وزیر دارایی هند از صندوق بین‌المللی پول می‌خواهد در تنظیم رمزارزها رهبری کند – جورجیوا می‌گوید صندوق بین‌المللی پول آماده همکاری با هند است – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، از صندوق بین المللی پول (IMF) خواسته است تا “نقش اصلی” را در تنظیم دارایی های کریپتو ایفا کند. کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول می‌گوید این سازمان جهانی آماده همکاری با هند در زمینه تغییرات آب و هوا، مقررات ارزهای دیجیتال و سایر چالش‌های جهانی زمان ما

کد خبر : 253320
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
وزیر دارایی هند از صندوق بین‌المللی پول می‌خواهد در تنظیم رمزارزها رهبری کند – جورجیوا می‌گوید صندوق بین‌المللی پول آماده همکاری با هند است – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، از صندوق بین المللی پول (IMF) خواسته است تا “نقش اصلی” را در تنظیم دارایی های کریپتو ایفا کند. کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول می‌گوید این سازمان جهانی آماده همکاری با هند در زمینه تغییرات آب و هوا، مقررات ارزهای دیجیتال و سایر چالش‌های جهانی زمان ما است.

هند می‌خواهد صندوق بین‌المللی پول در مقررات رمزنگاری رهبری کند

نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی هند روز چهارشنبه با کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل و رئیس هیئت اجرایی صندوق بین المللی پول (IMF) در دهلی نو دیدار کرد. این دو درباره طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله ریاست آتی هند در G20 و مقررات ارزهای دیجیتال بحث کردند.

به گفته وزارت دارایی هند، سیتارامان و جورجیوا در مورد اهمیت تنظیم دارایی‌های رمزنگاری و نیاز به داشتن یک “رویکرد هماهنگ و هماهنگ جهانی برای این موضوع” بحث کردند. علاوه بر این، وزیر دارایی هند از صندوق بین المللی پول خواست تا “نقش اصلی را در این زمینه ایفا کند.”

وزیر دارایی هند از صندوق بین‌المللی پول می‌خواهد در مقررات مربوط به رمزارزها رهبری کند - جورجیوا می‌گوید صندوق بین‌المللی پول آماده همکاری با هند است

بیانیه Sitharaman منعکس کننده درخواست او برای یک چارچوب نظارتی جهانی برای ارزهای دیجیتال در جلسه با صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در ماه آوریل بود. رئیس دارایی هند نسبت به خطرات پولشویی و تأمین مالی تروریسم که همه کشورها را تحت تأثیر قرار می دهد هشدار داد و خاطرنشان کرد که هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی از عهده این خطرات برآید. او تاکید کرد که دارایی های رمزنگاری تنها زمانی قابل تنظیم هستند که کشورها با هم همکاری کنند.

جورجیوا پس از دیدار با وزیر دارایی روز چهارشنبه توییت کرد و تأیید کرد که صندوق بین المللی پول “آماده همکاری” با وزیر دارایی هند “در مورد تغییرات آب و هوا، مقررات ارزهای دیجیتال و سایر چالش های جهانی زمان ما” است.

وزیر دارایی هند از صندوق بین‌المللی پول می‌خواهد در مقررات مربوط به رمزارزها رهبری کند - جورجیوا می‌گوید صندوق بین‌المللی پول آماده همکاری با هند است

جورجیووا پس از ملاقات با سیتارامان، جمعه به CNBC TV18 گفت که صندوق بین‌المللی پول با هند در زمینه مقررات ارزهای دیجیتال همسو است و بر اهمیت تعادل بین جوانب مثبت و منفی تاکید کرد. مدیر عامل صندوق بین المللی پول تصریح کرد:

اکوسیستم دیجیتال هند روی استروئیدها قرار دارد زیرا رمزارزها به شدت بدون مقررات ظاهر شده اند. مهم است که به یاد داشته باشید که کریپتوها مانند غرب وحشی و وحشی هستند.

جورجیوا در ادامه خاطرنشان کرد که نارندرا مودی، نخست وزیر هند، بر مزایای استفاده از تجربه هند در دیجیتالی کردن تاکید کرده است، و افزود که می توان با نتایج روشن، نقشه راه عملگرایانه تری تهیه کرد. رئیس صندوق بین المللی پول در پایان گفت: «اگر هند از رهبری خود برای اطمینان از شفافیت بیشتر و مالکیت داده ها استفاده کند، فوق العاده خواهد بود.

آیا با وزیر دارایی هند موافق هستید که صندوق بین المللی پول باید نقش رهبری را در تنظیم ارزهای دیجیتال بر عهده بگیرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.