سهام United Imaging در اولین عرضه در شانگهای، سومین بزرگترین عرضه اولیه عمومی چین در سال 2022، 75 درصد افزایش یافت.

سهام این شرکت، بزرگترین بازیگر داخلی در حوزه خود، با 55 درصد افزایش به 170.1 یوان باز شد و در تعطیلات نیمه روز، سهام با 66 درصد افزایش به 182.6 یوان رسید. یانگ هونگ سون، تحلیلگر در مشاور سرمایه گذاری شاندونگ شنگوانگ، گفت که این افزایش به دلیل عوامل بنیادی شرکت و نقدینگی فراوان بازار

کد خبر : 244896
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
سهام United Imaging در اولین عرضه در شانگهای، سومین بزرگترین عرضه اولیه عمومی چین در سال 2022، 75 درصد افزایش یافت.


سهام این شرکت، بزرگترین بازیگر داخلی در حوزه خود، با 55 درصد افزایش به 170.1 یوان باز شد و در تعطیلات نیمه روز، سهام با 66 درصد افزایش به 182.6 یوان رسید.

یانگ هونگ سون، تحلیلگر در مشاور سرمایه گذاری شاندونگ شنگوانگ، گفت که این افزایش به دلیل عوامل بنیادی شرکت و نقدینگی فراوان بازار بوده است – عرضه های بزرگ در چین رونق گرفته است و مجموع جذب سرمایه در رتبه های جهانی در نیمه اول قرار گرفته است.

یانگ گفت: «بازار کمبود نقدینگی ندارد و احساسات در حال بهبود است.

چین با افزایش اقدامات برای تقویت اقتصاد در حال کند شدن خود، روز دوشنبه نرخ وام معیار خود را کاهش داد، به دنبال تدابیر کاهشی که هفته گذشته معرفی شد و معیار اصلی را 0.8 درصد افزایش داد.

علاوه بر این، یانگ گفت، United Imaging با توجه به موقعیت پیشرو آن در بخش خود، «نقش در استراتژی چین برای جایگزینی داخلی فناوری‌های خارجی… و چشم‌انداز گنجاندن در شاخص‌های اصلی»، «همچنین یک خرید ضروری برای مؤسسات خواهد بود». ”

United Imaging 100 میلیون سهم را به قیمت 109.88 یوان فروخت و 10.99 میلیارد یوان (1.62 میلیارد دلار) در این ماه به دست آورد، زیرا این پیشنهاد بیش از 3500 بار در میان سرمایه گذاران خرده فروشی بیش از حد مجاز شد.

رهبر وطنی

این شرکت فناوری پزشکی که با بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی جنرال الکتریک، زیمنس AG و فیلیپس NV رقابت می‌کند، شاهد افزایش تقاضا برای دستگاه‌های اسکن و تصویربرداری خود از شیوع ویروس کرونا در چین بوده است.

طبق محاسبات رویترز، درآمد حاصل از عرضه عمومی، سومین IPO بزرگ چین تا کنون در سال جاری، برای تامین مالی تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی استفاده خواهد شد.

این سهام 78 برابر سود در فروش قیمت گذاری شد، که بیش از دو برابر میانگین ضریب 35 صنعت است. در پنج جلسه اول بدون محدودیت قیمت معامله می شود، در حالی که نوسانات در محدوده 20 درصد پس از آن محدود می شود.

CITIC Securities و China International Capital Corporation (CICC) حامیان مشترک IPO بودند. Haitong Securities به عنوان پذیره نویس مشترک عمل کرد.

کارگزاری‌های داخلی گفتند که چشم‌انداز آینده برای United Imaging خوب است.

به عنوان رهبر داخلی چین در دستگاه های تصویربرداری تشخیصی، Industrial Securities گفت که United Imaging از بومی سازی در این بخش برای رقابت با همتایان خود در خارج از کشور سود خواهد برد که با سیاست های مطلوب دولت تقویت شده است.

در همین حال، Sinolink Securities پوشش خود را از سهام با رتبه “خرید” و هدف قیمتی 140.3 یوان آغاز کرد که بسیار پایین تر از سطح معاملات روز دوشنبه خود است.

با این حال، United Imaging هشدار داد که رشد درآمد حاصل از دستگاه‌های تصویربرداری ممکن است در آینده کاهش یابد، زیرا تقاضای کمتری به دلیل پیشرفت در روش‌های آزمایش COVID-19، واکسن‌ها و داروها وجود دارد.

تحلیلگران می گویند که این صنعت همچنین می تواند در برابر کاهش بالقوه قیمت های دولتی تحت برنامه «رونق مشترک» رئیس جمهور شی جین پینگ آسیب پذیر باشد.

شرکت اوراق بهادار صنعتی در یادداشتی گفت: «اگر شهرهای بیشتری یا دولت مرکزی سیاست خرید متمرکز برای تجهیزات بزرگ مراقبت‌های بهداشتی را معرفی کنند، ممکن است شرکت با فشار بیشتری برای کاهش قیمت‌ها مواجه شود».

(گزارش توسط Jason Xue، Samuel Shen و Brenda Goh در شانگهای، Roxanne Liu در پکن؛ ویرایش توسط Kenneth Maxwell)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.