بانک مرکزی غنا ترس از اینکه CBDC عملیات پول موبایلی را مختل کند کاهش می دهد – فین تک بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک غنا گفته است که اجرای مورد انتظار ارز دیجیتال بانک مرکزی بر عملکرد اپراتورهای پول تلفن همراه مختل یا تأثیر منفی نخواهد گذاشت. در عوض، بانک مرکزی انتظار دارد که ارز دیجیتال کارایی سیستم های تسویه حساب غنا را بهبود بخشد و همچنین “تجارت فرامرزی سریع” را افزایش دهد. CBDC برای تکمیل پول

کد خبر : 250989
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
بانک مرکزی غنا ترس از اینکه CBDC عملیات پول موبایلی را مختل کند کاهش می دهد – فین تک بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک غنا گفته است که اجرای مورد انتظار ارز دیجیتال بانک مرکزی بر عملکرد اپراتورهای پول تلفن همراه مختل یا تأثیر منفی نخواهد گذاشت. در عوض، بانک مرکزی انتظار دارد که ارز دیجیتال کارایی سیستم های تسویه حساب غنا را بهبود بخشد و همچنین “تجارت فرامرزی سریع” را افزایش دهد.

CBDC برای تکمیل پول موبایل

بانک مرکزی غنا برای رفع ترس از اینکه اجرای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) معروف به e-cedi ممکن است بر عملکرد اپراتورهای پول تلفن همراه (MNO) تأثیر منفی بگذارد، حرکت کرده است. کلارنس بلی، دستیار مدیر فین‌تک و نوآوری بانک غنا (BOG) در یک سخنرانی که در همایش سهامداران اخیراً برگزار شد، گفت: بانک مرکزی تضمین می‌کند که عملیات MNO مختل نشود.

در گزارش Joy Online، از بلی نقل شده است که اصولی را که BOG را هدایت می کند، در حالی که برنامه های راه اندازی CBDC را پیش می برد، بیان می کند. وی گفته است:

برای بانک مرکزی، یکی از اصول حیاتی است[s] هدایت راه‌اندازی e-cedi برای تکمیل عملیات موجود پول تلفن همراه است. [The] e-cedi جانشین پلتفرم‌های موجود نمی‌شود، بلکه خدمات پول موبایلی را بهبود می‌بخشد و آن را زنده‌تر و کارآمدتر می‌کند.

علاوه بر کارآمدتر کردن خدمات پول تلفن همراه، دستیار مدیر طبق گزارش ها ادعا کرد که CBDC عملیات MNO ها را تقویت خواهد کرد. در این گزارش افزوده شد که تقویت MNOها به نوبه خود باعث ارتقای شمول مالی خواهد شد.

اپراتورهای پول موبایل باید از CBDC استقبال کنند

به گفته بلی، برخی از سهامداران بخش پول موبایل کنیا “تأیید کرده اند که e-cedi یا CBDC به کاهش هزینه کمک می کند.” آنها همچنین گفته اند که ارز دیجیتال باعث تعمیق قابلیت همکاری و همچنین بهبود کارایی تسویه حساب ها می شود.

در همین حال، الی هینی، مدیر عامل Mobile Money Ghana Limited، در همین گزارش نقل می‌کند که یک CBDC به درستی اجرا شده، مزایایی را برای عملیات MNOها به همراه خواهد داشت. همچنین این انتظار وجود دارد که e-cedi “تجارت فرامرزی را سریع تر انجام دهد و در عین حال خطر حمل پول نقد انبوه را کاهش دهد.”

بنابراین، به جای ترس از CBDC، هینی از بازیکنان در اکوسیستم پول موبایل خواست تا کسب و کار خود را برای راه اندازی اجتناب ناپذیر e-cedi آماده کنند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: Nataly Reinch / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.