با توجه معامله گران به CPI، دلار به اوج خود رسید

[ad_1] داده ها در روز چهارشنبه منتشر می شوند و انتظار می رود که تا آن زمان اوضاع آرام بماند. دلار استرالیا و نیوزلند یک شبه افزایش یافت و در آرامش قبل از CPI در آسیا ثابت ماند. Aussie در 0.6977 دلار رشد داشت. کیوی نیز به همین ترتیب در 0.6276 دلار قرار گرفت و

کد خبر : 239268
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
با توجه معامله گران به CPI، دلار به اوج خود رسید

[ad_1]

داده ها در روز چهارشنبه منتشر می شوند و انتظار می رود که تا آن زمان اوضاع آرام بماند.

دلار استرالیا و نیوزلند یک شبه افزایش یافت و در آرامش قبل از CPI در آسیا ثابت ماند. Aussie در 0.6977 دلار رشد داشت. کیوی نیز به همین ترتیب در 0.6276 دلار قرار گرفت و هر دو کمی بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه خود باقی ماند.

استرلینگ در 1.2081 دلار نگه داشته شد و یورو دقیقاً بالای برابری 1.0189 دلار بود، با بحران انرژی در این قاره به این معنی که در صورت تضعیف دلار ممکن است از افزایش قیمت غافل شود. ین با اندکی افزایش به 134.75 در هر دلار رسید. در روز سه‌شنبه، نظرسنجی فدرال‌رزرو نیویورک نشان داد که انتظارات تورمی مصرف‌کنندگان در ماه جولای به شدت کاهش یافته است، که شاید برخی از فشارهای صعودی بر نرخ‌ها را از ارقام شغلی قوی هفته گذشته کاهش دهد.

جین فولی، استراتژیست ارشد ارز در رابوبانک، گفت: «انتظارها مبنی بر اینکه فدرال رزرو ممکن است افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره را در ۲۱ سپتامبر اعلام کند، به دلیل گزارش قوی حقوق و دستمزد ماه جولای آمریکا (جمعه) افزایش یافته است.

او گفت: «انتظار می‌رود در اواخر این هفته، انتشار تورم CPI آمریکا در ماه ژوئیه مقداری تعدیل در فشارهای تورمی را نشان دهد.» اکنون این ممکن است برای آرامش فدرال رزرو کافی باشد.

اقتصاددانانی که در نظرسنجی رویترز شرکت کردند، تورم کل سالانه را 8.7 درصد ارزیابی کردند – فوق العاده بالا، اما کمتر از رقم 9.1 درصد در ماه گذشته.

معاملات آتی بازار پول نشان می دهد که معامله گران احتمال دوسوم افزایش 75 بشکه ای در ماه آینده را دارند و شروع به عقب راندن انتظارات برای کاهش نرخ بهره در سال 2023 کرده اند.

بازدهی دو ساله خزانه داری که انتظارات نرخ کوتاه مدت ایالات متحده را دنبال می کند، روز سه شنبه در سطح 3.2157 درصد باقی ماند و بازدهی 10 ساله 45 واحد در ثانیه کمتر از 2.7572 درصد بود.

افزایش قیمت CPI می تواند بازدهی و دلار را بالاتر ببرد.

توماس ماتیوس از کپیتال اکونومیکس گفت: «سرمایه گذاران به طور فزاینده ای از دیدگاه خود مطمئن شده اند که تورم نسبتاً سریع کاهش خواهد یافت و متعاقباً در اطراف هدف فدرال رزرو باقی خواهد ماند.

بازار احتمالاً در برابر غافلگیری تورم کاملاً آسیب پذیر است، اگر شواهدی جمع آوری شود که بیش از حد انتظار بالا می ماند. همچنین احتمالاً واکنش تندتر فدرال رزرو را به دنبال خواهد داشت و شاهد از سرگیری فروش جدی بازار اوراق قرضه خواهیم بود.»

(گزارش توسط تام وستبروک. ویرایش توسط سام هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.