روبل سقوط کرد در حالی که پوتین در مجمعی در شرق دور روسیه سخنرانی می کند. رویترز

[ad_1] © رویترز. یک سکه یک روبلی روسیه در مقابل برج کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل در مسکو، روسیه، در این تصویر تصویری که در 24 ژوئن 2022 گرفته شده است، به تصویر کشیده شده است. رویترز/ماکسیم شمتوف/تصویر/عکس فایل مسکو (رویترز) – در حالی که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک مجمع اقتصادی

کد خبر : 252401
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۱۳
روبل سقوط کرد در حالی که پوتین در مجمعی در شرق دور روسیه سخنرانی می کند. رویترز

[ad_1]


© رویترز. یک سکه یک روبلی روسیه در مقابل برج کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل در مسکو، روسیه، در این تصویر تصویری که در 24 ژوئن 2022 گرفته شده است، به تصویر کشیده شده است. رویترز/ماکسیم شمتوف/تصویر/عکس فایل

مسکو (رویترز) – در حالی که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک مجمع اقتصادی در شرق دور روسیه گفت که تلاش های بیهوده و تهاجمی غرب برای منزوی کردن روسیه با تحریم ها در حال شکست است، روبل روز چهارشنبه تحت فشار کاهش قیمت نفت ضعیف تر شد.

پوتین که در مجمع اقتصادی شرق روسیه در شهر ولادی وستوک در اقیانوس آرام صحبت می کرد، گفت که تلاش های غرب در حال نابودی اقتصاد جهانی است، درست زمانی که آسیا برای ادعای آینده در حال افزایش است.

در ساعت 0748 به وقت گرینویچ، روبل در برابر دلار 0.1 درصد ضعیف تر در 61.28 بود و 0.4 درصد از دست داد تا در 60.66 در برابر یورو معامله شود.

تحلیلگران Promsvyazbank در یادداشتی می گویند که روبل ممکن است امروز 61.5 دلار را در مقابل پس زمینه قیمت نفت تحت فشار آزمایش کند.

در سال جاری، روبل بهترین ارز در جهان بوده است که با کنترل سرمایه اضطراری که توسط بانک مرکزی در تلاش برای توقف فروش انبوه پس از 24 فوریه، زمانی که روسیه آنچه را «عملیات نظامی ویژه می‌نامد» آغاز کرد، تقویت شد. ” در اوکراین.

این امر به جلوگیری از فروپاشی اقتصادی که بسیاری پیش‌بینی کرده بودند کمک کرد و به مقامات روسی اجازه داد تا پیش‌بینی‌های مثبت تری در مورد سلامت اقتصاد داشته باشند.

این هفته در ولادی وستوک، دو بانک بزرگ روسیه گفتند که بخش بانکی از نظر عواقب ناشی از تحریم ها بر بدترین شرایط غلبه کرده است و آندری کوستین، مدیر عامل VTB گفت که بانک ها احتمالا دیگر نیازی به سرمایه گذاری ندارند.

پس از اینکه شاخص MOEX در جلسه قبل به 2492.15 واحد رسید، سهام روسیه در حال سقوط بودند.

این شاخص هفته گذشته از سوی غول گازی گازپروم (MCX:) حمایت شد که رکورد سود خالص را در نیمه اول سال 2022 گزارش کرد و پس از صرف نظر از پرداخت سالانه خود برای اولین بار از سال 1998، پرداخت سود موقت را توصیه کرد.

جان والش، استراتژیست سهام آلفا بانک در یادداشتی گفت: پس از اینکه بورس مسکو اعلام کرد که از 12 سپتامبر دسترسی غیرمقیم کشورهای دوست را به بازار سهام ارائه می کند، سهام روسیه شاهد سود بود.

شاخص MOEX روسیه مبتنی بر روبل با 0.4 درصد کاهش به 2416.1 واحد رسید. شاخص RTS بر اساس دلار با 0.8 درصد کاهش به 1242.4 واحد رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.