تتر صادرکننده استیبل کوین آدرس‌های نقدی تورنادو را مسدود نمی‌کند، می‌گوید انجماد زودهنگام می‌تواند تحقیقات را به خطر بیندازد – بیت‌کوین نیوز

در حالی که جامعه کریپتو هنوز در مورد ممنوعیت دولت ایالات متحده پلتفرم اختلاط اتریوم تورنادو کش صحبت می کند، ناشر استیبل کوین Tether Holdings Limited روز چهارشنبه فاش کرد که این شرکت “آدرس های Tornado Cash” را مسدود نخواهد کرد. پست وبلاگ تتر که اخیراً در مورد این موضوع منتشر شده است، می گوید

کد خبر : 246145
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
تتر صادرکننده استیبل کوین آدرس‌های نقدی تورنادو را مسدود نمی‌کند، می‌گوید انجماد زودهنگام می‌تواند تحقیقات را به خطر بیندازد – بیت‌کوین نیوز


در حالی که جامعه کریپتو هنوز در مورد ممنوعیت دولت ایالات متحده پلتفرم اختلاط اتریوم تورنادو کش صحبت می کند، ناشر استیبل کوین Tether Holdings Limited روز چهارشنبه فاش کرد که این شرکت “آدرس های Tornado Cash” را مسدود نخواهد کرد. پست وبلاگ تتر که اخیراً در مورد این موضوع منتشر شده است، می گوید که این شرکت منتظر دستورالعمل های مجری قانون است.

تتر هیچ برنامه‌ای برای مسدود کردن کیف پول‌های خصوصی مرتبط با پول نقد Tornado ندارد و منتظر شنیدن مقامات مجری قانون است.

در 8 آگوست، ناظر مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC)، برنامه مخلوط کردن اتریوم Tornado Cash را ممنوع کرد و از آن زمان تاکنون، اجرای تحریم‌های OFAC با جنجال‌هایی مواجه شده است. البته، اقدامات OFAC باعث ایجاد یک اثر موجی شد و تعدادی از شرکت‌ها مانند کنسرسیوم Circle Financial و Coinbase Center، Github و Discord وارد عمل شدند. به عنوان مثال، توسعه دهندگان بودند معلق از Github، سرور Tornado Cash Discord حذف شد و گزارش می دهد اشاره شد آن مرکز ده ها آدرس اتریوم و 75000 USDC منجمد شد.

طبق یک پست وبلاگ منتشر شده توسط Tether Holdings Limited که 16 روز پس از ممنوعیت OFAC منتشر شد، این شرکت توضیح می دهد که از هم اکنون، دارایی های USDT موجود در مخلوط کن Tornado Cash را مسدود نمی کند. تتر می گوید که این شرکت به طور منظم با مقامات مجری قانون کار می کند و روزانه با “افسران اجرای قانون کلیدی” در تماس است. این شرکت افزود: اگر یک مقام مجری قانون درخواست قانونی برای مسدود کردن یک کیف پول خصوصی ارائه دهد، تتر «با این فریز مطابقت می‌کند»، اما ما کیف پول صرافی‌ها/خدمات را مسدود نمی‌کنیم.

پست وبلاگ تتر ادامه دارد:

OFAC تاکنون نشان نداده است که انتظار می‌رود یک صادرکننده استیبل کوین آدرس‌های بازار ثانویه را که در فهرست SDN OFAC منتشر شده یا توسط افراد و نهادهایی که توسط OFAC تحریم شده‌اند، مسدود کند. علاوه بر این، با وجود تماس تقریباً روزانه ما با مجریان قانون ایالات متحده، که درخواست‌های آنها همیشه جزئیات دقیقی را ارائه می‌کند، هیچ سازمان یا نهاد اجرای قانون ایالات متحده چنین درخواستی را ارائه نکرده است.

تتر می گوید انجماد یک طرفه آدرس ها می تواند حرکت بدی باشد

علاوه بر این، تتر می‌گوید که انتخاب به‌خوبی مسدود کردن یک‌جانبه آدرس‌های بازار ثانویه «می‌تواند یک حرکت بسیار مخرب و بی‌محور باشد». این شرکت همچنین توضیح داد که مواردی وجود داشته است که مجری قانون به شرکت گفته است که کیف پول‌های خصوصی مشکوک را مسدود نکند تا مظنونان تحقیقات آگاه نشوند و وجوه را نقد کنند. پست وبلاگ تتر همچنین تعدادی از صادرکنندگان استیبل کوین مانند Paxos، یک شرکت تحت نظارت مستقر در نیویورک را فراخوانی می کند.

تتر گفت که Paxos کیف‌پول‌های Tornado Cash را مسدود نکرده است و ناشر USDT همچنین خاطرنشان کرد که Makerdao، صادرکننده استیبل‌کوین مالی غیرمتمرکز (defi) DAI هیچ نوع مسدودی را ادامه نداده است. با این حال، به نظر می رسد تتر با حرکت صادرکنندگان USDC مخالف است. پست وبلاگ روز چهارشنبه افزود: «ما معتقدیم که اگر بدون دستورالعمل مقامات ایالات متحده انجام شود، اقدام USDC برای قرار دادن قراردادهای هوشمند Tornado Cash در لیست سیاه، زودرس بوده و ممکن است کار سایر تنظیم‌کننده‌ها و سازمان‌های مجری قانون در سراسر جهان را به خطر بیندازد.»

برچسب ها در این داستان

Circle، DAI، Discord، ETH Mixer، Ethereum Mixer، github، قانون اجرای قانون، makerdao، Mixer، OFAC، فهرست SDN OFAC، Paxos، انجماد زودهنگام، مقررات، تحریم ها، صادرکننده استیبل کوین، صادرکنندگان استیبل کوین، استیبل کوین ها، تتر، تورنا هولدینگ پول نقد، دولت ایالات متحده، USDC، صادرکننده USDC، USDT

نظر شما در مورد پست وبلاگ تتر که می گوید USDT مرتبط با تورنادو کش را مسدود نمی کند و منتظر دستورالعمل های مجری قانون است چیست؟ نظر شما در مورد اظهارنظر این شرکت در مورد قرار دادن کیف پول های استیبل کوین توسط صادرکننده USDC در لیست سیاه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.