی درباره نحوه تنظیم استخراج سکه های دیجیتال در روسیه

کد خبر : 258327
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
توافق بانک روسیه و وزارت دارایی در مورد مقررات استخراج کریپتو، قانون به زودی – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

موسسات دولتی بزرگ در مسکو، بانک مرکزی و وزارت دارایی، مواضع خود را در مورد مقررات استخراج ارزهای دیجیتال در فدراسیون روسیه هماهنگ کرده‌اند. لایحه مربوطه به زودی در دومای ایالتی، یکی از اعضای عالی رتبه مجلس که رونمایی شد، ثبت خواهد شد.

مقامات مالی درباره نحوه تنظیم استخراج سکه های دیجیتال در روسیه به اجماع رسیدند

بانک مرکزی روسیه (CBR) و وزارت دارایی (Minfin) موضع مشترکی در مورد مقررات استخراج کریپتو اتخاذ کرده اند. فعالیت های مرتبط با بیت کوین در کشور غنی از انرژی در حال گسترش است، هم به عنوان یک صنعت سودآور و هم به عنوان منبع درآمد اضافی برای بسیاری از روس ها.

آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی پارلمانی، در جریان مجمع هفته دیجیتال کازان اعلام کرد که پیش نویس قانونی که قوانینی را برای این بخش معرفی می کند به زودی به مجلس پایین پارلمان روسیه، دومای ایالتی ارائه خواهد شد. به نقل از RBC Crypto، او گفت:

در آینده نزدیک، این لایحه در دومای ایالتی ظاهر می شود، ما برای تصویب سریعتر آن تلاش خواهیم کرد.

این قانونگذار روسی نیز نظر خود را در این مورد ارائه کرد. آکساکوف معتقد است که استخراج ارز دیجیتال فقط در مناطقی با منابع انرژی فراوان مجاز است و در مناطقی که کمبود دارند ممنوع است.

در اوایل ماه سپتامبر، نخست وزیر میخائیل میشوستین از CBR، Minfin، Rosfinmonitoring، ناظر مالی روسیه، خدمات مالیاتی فدرال و سرویس امنیت فدرال خواست تا موضع مشترکی را در مورد پیش نویس قوانین فدرال تنظیم کنند که صدور و گردش ارزهای دیجیتال از جمله آنها را تنظیم می کند. استخراج معادن و استفاده در شهرک های بین المللی

رئیس دولت روسیه همچنین به وزارت دارایی دستور داد تا با مشارکت بانک روسیه، پیشنهادات اجماع را برای توسعه بازار دارایی‌های مالی دیجیتال (DFAs)، از جمله کاربرد فناوری‌های غیرمتمرکز، تا دسامبر ارائه کند. 1.

میشوستین در 13 سپتامبر اعلام کرد که دو تنظیم کننده باید استراتژی توسعه بازار مالی روسیه را تا سال 2030 به روز کنند. این سند باید با در نظر گرفتن دستورالعمل های رئیس جمهور ولادیمیر پوتین و وضعیت ژئوپلیتیک فعلی بازنگری شود. او همچنین تاکید کرد که تحت در شرایط فعلی، استفاده از DFAs به تضمین پرداخت های بی وقفه برای واردات و صادرات کمک خواهد کرد.

مقامات روسی مدتی است که در مورد مقررات ارزهای دیجیتال و فعالیت‌های مرتبط با آن بحث می‌کنند، و CBR و Minfin تا همین اواخر موضع‌های مخالفی داشتند. در حالی که بانک مرکزی یک ممنوعیت کلی را پیشنهاد کرده بود، این وزارتخانه از قانونی سازی حمایت کرده است. با این حال، این دو تنظیم کننده اخیراً توافق کردند که روسیه برای مقابله با فشار اعمال شده توسط محدودیت های غرب بر تجارت خارجی خود، به پرداخت های رمزنگاری فرامرزی نیاز دارد.

اکثر مقامات در مسکو نیز این نظر را دارند که فدراسیون روسیه باید از مزیت های رقابتی خود در زمینه استخراج کریپتو استفاده کند که رئیس جمهور روسیه نیز بر آن تاکید کرد. بسیاری از مناطق در این کشور پهناور هم انرژی کم هزینه و هم آب و هوای خنک دارند. در همان زمان، ماینرهای روسی کریپتو نیز تحت تحریم های اعمال شده به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین قرار گرفته اند.

برچسب ها در این داستان

Aksakov، CBR، بانک مرکزی، رمزارز، استخراج‌کنندگان رمز ارز، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، استخراج ارزهای دیجیتال، DFAs، دارایی‌های دیجیتال، وزارت دارایی، بازار مالی، قانونی‌سازی، استخراج‌کنندگان، استخراج، مقررات، روسیه، روسیه

آیا فکر می‌کنید روسیه فعالیت‌های مرتبط با کریپتو را به جز ماینینگ قانونی خواهد کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.