SEC به سرمایه گذاران کریپتو در مورد سوء استفاده کلاهبرداران از ترس خود از دست دادن در رسانه های اجتماعی هشدار می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد کلاهبردارانی که از ترس سرمایه گذاران از دست دادن (FOMO) در رسانه های اجتماعی سوء استفاده می کنند، هشدار داده است. SEC هشدار داد: “اگر یک “فرصت” سرمایه گذاری در رمزنگاری بیش از حد خوب به نظر می رسد که درست باشد، احتمالاً اینطور

کد خبر : 248991
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
SEC به سرمایه گذاران کریپتو در مورد سوء استفاده کلاهبرداران از ترس خود از دست دادن در رسانه های اجتماعی هشدار می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد کلاهبردارانی که از ترس سرمایه گذاران از دست دادن (FOMO) در رسانه های اجتماعی سوء استفاده می کنند، هشدار داده است. SEC هشدار داد: “اگر یک “فرصت” سرمایه گذاری در رمزنگاری بیش از حد خوب به نظر می رسد که درست باشد، احتمالاً اینطور است.

SEC می گوید کلاهبرداران اغلب از رسانه های اجتماعی برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران استفاده می کنند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روز دوشنبه یک هشدار سرمایه گذار با عنوان “رسانه های اجتماعی و تقلب در سرمایه گذاری” منتشر کرد.

دفتر آموزش و حمایت از سرمایه‌گذاران SEC هشدار داد که «کلاهبرداران اغلب از رسانه‌های اجتماعی برای کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنند». رگولاتور اوراق بهادار با تشویق سرمایه‌گذاران به شک و تردید و «هرگز تصمیمات سرمایه‌گذاری را صرفاً بر اساس اطلاعات پلتفرم‌ها یا اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی نگیرند»، توضیح داد:

کلاهبرداران ممکن است از ترس سرمایه گذاران از از دست دادن فرصت برای جذب سرمایه گذاران در رسانه های اجتماعی به کلاهبرداری های سرمایه گذاری “کریپتو” سوء استفاده کنند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: «اگر یک «فرصت» سرمایه‌گذاری رمزنگاری خیلی خوب به نظر می‌رسد که درست نباشد، احتمالاً همینطور است. وعده‌های بازده سرمایه‌گذاری بالا، با ریسک کم یا بدون ریسک، نشانه‌های هشداردهنده کلاسیک تقلب هستند.

کلاهبرداران همچنین ممکن است بازده های تاریخی ساختگی را در وب سایت های خود ارسال کنند که بازده سرمایه گذاری بالایی را به عنوان راهی برای جذب سرمایه گذاران به طرح های خود نشان می دهد.

ناظر اوراق بهادار توصیه کرد، هرکسی که قصد سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری یا هر سرمایه‌گذاری مرتبط با کریپتو را دارد، باید «برای درک نحوه عملکرد سرمایه‌گذاری وقت بگذارد». پیشینه (از جمله وضعیت مجوز و ثبت نام) هر کسی که با استفاده از ابزار جستجو در Investor.gov به شما پیشنهاد سرمایه گذاری در اوراق بهادار می دهد را بررسی کنید.

علاوه بر SEC، چندین تنظیم کننده دیگر ایالات متحده در مورد کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال هشدار داده اند. اخیراً مقامات نسبت به محبوب شدن کلاهبرداری ارز دیجیتال «قصاب خوک» هشدار داده اند. اداره تحقیقات فدرال (FBI) همچنین اخیراً به سرمایه گذاران رمزارز هشدار داده است که درگیر کلاهبرداری استخراج نقدینگی نشوند.

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis، حجم کریپتوهای غیرقانونی در شش ماه اول سال جاری نسبت به سال قبل 15 درصد کاهش داشته است. به طور خاص، “کل درآمد کلاهبرداری برای سال 2022 در حال حاضر 1.6 میلیارد دلار است، که 65 درصد کمتر از زمانی است که تا پایان جولای سال 2021 بوده است، و به نظر می رسد این کاهش با کاهش قیمت ها در ارزهای مختلف مرتبط باشد.”

نظر شما در مورد اخطار کلاهبرداری سرمایه گذاری رمزنگاری توسط SEC چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.