نمایه‌های FBI 10 فراری تحت تعقیب «کریپتو ملکه» روجا ایگناتوا از کلاهبرداری Onecoin – مقررات بیت کوین نیوز

دفتر تحقیقات فدرال (FBI) در یک پادکست جدید، کلاهبرداری ارز دیجیتال Onecoin و یکی از بنیانگذاران آن، Ruja Ignatova، با نام مستعار “کریپتو ملکه” را معرفی کرد. Onecoin یکی از بزرگترین کلاهبرداری های رمزنگاری جهان بود و ایگناتوا اخیراً به لیست 10 فراری FBI اضافه شده است. FBI در مورد کلاهبرداری رمزنگاری Onecoin و Ruja

کد خبر : 249488
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
نمایه‌های FBI 10 فراری تحت تعقیب «کریپتو ملکه» روجا ایگناتوا از کلاهبرداری Onecoin – مقررات بیت کوین نیوز


دفتر تحقیقات فدرال (FBI) در یک پادکست جدید، کلاهبرداری ارز دیجیتال Onecoin و یکی از بنیانگذاران آن، Ruja Ignatova، با نام مستعار “کریپتو ملکه” را معرفی کرد. Onecoin یکی از بزرگترین کلاهبرداری های رمزنگاری جهان بود و ایگناتوا اخیراً به لیست 10 فراری FBI اضافه شده است.

FBI در مورد کلاهبرداری رمزنگاری Onecoin و Ruja Ignatova

اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) هفته گذشته یک قسمت پادکست «درون اف بی آی» را با عنوان «ده فراری تحت تعقیب روجا ایگناتوا» منتشر کرد. ایگناتوا یکی از بزرگ‌ترین کلاهبرداری‌های ارزهای رمزنگاری‌شده در جهان، Onecoin را تأسیس کرد.

در پادکست FBI، اخبار، پرونده ها و افراد از اطراف دفتر به صورت صوتی برجسته می شود. مجری برنامه، مونیکا گروور از دفتر امور عمومی FBI، توضیح داد:

در این قسمت از Inside the FBI، ما خواهیم آموخت که چگونه ایگناتوا، از طریق شرکتی که زمانی به عنوان «قاتل بیت کوین» به بازار عرضه می‌شد، جهان را تغییر نداد… بلکه میلیاردها دلار از سرمایه‌گذاران ربود.

ایگناتووا در ماه ژوئن به فهرست 10 نفر از افراد تحت تعقیب FBI اضافه شد. آژانس مجری قانون برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری او شود تا 100000 دلار جایزه تعیین کرده است.

یکی از بنیانگذاران Onecoin نیز در فهرست افراد تحت تعقیب اروپا قرار دارد. یوروپل برای هر گونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری ایگناتوا شود، تا 5000 یورو (5000 دلار) جایزه در نظر گرفته است.

گروور در قسمت هفت دقیقه ای پادکست توضیح داد: “در 12 اکتبر 2017، ایگناتوا در ارتباط با طرح کلاهبرداری Onecoin متهم شد و حکم فدرال برای دستگیری او صادر شد.”

بازرسان بر این باورند که او احتمالاً تحت بازجویی قرار دارد. او در 25 اکتبر 2017 از صوفیه، بلغارستان، به آتن، یونان سفر کرد و از آن زمان دیگر دیده نشده است.

گزارش شده است که پلیس یونان اطلاعاتی در مورد محل اختفای ایگناتوا در ماه ژوئیه دریافت کرده است.

او در حال حاضر 42 سال سن دارد و چشمان قهوه ای و موهای قهوه ای تیره تا مشکی دارد. با این حال، بازرسان معتقدند که او می توانست ظاهر فیزیکی خود را تغییر دهد. ایگناتوا انگلیسی، آلمانی و بلغاری صحبت می کند. او ممکن است با یک پاسپورت تقلبی سفر کند و با بلغارستان، آلمان، روسیه، یونان و امارات متحده عربی ارتباط دارد. او شناخته شده است که سبک زندگی مجللی داشته است.»

پادکست با گروور به پایان می رسد که از هر کسی که اطلاعاتی در مورد ایگناتوا دارد می خواهد با دفتر محلی FBI یا نزدیکترین سفارت یا کنسولگری آمریکا تماس بگیرد. نکات را می توان به صورت آنلاین به صورت ناشناس نیز گزارش کرد.

برچسب ها در این داستان

Bitcoin Killer، Cryptoqueen، FBI، FBI crypto Queen، FBI Cryptoqueen، FBI onecoin، پادکست FBI، FBI Ruja Ignatova، Onecoin، کلاهبرداری با ارز دیجیتال وان کوین، Onecoin MLM، Onecoin Scam، Ruja Ignatova، Ruja Ignatova پادکست

نظر شما در مورد پادکست FBI در Onecoin و یکی از بنیانگذاران Ruja Ignatova چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.