اقتصاد کریپتو در 30 روز 102 میلیارد دلار از دست داد – بیت کوین و SOL بیشترین ضرر را از دست دادند – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

ارزش بسیاری از ارزهای دیجیتال طی 30 روز گذشته کاهش یافته است و بدترین عملکرد ارز دیجیتال از بین ده سکه برتر با بیشترین ارزش گذاری بازار، سولانا بود که 19.12 درصد در برابر دلار آمریکا از دست داد. بیت کوین دومین بازنده بزرگ در بین ده کشور اول بود، زیرا ارزش دارایی های ارز

کد خبر : 250513
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
اقتصاد کریپتو در 30 روز 102 میلیارد دلار از دست داد – بیت کوین و SOL بیشترین ضرر را از دست دادند – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین


ارزش بسیاری از ارزهای دیجیتال طی 30 روز گذشته کاهش یافته است و بدترین عملکرد ارز دیجیتال از بین ده سکه برتر با بیشترین ارزش گذاری بازار، سولانا بود که 19.12 درصد در برابر دلار آمریکا از دست داد. بیت کوین دومین بازنده بزرگ در بین ده کشور اول بود، زیرا ارزش دارایی های ارز دیجیتال پیشرو در این ماه 12.71 درصد کاهش یافت.

با وجود پمپ اواسط آگوست، اقتصاد کریپتو در ماه گذشته 102 میلیارد دلار کاهش یافت.

دارایی‌های کریپتو در 14 آگوست 2022 رشد مناسبی را تجربه کردند، زیرا بیت کوین (BTC) از منطقه 25 هزار دلاری عبور کرد و اتریوم (ETH) از 2 هزار دلار در هر واحد فراتر رفت. علیرغم جهش ارزش، بیت کوین در 30 روز گذشته از چهارشنبه، 3 آگوست 2022، تا جمعه، 2 سپتامبر 2022، 12.71 درصد کاهش یافت.

ضرر 102 میلیارد دلاری اقتصاد کریپتو در 30 روز - BTC و SOL بیشترین ضرر را از دست دادند
نمودار روزانه BTC/USD.

ضرر ماهانه اتریوم پس از اینکه اتریوم 2.75 درصد در برابر دلار آمریکا ضربه خورد، کمتر وحشیانه بود. BNB 7.02 درصد کاهش یافت، XRP 10.53 درصد در برابر دلار کاهش یافت و ADA 9.34 درصد کاهش یافت.

ضرر 102 میلیارد دلاری اقتصاد کریپتو در 30 روز - BTC و SOL بیشترین ضرر را از دست دادند
نمودار روزانه ETH/USD.

سولانا (SOL) بزرگترین بازنده در بین ده دارایی برتر ارزهای دیجیتال بود زیرا 19.12 درصد در برابر دلار ضرر کرد. دهمین دارایی بزرگ رمزنگاری، پولکادوت (DOT)، در 30 روز گذشته 8.93 درصد کاهش یافت.

ضرر 102 میلیارد دلاری اقتصاد کریپتو در 30 روز - BTC و SOL بیشترین ضرر را از دست دادند
نمودار روزانه SOL/USD.

آمارهای تاریخی از coinmarketcap.com نشان می دهد که ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در 3 آگوست 1.06 تریلیون دلار بود و تا 2 سپتامبر، ارزش کلی کل اقتصاد کریپتو زیر 1 تریلیون دلار و 982.53 میلیارد دلار بود.

قیمت کریپتو 30 روز پیش نیز متفاوت بود، زیرا بیت کوین (BTC) با قیمت 22829 دلار در هر واحد معامله می شد. اتریوم (ETH) با 1614 دلار به ازای هر سکه مبادله می شد و BNB به ازای هر واحد 282 دلار به فروش می رسید. بهترین دارایی کریپتو در 3 آگوست خوش بینی (OP) بود زیرا در برابر دلار آمریکا 18.24 درصد افزایش داشت.

ضرر 102 میلیارد دلاری اقتصاد کریپتو در 30 روز - BTC و SOL بیشترین ضرر را از دست دادند
نمودار روزانه CHZ/USDT.

با این حال، OP در این ماه 38.2 درصد در برابر دلار از دست داده است. لیدو دائو (LDO) 30 روز پیش شاهد افزایش 18.04 درصدی بود، اما در این ماه 17.7 درصد در برابر دلار کاهش یافت. Chiliz (CHZ) در 3 آگوست 9.87٪ کاهش داشت، اما در ماه گذشته، CHZ 64.7٪ در برابر USD افزایش یافت.

شبکه تتا (THETA) یک ماه پیش 5.45 درصد کاهش داشت و در 30 روز گذشته، 17.9 درصد ارزش دلار کاهش یافته است. 30 روز پیش، کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) 89.81 میلیارد دلار بود و امروز TVL 59.58 میلیارد دلار است.

Makerdao 8.53 میلیارد دلار قفل شده بود و از 2 سپتامبر، TVL Makerdao اکنون به 7.96 میلیارد دلار کاهش یافته است. لیدو 30 روز پیش 7.39 میلیارد دلار داشت و امروز، حدود 6.96 میلیارد دلار است. TVL در پل های زنجیره ای متقاطع 9.11 میلیارد دلار است که در این ماه 25.1 درصد کاهش یافته است و پل های Polygon با 4.21 میلیارد دلار تسلط دارند.

برچسب ها در این داستان

$CHZ، ada، AVAX، بیت‌کوین، bnb، BTC، Cardano، Chiliz، Crypto، دارایی‌های رمزنگاری، اقتصاد رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، DOT، ETH، Ethereum، lido Dao، SOL، Tether، USDT، XRP

نظر شما در مورد عملکرد قیمتی اقتصاد کریپتو در 30 روز گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.