S&P 500 اسلاید اخیر را با وجود توقف در زیر مقاومت کلید متوقف می کند

S&P 500 – نقاط صحبت S&P 500 کاهش چند جلسه ای را متوقف کرد، اما دوباره در 4160 شکست خورد معامله گران مشتاقانه منتظر داده های PCE هستند، پاول فدرال رزرو قدرت دلار، بازدهی بالاتر پیشنهاد سهام را تضعیف می کند در حالی که معامله گران به رویدادهای اقتصادی روز جمعه توجه داشتند، سهام روز

کد خبر : 246144
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
S&P 500 اسلاید اخیر را با وجود توقف در زیر مقاومت کلید متوقف می کند


S&P 500 – نقاط صحبت

  • S&P 500 کاهش چند جلسه ای را متوقف کرد، اما دوباره در 4160 شکست خورد
  • معامله گران مشتاقانه منتظر داده های PCE هستند، پاول فدرال رزرو
  • قدرت دلار، بازدهی بالاتر پیشنهاد سهام را تضعیف می کند

در حالی که معامله گران به رویدادهای اقتصادی روز جمعه توجه داشتند، سهام روز چهارشنبه افزایش یافتند تا افت سه روزه را متوقف کنند. پس از افزایش بیش از 9 درصدی در ماه ژوئیه، S&P 500 در ماه آگوست در حالی که به سمت پایان ماه پیش می رویم، عملاً ثابت است. پنج شنبه شاهد آغاز سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو است و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، صبح جمعه پس از انتشار داده های PCE، سخنرانی خواهد کرد. فعالان بازار در حال تلاش برای اطمینان از ورود به جلسه هستند، زیرا دارایی ها شاهد جهش نوسانات در این هفته هستند. در حالی که دلار آمریکا به دلیل تضعیف یورو و شرط‌بندی سیاست‌های تندروانه فدرال رزرو به رشد خود ادامه داده است.

آمارهای اقتصادی ناگوار امروز صبح همچنین در روز سه شنبه ممکن است ببیند که رئیس پاول لحن خود را کمی تغییر می دهد، اگر احساس کند که افزایش های اخیر نرخ بهره شروع به فیلتر کردن مسیر خود به سمت اقتصاد گسترده تر کرده است. اغلب تاخیری در رابطه با سیاست پولی وجود دارد، اما اگر رئیس پاول نشان دهد که اقتصاد و تقاضا به دلخواه فدرال رزرو در حال کاهش است، فعالان بازار ممکن است احساس کنند که چرخش یا مکث نزدیک‌تر از چیزی است که قبلا تصور می‌شد. زمان‌بندی «محور» فدرال رزرو اخیراً موضوع داغ معامله‌گران بوده است، زیرا داده‌های ضعیف اقتصادی، معامله‌گران آینده‌نگر را وادار کرده است که هم در شرایط رکود و هم در تغییر رژیم از بانک مرکزی ایالات متحده، قیمت‌گذاری کنند.

هر گونه صحبت از رکود اقتصادی پاول ممکن است به شدت بر سهام تاثیر بگذارد، زیرا اگر فدرال رزرو احساس کند ابرهای طوفانی در حال نزدیک شدن هستند، ممکن است پیش بینی ها برای درآمد مصرف کنندگان و شرکت های آمریکایی کاهش یابد. اینکه آیا می‌توان به یک فرود نرم دست یافت، هنوز مشخص نیست، اما معامله‌گران در حال حاضر در حال خرید چیزی هستند که فدرال رزرو می‌فروشد. تا زمانی که انتظارات تورمی ثابت بماند، جروم پاول و همکارانش. ممکن است در مورد دارایی‌های ریسکی نیازی به ناراحتی بیش از حد گاری اپل احساس نکند.

نمودار 1 ساعته S&P 500 Futures (ES).

نمودار ایجاد شده با TradingView

معاملات آتی S&P 500 به پایین‌تر از مقاومت کلیدی در حدود 4160 ادامه می‌دهد. رالی صبح امروز در آن منطقه به سرعت رد شد، که منعکس کننده عملکرد قیمت در چند جلسه گذشته بود. به نظر می‌رسد که گاوها در هنگام فرورفتن در منطقه 4120-22 کشش پیدا می‌کنند، اما اگر معامله‌گران همچنان که به جمعه می‌رویم، به عدم اعتماد به نفس ادامه دهند، این کاهش ممکن است ادامه یابد. دوگانگی داده‌های PCE و صحبت‌های رئیس فدرال رزرو پاول می‌تواند برای جرقه‌ای برای خروج از این محدوده نقطه «40» که در آن قرار داریم کافی باشد.

در یک چاپ نرم PCE و/یا یک Dovish Powell، ES ممکن است به حمایت قبلی در 4200 به عنوان مقاومت کوتاه مدت نگاه کند. اگر قیمت‌گذاری تهاجمی بازار از سیاست فدرال رزرو کاهش یابد، قیمت ممکن است به سمت منطقه رد در 4300 افزایش یابد. اما اگر رئیس پاول تمایل خود را برای شرایط مالی سخت‌تر، حتی سیاست‌های بالقوه محدودکننده در پایان سال، تقویت کند، حرکت نزولی ممکن است سرعت بگیرد. اگر قیمت مانند یک لنگر کاهش یابد، مقدار کمی بین سطوح فعلی و آستانه روانی در 4000 باقی می ماند.

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.