یک خرید خوب،فاصله درویش تا پرز

به دنبال مقصر نمی‌گردم، کسی را جاسوس و خبر فروش و سد پرسپولیس در ادامه خریدهاس تابستانی معرفی نمی‌کنم. حتی استقلالی بودن سابق محمد محمدی در هیچ کجای معادله قضاوتم ،نقش ندارد اما به عنوان فردی که از عملکرد درویش در حوزه نقل و انتقالات دفاع کردم و شروعش را خوب دانستم اینک می گویم؛همه

کد خبر : 238545
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۵۴
یک خرید خوب،فاصله درویش تا پرز



به دنبال مقصر نمی‌گردم، کسی را جاسوس و خبر فروش و سد پرسپولیس در ادامه خریدهاس تابستانی معرفی نمی‌کنم. حتی استقلالی بودن سابق محمد محمدی در هیچ کجای معادله قضاوتم ،نقش ندارد اما به عنوان فردی که از عملکرد درویش در حوزه نقل و انتقالات دفاع کردم و شروعش را خوب دانستم اینک می گویم؛همه این خریدها حکم صفر های متوالی را دارند که باید دید، جایشان در کجای عدد اصلی است.در انتها از این صفرها و جادویشان می‌گویم.

در مثل مناقشه نیست و لابد همه حکایت «گاو ۹ من شیرده» را شنیده اید.
خرید ستاره هایی همچون بیرو، دانیال، صادقی و حفظ ترابی و سرلک بدون آوردن مهاجم تمام کننده خارجی می‌شود نقطه اشتراک پرسپولیس و آن ضرب المثل .

مصدومیت های پر تکرارمهدی عبدی و حامد پاکدل به آن معناست که نمی‌شود روی آنها برای۳۰ هفته متوالی حساب ویژه باز کرد.تمیروف و آن دو شوت معروفش در داربی هم آینه تمام قدی بود از واقعیت موجود.البته جوان است و جویای نام و شاید اگر بماند، این فصل هوشمندانه تر ضربه ناگهانی بزند، این هم از عوارض اعتماد به سقف کاذب.

مخلص کلام؛ این تیم یک تمام کننده می‌خواهد شبیه مهدی عبدی آماده ، آل کثیر سالم و یا حتی وحید امیری قبراق که بارها به آن منطقه رفت و مثمر ثمر واقع شد.
می‌دانم خیلی ها دیگر حوصله خواندن هیچ چیزی را ندارید و تنها از ما یک چیز می‌خواهید؛ نام آن مهاجم چیست و چه زمان می آید؟

ساده ترین کار برای من نوعی این است که بنویسم یکی در راه است، هوادار را داغ نگه دارم و فردایش هم همان همیشگی؛ بنا به دلایلی نشد .
می توانم با تکرار همین مکررات در این بازار مکاره به دنبال کننده هایم حسابی بیافزایم، بهایش هم چیزی نیست جز خرد کردن اعصاب میلیون ها هوادار.

واقعیت این است؛رضا درویش به هیچ عنوان دیگر وقت ندارد،شمارش معکوس پیش‌تر شروع شده است.برای آخرین بار ؛همه آنچه امروز درویش کرده یک طرف و آوردن دست کم یک مهاجم خوب خارجی سوی دیگر.
این خرید مشخص می‌کند صفرها در کجای عدد طبیعی قرار می‌گیرند.سمت چپ یا راست.فرض کنید پیش فرضمان یک عدد ۴۰ است و شش صفر هم در اختیار داریم.صفرها را سمت چپش بگذارید می‌شود ؛ ۰۰۰۰۰۰۴۰
در همه جای جهان به آن چهل می گویند. صفرها در جای درست نباشند ارزششان همان صفر است .اما با جا به جایی شش صفر به سمت راست می شود ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ (چهل‌میلیون) .
چهل میلیون مثل ،چهل میلیون هوادار یک تیم که بیش از چهل روز است منتظر آخرین خریدشان در چله تابستان هستند.

251 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.