SEC توییتر را در مورد حساب‌های اسپم بررسی می‌کند – دادگاه به غول رسانه‌های اجتماعی دستور می‌دهد تا داده‌های اضافی را به ایلان ماسک ارائه دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] به شرکت توییتر دستور داده شده است که داده های اضافی مربوط به اکانت های اسپم و ربات را به ایلان ماسک ارائه دهد. این غول رسانه های اجتماعی از مدیرعامل تسلا به دلیل پایان دادن به پیشنهاد 44 میلیارد دلاری وی برای خرید این پلتفرم رسانه اجتماعی شکایت کرده است. کمیسیون بورس و

کد خبر : 247533
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
SEC توییتر را در مورد حساب‌های اسپم بررسی می‌کند – دادگاه به غول رسانه‌های اجتماعی دستور می‌دهد تا داده‌های اضافی را به ایلان ماسک ارائه دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

به شرکت توییتر دستور داده شده است که داده های اضافی مربوط به اکانت های اسپم و ربات را به ایلان ماسک ارائه دهد. این غول رسانه های اجتماعی از مدیرعامل تسلا به دلیل پایان دادن به پیشنهاد 44 میلیارد دلاری وی برای خرید این پلتفرم رسانه اجتماعی شکایت کرده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) همچنین از توییتر در مورد تعداد حساب های اسپم سؤال کرده است.

دادگاه به توییتر دستور داد تا اطلاعات بیشتری به ایلان ماسک بدهد

صدراعظم Kathaleen St. شاکی توییتر از متهمان ماسک و دو شرکت او، X Holdings I و X Holdings II، به دلیل فسخ قرارداد 44 میلیارد دلاری برای خرید این پلت فرم رسانه اجتماعی شکایت کرده است. ماسک از توییتر شکایت کرده است.

قاضی مک کورمیک در دستور خود گفت:

درخواست داده های متهمان کاملاً در خارج از کشور است.

او افزود: «به معنای واقعی کلمه، درخواست اسناد متهمان از شاکی می‌خواهد که تریلیون‌ها تریلیون‌ها نقطه داده تولید کند که منعکس‌کننده همه داده‌هایی است که احتمالاً توییتر برای هر یک از حدود 200 میلیون حساب موجود در تعداد mDAU خود هر روز در هر سه سال ذخیره می‌کند. “

این شرکت رسانه‌های اجتماعی کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد (mDAU) را اینگونه تعریف می‌کند: «کاربران توییتری که در هر روز معین از طریق Twitter.com یا برنامه‌های توییتر که قادر به نمایش تبلیغات هستند وارد توییتر شده و به آن دسترسی پیدا کرده‌اند».

در ادامه این دستور آمده است:

به شاکی دستور داده می‌شود که زیرمجموعه‌ای از آنچه متهمان درخواست کرده‌اند ارائه کند: 9000 حساب بررسی شده در ارتباط با ممیزی سه ماهه چهارم شاکی در سال 2021، که طرفین از آن به عنوان “عکس فوری تاریخی” یاد می‌کنند.

شاکی اظهار داشت که با تلاش قابل توجه، می توان این اسناد را در کمتر از دو هفته تهیه کرد و شاکی باید تلاش کند تا این جدول زمانی را رعایت کند. علاوه بر این، شاکی باید اسناد کافی برای نشان دادن نحوه انتخاب آن 9000 حساب برای بررسی ارائه کند.

در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بر اساس یک پرونده نظارتی جدید که روز چهارشنبه علنی شد، توییتر را در مورد روش شناسایی حساب‌های اسپم مورد بررسی قرار داده است.

در نامه‌ای به تاریخ 15 ژوئن، SEC از پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر خواست تا اطلاعاتی در مورد نحوه محاسبه تعداد حساب‌های ربات توسط شرکت ارائه دهد. SEC نوشت: «ما به برآورد شما توجه می کنیم که میانگین تعداد حساب های نادرست یا هرزنامه در طول سال مالی 2021 همچنان کمتر از 5 درصد از mDAU را نشان می دهد.

لطفاً تا حد با اهمیتی، روش مورد استفاده در محاسبه این ارقام و قضاوتها و مفروضات اساسی مورد استفاده توسط مدیریت را افشا کنید.

توییتر در تاریخ 22 ژوئن با توضیح استانداردی از روش به درخواست SEC پاسخ داد. این غول رسانه اجتماعی به تنظیم کننده اوراق بهادار اطلاع داد که روش مورد استفاده خود را “به اندازه کافی” افشا کرده است و اشاره کرد که به طور تصادفی هزاران حساب را برای بررسی انتخاب می کند. افراد در هر سه ماه

SEC نامه دیگری در 27 ژوئیه به توییتر ارسال کرد که در آن آمده بود: “ما بررسی پرونده های شما را تکمیل کردیم. یادآور می‌شویم که علی‌رغم هرگونه بررسی، اظهارنظر، اقدام یا عدم اقدام کارکنان، مسئولیت صحت و کفایت افشای اطلاعات را بر عهده شرکت و مدیریت آن می‌باشد.»

اوایل این ماه، ماسک نزدیک به 8 میلیون سهم تسلا را فروخت. رئیس تسلا گفت که در صورتی که توییتر قرارداد خرید را مجبور به بسته شدن کند و برخی از شرکای سهام به نتیجه نرسند، مهم است که از فروش اضطراری سهام تسلا جلوگیری شود.

آیا فکر می کنید دادگاه ایلان ماسک را مجبور به انجام معامله برای خرید توییتر می کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.